(Zweet)oksels laten botox-en....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Re: (Zweet)oksels laten botox-en....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:02

niknokjhee schreef:
ehj ehj ,,
ik vind dat je het zelf moet weten maar je kan evengoed gewoon heel veel deo spuiten en zorgen dat je die altijd bij je hebt. Knipoog maar ieder zijn eigen mening eh Haha!



Dat helpt niet altijd tegen zweten.
Vind het knap dat je het gedaan hebt en ik hoop dat je er blij mee bent ! ( maar dat zal vast wel zo aan je reactie te zien Haha! )

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Re: (Zweet)oksels laten botox-en....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 08:09

Nou, ik ben nu geloof ik zo n 3 weken verder en ben nog nooit zo blij geweest met zo n soort beslissing!

Wat een verlossing is dit geweest zeg. Ik zit nu op mijn werk, bovenste verdieping van het gebouw, plat dak, dus je kunt wel raden hoe warm en benauwd het hier is. Maar.....geen natte okselplekken!!!
Echt niet!

Doordat ik daar gewoon droog ben, voel ik me automatisch over de rest van mijn lichaam ook een stúk schoner.
Ik merk juist helemaal niets van ergens anders éxtra zweten of op 'gekke' plekken gaan zweten opeens.

Nou, ik weet het al hoor, volgend jaar april laat ik het gewoon wéér doen! Heb inmiddels een goede kliniek gevonden die íets goedkoper is. Ik moet me nog even erop orienteren of die hetzelfde merk botox gebruiken en dezelfde hoeveelheid 'eenheden', maar zo ja, dan ben ik volgend jaar voor 150 eurootjes klaar!

Voor iedereen die last heeft van zweetoksels en merkt hiervan echt hinder te ondervinden in je dagelijkse (sociale) leven (zoals op je werk niets van een plan durven te pakken zonder eerst om je heen te kijken of er toevallig iemand kijkt), laat je oksels lekker botoxen en je hebt weer álle vrijheid + dat je alle shirtjes eindelijk eens kunt kopen en dragen zonder er ontzettend bij na te hoeven denken!

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Re: (Zweet)oksels laten botox-en....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 09:59

hoi randy,
ik ben blij voor je dat het werkt.
ikheb hetzelfde probleem maar ben als de dood voor spuiten.
daaromheb ik via mijn huisarts aluminiumsulfaat gekregen.
dat dep je onder je oksels 1 a 2 keer per week en dan ben je ook zweeet vrij.
ik snap je probleem, en dat is echt niet met een deo op te lossen hoor.
super Lachen