(Zweet)oksels laten botox-en....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

(Zweet)oksels laten botox-en....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 08:35

Ik heb voor 22 juni een afspraak in een kliniek om mijn oksels te laten botoxen.
Botox is waarschijnlijk wel bij iedereen bekend, maar het komt erop neer dat je je oksels met een bepaalde vloeistof laat inspuiten (botox dus) waardoor je gedurende 6-9 maanden geen last meer hebt van zweet oksels.

Ik vraag me af of er meer mensen hier op bokt zijn die dit hebben laten doen?

Voor de duidelijkheid: ik zoek geen antwoorden waarin mensen mij adviseren om het wel of niet te laten doen want mijn keuze staat al lange tijd vast.
Ik ben gewoon meer benieuwd naar de ervaringen van andere mensen.

Sophie2
Berichten: 4814
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Winterswijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 08:47

Mag ik vragen hoe oud je bent? Ikzelf heb dit nog nooit gedaan, maar als het echt goed helpt enz. dan zou ik het ook nog eens kunnen overwegen.

Lotje02

Berichten: 4006
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Tilburg

Re: (Zweet)oksels laten botox-en....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 08:58

ik heb het ook niet gedaan, maar ik volg je topic even. Ben benieuwd of het echt werkt. Misschien ook wel wat voor mij. Laat je even weten hoe het gegaan is?

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Re: (Zweet)oksels laten botox-en....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 08:58

Ja hoor, natuurlijk mag je dat vragen.

Ik ben 30 jaar en heb al van verschillende mensen hun ervaringen ermee gehoord.

Je kunt meer info vinden op www.botoxcenter.com.

Ik laat het doen bij een privékliniek in Belgie omdat het daar vele malen goedkoper is dan in Nederland.
In Belgie betaal ik 390 euro voor beide oksels en in Nederland ben je (bij een privékliniek) al snel zo n 800 a 900 euro kwijt...

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Re: (Zweet)oksels laten botox-en....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 09:01

Mieke_Lotte schreef:
ik heb het ook niet gedaan, maar ik volg je topic even. Ben benieuwd of het echt werkt. Misschien ook wel wat voor mij. Laat je even weten hoe het gegaan is?


Dat het écht werkt is allang al bewezen dus daar hoef je het niet voor te laten hoor!

Lees maar even op die site en dan heb je meer info erover. Google even anders.

Het komt er kort gezegd op neer dat de uiteinden van je zenuwen als het ware verdoofd worden. Zenuwen blijven altijd doorgroeien, vandaar dat de botox injectie zo n 6 tot 9 maanden werkt.

Ik heb er wel ontzettend veel zin in hoor, kan ik eindelijk weer eens allerlei shirtjes aan met verschillende kleuren, en niet alleen zwart omdat zweetplekker daarop het minste opvallen!

kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 09:02

Ik ken iemand die dit heeft laten doen, en het schijnt best veel pijn te doen. Daarnaast is het na 3 maanden toch weer uitgewerkt? In ieder geval heel veel succes en plezier van het resultaat!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 09:04

Ik heb wel gehoord van mensen die hun handpalmen hebben botox-en. Heb nog geen negatieve ervaringen gehoord of gelezen terwijl ik wel negatieve verhalen heb gehoord over het botox-en in het gezicht.

Toad

Berichten: 4236
Geregistreerd: 01-08-05
Woonplaats: Nijkerk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 09:06

Pablolover schreef:
Ik ken iemand die dit heeft laten doen, en het schijnt best veel pijn te doen. Daarnaast is het na 3 maanden toch weer uitgewerkt? In ieder geval heel veel succes en plezier van het resultaat!

maar het komt erop neer dat je je oksels met een bepaalde vloeistof laat inspuiten (botox dus) waardoor je gedurende 6-9 maanden geen last meer hebt van zweet oksels.
Lezen is ook een kunst...

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Re: (Zweet)oksels laten botox-en....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 09:20

Ik heb inderdaad ook gehoord dat het inspuiten zelf een gevoelig gebeuren is en dat het best even flink pijn doet.
Maar goed, een half uur pijn heb ik er zéker wel voor over!!! Daarna loop je fluitend weer de deur uit hihi.

Kana

Berichten: 9057
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 09:32

Ik heb een docu erover gezien, En in die docu hebben ze het op 4 verschillende vrouwen geprobeerd, Alle 4 hadden last van hevig zweten, Bij alle4 werkte het.

Succes in elk geval!

kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 09:34

Toad schreef:
Pablolover schreef:
Ik ken iemand die dit heeft laten doen, en het schijnt best veel pijn te doen. Daarnaast is het na 3 maanden toch weer uitgewerkt? In ieder geval heel veel succes en plezier van het resultaat!

maar het komt erop neer dat je je oksels met een bepaalde vloeistof laat inspuiten (botox dus) waardoor je gedurende 6-9 maanden geen last meer hebt van zweet oksels.
Lezen is ook een kunst...


jij ook een vriendelijke goedemorgen! normaal reageren is ook een prestatie op zich

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 10:03

LZP --> MW

VonDutch

Berichten: 2413
Geregistreerd: 10-12-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 10:07

Ik blijf dit topic ook volgen, ben benieuwd of het werkt.
Heel veel succes

Lotje02

Berichten: 4006
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Tilburg

Re: (Zweet)oksels laten botox-en....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 10:53

Maar ga je dan niet op andere plekken veel erger zweten? een vriendin van mij heeft dat als ze die anti-zweet deo gebruikt. Ze zweet niet onder haar armen maar in haar gezicht! Dat is dan nog veel erger...

Lottie84
Berichten: 8689
Geregistreerd: 17-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 10:54

Vriendin van mij wilde het laten doen totdat ze te horen kreeg wat er bij je oksels niet meer uit kan dat dat ergens anders net zo hard eruit komt en ze kunnen niet aangeven waar dus dat zag ze niet echt zitten.

Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 10:55

Maar misschien stomme vraag, als je daar niet meer kan zweten, het moet toch ergens blijven?? Wat voor uitleg hebbn ze daarvoor?? Gewoon benieuwd

Lottie84
Berichten: 8689
Geregistreerd: 17-11-05

Re: (Zweet)oksels laten botox-en....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 10:56

Voor hetzelfde geld heb je een zweetkont in plaats van zweetoksels

Liselot

Berichten: 32204
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 11:39

zweten is een natuurlijke reactie van je lichaam als het te warm wordt... zonder zweten loop je dus sneller kans op een te hoge lichaampstemperatuur en dat is niet bepaald gezond.
ik heb ook heel veel last van veel zweten, maar ik weet niet of ik dit wel zou doen

Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:31

Nou ja daarom vroeg ik het, mijn moeder kan zo goed als niet zweten wilt niet weten hoe die zich voelt met warm weer.... Ben ik blij dat ik giga zweet dan.

baukie
Berichten: 223
Geregistreerd: 15-02-06
Woonplaats: Jorwert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:34

Hou dit topic ff in de gaten...
Ben benieuwd hoe je het hebt ervaren als je behandeld bent?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:36

orionneke schreef:
Maar misschien stomme vraag, als je daar niet meer kan zweten, het moet toch ergens blijven?? Wat voor uitleg hebbn ze daarvoor?? Gewoon benieuwd


Dan verlies je dus vocht op andere plekken van je lichaam.. je zweet niet alleen onder je oksels hoor Maar zweet dat je via je oksels ' verliest' stinkt, en voorhoofdzweet (bijv) niet.

Imitador

Berichten: 1585
Geregistreerd: 07-07-05
Woonplaats: Almere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:38

Maar die kleine stukjes oppervlak zijn niets vergeleken met de rest van he lichaamsoppervlak, het lijkt me dus dat er genoeg ruimte is en contact met de lucht om je warmte kwijt te raken... of zie ik dit fout?

Wwildwings, je was me voor

Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:38

Dat is onzin het gaat over het opdrogen dan pas stinkt zweet en aangezien oksels een mooi plekje zijn met wat stoppels/haren....en je daar meer zweet dan op je hoofd ga je stinken......

Zweet stinkt nl altijd als het gedroogt is.

Imitador

Berichten: 1585
Geregistreerd: 07-07-05
Woonplaats: Almere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:39

Nee, zweet stinkt onder invloed van bacterien en die zitten veel meer in/bij/op je oksels als op je voorhoofd...

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 16:46

Imitador schreef:
Nee, zweet stinkt onder invloed van bacterien en die zitten veel meer in/bij/op je oksels als op je voorhoofd...


Klopt helemaal (volgens de info die ik erover gevonden heb)....

En idd, je zweet meer op andere plekken op je lichaam, dus je warmte kun je wel kwijt dan hoor!
Verder vind ik het een onfris gezicht, ook bij anderen, ook al kun je er helemaal niets aan doen, dan toch.
Ik voel mezelf er zeer ongemakkelijk bij, kan alleen maar zwarte shirtjes aan en durf op een gemiddelde dag niet eens mijn armen in de hoogte te doen!
Als het bevalt, laat ik het volgend jaar gewoon weer doen voor het warme seizoen (alleen dan iets eerder in het jaar). De ervaringen die ik tot nu toe van anderen heb gehoord of gelezen zijn alleen maar goed geweest.