tanden bleken

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 11:25

ik weet niet of het hier hoort maar ik wil mijn tanden bleken, alleen niet bij de tandarts.
dus mijn vraag was heeft hier iemand wel is zijn tanden gebleekt met van dat telsellspul ofzo? en werkt dat ook echt?

Fairytale

Berichten: 3905
Geregistreerd: 12-08-05

Re: tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 11:52

Een meisje uit mijn klas heeft een keer dat Whitening Teeth ofzo besteld van TellSell.
Binnen een week moet je al resultaat zien.
Ze was 32 euro kwijt, voor iets dat niet eens werkte.
Ik heb mijn tanden nog nooit gebleekt, want heb witte van mezelf. Pling

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Re: tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 15:25

Niet aan beginnen, het meeste van die troep werkt echt voor geen meter! En het is nog hartstikke duur ook..

Wil je echt bleken, gewoon bij de tandarts laten doen! Dan weet je zeker dat het op de goede manier gebeurt en het ook daadwerkelijk helpt. Er wordt een gebit aangemeten die je snachts moet dragen ook krijg je spuitjes met een soort gel mee wat je erin moet spuiten. Hier slaap je dus mee en binnen een week zie je je tanden echt al stukken witter worden!

Bij de tandarts is het wel duur, maar het werkt echt gegarandeerd! Ik heb van heel wat mensen het resultaat gezien en het ziet er echt heel mooi uit. Wij werken met kleuren vulmateriaal voor vullingen deze worden aangeduid met A1 A2 A3 A3.5 A4 enz. Nou A4 is dus ontzettend geel laatst hadden we iemand die dus A4 had en deze is naar A2 gegaan en dat is echt een mooie kleur. Dit is de 'normale' witte tandkleur zegmaar.

Ik geloof dat voor boven en onder iets van rond de 250 euro kost.
Laatst bijgewerkt door wendely op 09-07-06 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimmelig

Berichten: 6926
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 15:28

Het spul van TV werkt voor geen meter
Zelf geprobeerd.

Paardennamen
Berichten: 2132
Geregistreerd: 30-10-04

Re: tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:25

Tanden bleken is ontzettend slecht. Je tanden worden er minder sterk van, dus meer kans op gaatjes. Mijn tandarts heeft het me ten zeerste afgeraden. Ik heb ook gele tanden, maar ze zijn wel supersterk! Wel poets ik mijn tanden regelmatig met een whitening, die haalt de gele aanslag van thee, koffie ed eraf.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Re: tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:57

Welke tandpasta zorgt er echt voor wittere tanden?
Mijn beugel is er nu een paar dagen uit, maar ik erger mij echt aan mijn geel geworden tanden. Ik vind het ook echt doodzonde, want ze waren super wit...

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Re: tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:00

Ik heb meerdere tandpasta's gebruikt en degene die echt werken (uit ervaring!!)

Waren: Express White, & Rembrandt Plus.

Ik heb nu elke keer Rembrandt plus (wel vrij prijzig beide vanaf 6 euro of duurder!).

Kan je kopen bij trekpleister/ kruidvat Lachen

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 03:23

ik heb een speciale tandpasta van pearl drops (niet de gewone uit de supermarkt dus)
en dat is een tandpasta die je dan ook echt volgens beschrijving moet gebruiken..
er zit ook zo'n kleurenkaart bij...Ik gebruik het nu 2 weken en zie toch wel enigzins verschil..

ikke24
Berichten: 1164
Geregistreerd: 12-08-05
Woonplaats: Limburg

Re: tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 10:35

Sjonniej schreef:
Welke tandpasta zorgt er echt voor wittere tanden?
Mijn beugel is er nu een paar dagen uit, maar ik erger mij echt aan mijn geel geworden tanden. Ik vind het ook echt doodzonde, want ze waren super wit...



Teveel gesnoept en te weinig gepoetst!
Ik heb ook plaatjesbeugel gehad en je ziet er niks van!

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Re: tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 12:07

ikke24 schreef:


Teveel gesnoept en te weinig gepoetst!
Ik heb ook plaatjesbeugel gehad en je ziet er niks van!


Dat is niet waar! De een is hier nou eenmaal gevoeliger voor dan de ander..

Esperanza

Berichten: 3286
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Ramsau am Dachstein

Re: tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 12:51

Voor tijdelijke hulp, dus niet echt bleken, kun je een soort schuurmiddel kopen. Is voor na je beugel misschien ook wel een idee.

Toen ik nog rookte gebruikte ik dat af en toe. Is gewoon een schuurmiddel en kan je na het gewone poetsen gerbuiken.
Het heet Smile en is van Pearldrops geloof ik. Gewoon ff vragen in de drogisterij....

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 13:00

elektrisch poetsen, sinds ik dat doe zijn mijn tanden zoveel witter geworden niet normaal Haha!

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Re: tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 19:16

Esperanza schreef:
Voor tijdelijke hulp, dus niet echt bleken, kun je een soort schuurmiddel kopen. Is voor na je beugel misschien ook wel een idee.

Toen ik nog rookte gebruikte ik dat af en toe. Is gewoon een schuurmiddel en kan je na het gewone poetsen gerbuiken.
Het heet Smile en is van Pearldrops geloof ik. Gewoon ff vragen in de drogisterij....

oke dat is dan wel een idee. Is dat neit slecht voor je tanden?
mijn beugel gaat er dus donderdag uit en daarom zoek ik dus iets om ze te bleken..
weet je zeker dat t zo heet? smile van pearldrops? dan g ak het even vraqen.
iig bedankt voor de reacties Lachen

Esperanza

Berichten: 3286
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Ramsau am Dachstein

Re: tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 12:52

Mijn tandarts heeft ook tandpasta met schuurmiddel er in, dat doet hij dan op zo´n rubber polijstdopje. Dus dan lijkt het me niet te kwalijk, je moet het alleen niet te vaak doen. Het is blauw poeder en zit in een klein wit dooesje, dat weer in een kartonnen doosje zit. In de drogisterij kennen ze het wel.

Ik heb het al jaren en ik doe het af en toe. Het is ook voor thee aanslag enzo wel handig. Maar vraag je tandarts even als ie de beugel er uit haalt, ik denk dat hij ook wel even gaat pollijsten...

astra4

Berichten: 1076
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Leiden

Re: tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:06

Als je echt wilt bleken, dan zou ik het via je tandarts laten doen. Zomaar in het wilde weg zelf aan de slag met allerlei middeltjes is niet echt verstandig, hoe aanlokkelijk het ook is.
Vergeet trouwens ook niet dat eventuele vullingen en kronen niet meegebleekt worden; die moeten dus daarna aangepast worden, als er veel kleurverschil optreedt. Naast de bleekmethode van het bitje dat je 's nachts moet dragen, is er ook een methode die direct werkt. Er wordt dan een goedje op je tanden aangebracht, en dit spul wordt d.m.v. de blauwe lamp (wordt ook gebruikt bij witte vullingen) geactiveerd.

Een polijstpasta kun je best zelf eens gebruiken, maar inderdaad: niet te vaak ! Je schuurt er tenslotte echt een flinterdun laagje mee van je tanden. Gebruik je dit spul te vaak, dan gaat je glazuur eraan...

riskjuhruled

Berichten: 1737
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Eersel

Re: tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:54

zeker via de tandarts doen!!

je tanden lijden er wel erg veel van, ik moest het eerst eigenlijk iedere maand een nachtje bijhouden maar ze lijden er teveel van en nu mag ik het nog maar om de 2/3 maanden