Flauwvallen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maartje1990

Berichten: 22284
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Flauwvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 14:16

ik ben 1x flauwgevallen was in de gymzaal toen zat ik oppe grond en toen stond ik op voelde me heeeeeeel duizelig en toen liep ik en daarna huilde ik opeens en stond vriendin boven me en ik was voor om gezicht gevallen ik had toen ook nog een beugel en die zat in mijn lip vast, erug fijn. op school eerst proberen los te maken maar dat lukte niet en toen heeft de tandarts dat losgemaakt (met verdoving).

een meisje bij mij uit de klas valt zo'n 2 รก 3 x per dag flauw. en ze weten niet hoe dat komt lopen al heel veel onderzoeken enzo. maar nog niks uitgekomen.

x_lubbet_x
Berichten: 383
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Flauwvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 14:48

zoo dat is eng! van dat meisje! en van jezelf met die beugel lijkt me ook zeer pijnlijk!

VLC
Berichten: 1566
Geregistreerd: 17-04-05

Re: Flauwvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 16:57

Een paar maanden geleden flauw gevallen in een overvolle trein. Gek genoeg schaamde ik me absoluut niet Lachen
Uitslag: bloedarmoede.

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Re: Flauwvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 17:30

ik val heel snel flauw.
Ik begin me dan altijd wat slapjes en misselijk te voelen, na een tijdje word ik licht in mn hoofd en word draaierig,, en dan.. boem..

Ik heb hiervoor al bloed laten prikken maar bij mij komt er niks uit.. Scheve mond

Marjolein_

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: Medemblik, NH

Re: Flauwvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 17:36

Ben 1 x flauwgevallen, 1 x bijna.
Ik kan denk ik niet zo goed teken ziekenhuizen enz.
Ik was met mijn zus mee naar de dokter, ik was aan het wachten op haar in de wachtkamer en wilde iets pakken uit mijn jaszak die in de gang hing. Dus ik loop er heen, wordt het opeens helemaal zwart voor mijn ogen, ik stond net voor een deur voelde ik en ben dus moeizaam naar buiten gegaan en toen werd ik wat helderder.
De keer dat ik echt flauwviel was in het ziekenhuis, ik had net een bloedprik gehad en we liepen door die gang heen werd het weer helemaal zwart en draaierig. Gelukkig dat mijn moeder er bij was, ik viel dus gewoon neer. Even rustig op adem, een zuster achter de balie kwam kijken enz. maar het ging alweer dus we gingen even buiten zitten, toen ging het beter. Mijn moeder haalde wat drinken, het duurde lang dus ik ging naar binnen om te kijken werd ik weer draaierig, en een beetje zwart voor me ogen..
Het gebeurt vaak al ik heb ik prikken gehad of al ben ik bij de dokter of ziekenhuis Nagelbijten / Gniffelen

loez

Berichten: 11077
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Flauwvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 17:43

Ik heb precies hetzelfde als jou. Elke morgen nog bijna trouwens. Als ik TE snel opsta, en heb niets gegeten, gedronken. Dus dingen op een lege maag kan ik echt niet doen. Afgelope zomer nog echt flink flauwgevallen. Hele dag in het water gesparteld, en af en toe slokje drinken. Wil ik naar de frietkraam lopen daar ( toch wel 200 m lopen). Gelukkig liep mijn zus bij me ( Werkt in de verpleging) En ze ging in de rij staan, en ik heb me meteen een stoel gepakt, ik trok helemaal wit weg, al mijn energie werd als het ware opgezogen. met de kracht die ik nog had mijn zus geroepen dat ze moest komen omdat ik me niet lekker voelde. Wij naar de wc ( Benauwd hok) Maar er kwam al iemand aan van de frietkraam of er iemand niet lekker was geworden. Dus wij weer naar buiten. En bats, daar lag ik. Hun mij opgetild en in de schaduw plat neergelegd, natte handdoek en water in mijn gezicht,nek enz. Benen omhoog (werkt heel erg goed) en rustig even blijven liggen. Toen rustig aan gaan zitten. En daarna als de donder gegeten en gedronken. Tussedoor heeft mijn zus haar vriend ff gewaarschuwd dat ik was flauwgevallen enz. Dus dat we daar in de frietkraam deden eten. ( We wouden dus eigenlijk halen, en dan op ons plekje opeten.) Maar zijn erg nare ervaringen. Hoorde laterna van mijn zus dat er een hoop mensen om ons heen hebben gestaan. mijn zus kan daar niet tegen dus heeft ze flink de waarheid verteld van : '' hoe zou jij het vinden als je daar lag '' en meteen was iedereen weg Nagelbijten / Gniffelen . Mijn tip is dan ook, als je het vaker hebt, echt even naar de huisarts en goed blijven eten en drinken. En niets doen op een lege maag.

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Flauwvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 18:42

Ik ben 2x flauwgevallen. 1x toen had ik een hersenschudding gehad en toen dacht ik dat ik wel weer naar school kon. Toen ben ik dus flauwgevallen in mn kamer ineens.

En pas geleden tijdens het stappen. Het was onwijs druk en warm en er was heel veel rook.. Ik voelde me misselijk worden. Beetje duizelig. Dus gingen we naar buiten. En onderweg naar buiten voelde ik me steeds slapper worden en toen ineens voelde ik allemaal mensen aan me trekken en toen was ik buiten Clown

Verder gelukkig nog nooit gehad, vind het maar eng..

_KimberleyJarig

Berichten: 5090
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: den helder

Re: Flauwvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:34

Ik ben vaak genoeg flauwgevallen. Soms met een reden, soms zonder reden.. Toen ik 2 was viel ik een keer met m'n hoofd tegen een tafelpunt, was ik best wel een tijdje weg. Voel het nu wel aankomen en weet wat ik ertegen moet doen.

nienke_92

Berichten: 1509
Geregistreerd: 01-10-06

Re: Flauwvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:40

Ik ben eigenlijk nooit echt flauw gevallen. Oh ja, toch wel 1x. Afgelopen mei heb ik mijn arm gebroken en uit de kom. Toen had ik zo'n pijn dat ik op de weg naar het ziekenhuis ben flauw gevallen. Heb is een heel gek gevoel. Alles wordt heel zwaar, alles bonkt, alles wordt zwart, je verlamd als het ware. Ik kon bijv. niet meer mijn hoofd gewoon recht houden en alles zakte naar beneden zoals mijn schouders enz. Net alsof je gewoon weg zakt in een slaap. Nee, ik vond het geen pretje... Het was ook niet gewoonlijk dat iemand van de pijn zou flauwvallen, dus duwden ze in het ziekenhuis meteen een spuit in mijn been met een pijnstiller. Wel rare ervaring, moet ik zeggen. Bloos