kan ik slijmbeursontsteking hebben??

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snoeske
Berichten: 1052
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Scherpenzeel

kan ik slijmbeursontsteking hebben??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 16:45

2 weken terug kreeg ik een soort van spierpijn in mn nek, achterin tussen schouder en nek zeg maar. Voelde het zitten als ik iets zwaars pakte of verkeerde beweging. Nu is het daar niet meer en zit het op mn rechterschouderblad en trekt het een beetje door naar mn linkerschouderblad. Als ik ze span voel ik het goed, ook gaat het branden als ik telang voor de pc zit, zoals nu :p !!
Als ik erop druk voel ik het ook goed. Heb de komende dagen geen tijd om naar de dok te gaan, misschien dat ik volgende week maar even ga...

Groetjes..

Germatje

Berichten: 2206
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Heiloo

Re: kan ik slijmbeursontsteking hebben??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:35

Nee ik zou ook niet gaan. Lijkt mij niet echt een slijmbeursonsteking hoor. Maar ik denk dat de dokter er wel raad mee weet.

NoGo

Berichten: 1902
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: ergens bij de zee

Re: kan ik slijmbeursontsteking hebben??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:42

je kan het ook even (zelf) checken door iemand anders zijn hand tegen je elleboog te leggen (weet het leggen is geen woord) en dan moet jij duwen heb je dan last van je schouder is het grote kans dat je slijmbeursontsteking heb.
Aan de andere kant moet je dan al langere tijd last hebben van je nek en schouders dus zou wel voor de zekerheid even naar de dokter gaan...

snoeske
Berichten: 1052
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Scherpenzeel

Re: kan ik slijmbeursontsteking hebben??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 17:56

voel het wel ja als ik terug duw!

Goof

Berichten: 28951
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: kan ik slijmbeursontsteking hebben??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:56

klinkt meer als stijfheid of spierpijn door te lang in bepaalde houding te zijn.
Als je een slijmbeursontsteking had, zou je enorm veel pijn hebben!

snoeske
Berichten: 1052
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Scherpenzeel

Re: kan ik slijmbeursontsteking hebben??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 22:52

hmzz me vader heeft het ook gehad, bij hem is het gelijdelijk gekomen, begon met iets en werd steeds erger. het brand wel verschrikkelijk...

NoGo

Berichten: 1902
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: ergens bij de zee

Re: kan ik slijmbeursontsteking hebben??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 17:40

bij slijmbeursontsteking hoef je niet hele erge pijn te hebben hoor het begint geleidelijk en als je er te lang mee doorloopt kan het wel slijmbeursontsteking zijn.
Maar ik ben geen dokter dus zou maandag wel even langsgaan!

Qimm

Berichten: 15190
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: kan ik slijmbeursontsteking hebben??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 10:33

alsof een slijmbeursontsteking het enige is wat mis kan zijn in de schouder Tong uitsteken
Maar wat jij vertelt lijkt er niet op hoor. Kun je je arm zonder problemen langs je oor leggen> Dan is er niets mis met je schoudergewricht.
JIj voelt het ook meer tussen je nek en schouder? Zou heel goed een overbelasting kunnen zijn van een van je spieren daar, dat past beter bij je beschrijving. In dat geval is rustig aan doen (die spieren niet te veel te belasten) eigenlijk het beste.

Maar ja, altijd lastig iets over inet bekijken Lachen