Steeds ziek,iemand ervaring?of met alternatief arts?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Steeds ziek,iemand ervaring?of met alternatief arts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:05

Ik heb hier al eerder ooit een topic over geopend,die ik helaas niet meer terug kan vinden ivm zoekfunctie.

Sinds zeker 10 jaar ben ik vreselijk vaak ziek. Ik krijg jaarlijks zeker wel een,soms tot wel 3 antibioticakuren(die ik dit jaar,wellicht kinderachtig,niet meer heb geslikt omdat ik het zat ben)
Ik ben dan altijd heel erg verkouden,verstopte bijholten,ontstekingen,koorts...en het kan gerust weg zijn en 10 dagen later in alle hevigheid terug.
Zoals nu dus het geval is.

Ik heb geen zin meer hiermee naar de dokter te gaan,die me dan weer een kuur voorschrijft.
Dus zit ik te denken aan een alternatieve manier.
Of wellicht kruiden of iets om mijn weerstand te verhogen?

Ik eet gezond,ik sport,ik rook nauwelijks,kom elke dag buiten,dus die tips hoef ik niet.

alle andere tips en ervaringen met bijvoorbeeld homeopaten of iets dergelijks zijn erg welkom,want ik ben het zo zat om steeds ziek te zijn Huilen

mirre
Berichten: 1001
Geregistreerd: 30-09-02

Re: Steeds ziek,iemand ervaring?of met alternatief arts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:28

Ik heb zelf de ziekte van pfeiffer gehad (of heb het nog) en ben bij een homeopaat geweest. Tja.. ik weet niet of het geholpen heeft. Voor die tijd was ik wel elke dag misselijk en had hoofdpijn. Nadat ik die medicijnen van die homeopaat heb geslikt is dit wel overgegaan. Maar ik durf niet te zeggen of dit door die homeopaat komt.
Ik zou het gewoon proberen. Als je zo vaak ziek bent wil je denk ik alles wel proberen om te kijken of het kan helpen. (ik had dat tenminste wel).
Sterkte en succes!

Anoniem

Re: Steeds ziek,iemand ervaring?of met alternatief arts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:35

Kun je me vertellen hoe een homeopaat te werk gaat?
(mag ook wel per pb)

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Steeds ziek,iemand ervaring?of met alternatief arts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 14:30

ik weet niet waar je woont... maar ik ben bij een man in den haag geweest... in februari kon ik nog niet eens een stal uitmesten van de pijn in mijn spieren en nu kan ik alles weer...
deze man doet een vegatest... hij meet energieen en ook welke medicijnen je moet hebben dit kan homeopatisch, bach af ayvedisch.
als je intresse hebt heb ik wel een link met informatie over die vegatest... en misschien zijn er wel meer mensen die dat doen.
deze man is btw geen kwakzalver want naast die vegatesten is hij eerste lijns psycholoog

Anoniem

Re: Steeds ziek,iemand ervaring?of met alternatief arts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 14:47

ik woon in gelderland, den haag is echt te ver weg.
maar bedankt voor je informatie hoor!

Verder nog mensen?
Ook ervaring met supplementen is welkom hoor,ik slik wel multivitamine maar misschien weet iemand iets dat beter werkt?

boemel

Berichten: 8496
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: Steeds ziek,iemand ervaring?of met alternatief arts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 17:26

Ik heb ook ooit een periode gehad dat ik steeds opnieuw ziek was.
Een weekje beter, een weekje kwakkelen, een week echt ziek (koorts, ontstekingen), een weekje nakwakkelen en dan begon het wel weer zo'n beetje opnieuw.

Mijn huisarts dacht dat mijn weerstand slecht was door o.a. mijn huismijtallergie.
Nadat in huis het een en ander is aangepast en ik ook nog de griepprik krijg, ben ik bijna nooit meer ziek.