Vingers doen zeer, vooral 's morgens, iemand enig idee?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Damber

Berichten: 2318
Geregistreerd: 07-11-05

Re: Vingers doen zeer, vooral 's morgens, iemand enig idee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 07:57

Jeetje, dat is niet niks zo te horen... hopelijk gaat alles snel beter... Succes!!!

Marjo_Wystan

Berichten: 1819
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: R'dam

Re: Vingers doen zeer, vooral 's morgens, iemand enig idee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 07:59

ik hoop het idd voor je Lachen Nu had ik ook nog andere symptomen hoor, maar ja, het kan alleen daar mee beginnen he Ja

veel beterschp!

odetteke

Berichten: 10546
Geregistreerd: 18-10-05

Re: Vingers doen zeer, vooral 's morgens, iemand enig idee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 08:04

Ik hoorde al van mijn vriend dat ze waarschijnlijk bloed gaan prikken om te kijken of er een ontstekingsreactie te zien is (zijn moeder heeft een hele zware vorm van reuma). Ik vrees alleen dat dat niet opschiet, ik heb al een chronische botontsteking, dus de uitslag van bloedprikken zal altijd positief zijn.

kermitk
Berichten: 7
Geregistreerd: 20-08-06

Re: Vingers doen zeer, vooral 's morgens, iemand enig idee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:10

daffodil schreef:
Ik heb al een tijdje last van zere vingers vooral in de ochtend. Ik word wakker met wat dikkere vingers en dan vooral mn ringvinger. Daar is t mee begonnen. Die doet zeer bij het begin van je vinger en dan ook nog alleen aan de binnenkant. In de loop van de dag wordt het wel minder maar het blijft pijnlijk. Helemaal buigen lukt dus ook niet meer en rijden begint best lastig te worden, want de teugels erlangs is gewoon irritant en soms ook pijnlijk.

Iemand hier al eens van gehoord en zou dit een gevolg van veel rijden kunnen zijn? Eerst dacht ik dat het misschien met een zenuwbeklemming in mijn nek te maken had, maar die is zo goed als opgelost en die vingers worden eigenlijk steeds erger. Heb nu deze week weinig of niet gereden en dan lijkt het iets beter maar vooral smorgens doet het echt zeer.......


Handen boven de dekens houden Vingers aflikken