Zweertje op m'n lip..

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Zweertje op m'n lip..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 18:33

Sinds vanmorgen heb ik aan de rechterkant van m'n mond, op mn boven én onderlip aan binnenkant een soort van zweertjes zitten.
Het voelt alsof er de hele tijd kokend water tegenaan gehouden wordt, het brandt en tintelt verschrikkelijk. Praten en eten gaat moeilijk omdat m'n lippen elkaar dan raken zeg maar. Als ik wat gedronken heb is het erger, omdat ze dan nat zijn lijkt het wel.

Ik heb zelf geen idee wat het kan zijn. M'n moeder dacht misschien een allergische reactie, omdat ik gister frambozen heb gegeten, wat ik nooit eet. Maar dan zou het nu minder moeten zijn maar het is erger geworden.

Koortslip heb ik natuurlijk aan gedacht maar volgens mij zit dat meer aan de buitenkant van je lip en dat komt ook niet zo snel op? Ik heb nog nooit een koortslip gehad dus weet niet hoe dit voelt.

Oja, ben afgelopen week met niemand geweest. Vork
En heb ook geen labello van anderen gebruikt, alleen van een vriendin van me, maar die heeft nergens last van.

Iemand enig idee wat het is? Ik word er helemaal gek van..

Liefs, Maaike

[edit: stijlfoutje..]

Superbabey

Berichten: 217
Geregistreerd: 21-05-06

Re: Zweertje op m'n lip..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 19:28

Zelf heb ik het aan de buitenkant van mijn lip, ook zoiets en dat is ook geen koortslip. Ik zou hem niet aanraken. Als je plekje aan de binnenkant zit, kun je er dus geen zalf op doen. Anders wel een zalfje erop doen.

justahorse

Berichten: 3017
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Brabant

Re: Zweertje op m'n lip..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:55

Al is het morgen weer erger geworden dan kun je denk ik het beste naar de dokter toe gaan.

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Re: Zweertje op m'n lip..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 22:05

Ja, dat lijkt me wel het beste idee.
Normaal doe ik dat niet zo snel maar ik word hier echt stápelgek van. Scheve mond