stijltang

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tuttifrutti

Berichten: 664
Geregistreerd: 02-09-04
Woonplaats: friesland

stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 21:20

heyhey,
wie weet wat een goede stijltang is. dus eentje die ECHT werkt.
heb heel erg pluizig/krullerig haar.
ik zag een keer zo een shopping-programma op tv, met een stijltang. die werkte heel goed.
maar weet niet meer hoe die heet en waar die te koop is Verdrietig
vertel, vertel
xxx

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 22:18

Ik heb er zelf 1 van Carmen, hij doet het opzich wel goed.. Blijft ook wel goed zitten.
Behalve dan met vochtig weer/ regen etc. Maar volgens mij is dat bij alle wel zo.

Bedoel je van de recklame trouwens die ronde borstel ?

Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 22:21

Pluizig haar is meestal droog haar, dus je kan het beste een haarcremetje voor droog/weerbarstig haar halen voor tijdens het stylen, omdat een stijltang het haar nog meer uitdroogt.
Er is ook een hele goede van tellsell die je voor €100 kunt kopen. Moet je maar even kijken op de site. tellsell.nl ofzo Lachen

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 22:59

Bij een goede kapperszaak. Goedkopere werken meestal niet zo goed voor heel dik haar (is mijn ervaring) .
Ik heb er 1 bij de kapper gekocht, was €60 en was met de oude ruim anderhalf uur bezig en met deze klein half uurtje en onzettend stijl ook nog.
Gebruik van te voren wel een goede creme, want die hitte op je hara is niet al te best.

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 01:13

idd koop wel een goeie.. en gebruik altijd serum... Anders verbrand je haar! Ik gebruik heb dagelijks en vind het een super uitvinding!!!

Twaalf
Berichten: 6666
Geregistreerd: 25-11-05

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 10:16

Ik heb er een bij de kapperszaak (dus waar kappers hun spullen kopen) vandaan, een niet al te dure (60 euro), met keramische platen. Let wel op dat je voor een stijltang gaat die keramische platen hebben ipv keramisch laagje over de platen! De beste stijltang is toch die van Chi, een (erg) dure aankoop, maar wel het beste voor je haar.

_Eline_

Berichten: 2187
Geregistreerd: 28-08-05
Woonplaats: Amstelveen

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 10:44

Ik heb er zelf eentje van Remminton (S1031) . Die tang was rond de 45-,. Bij mij werkt die erg goed en hij bevat een 3 dubbele bescherming (Teflon, Keramisch en Ionisch/Toermalijn). Je haar blijft erg goed zitten en houdt het lang vol.

MayBelle

Berichten: 729
Geregistreerd: 31-03-05
Woonplaats: Zoetermeer

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 10:45

hahaha.. bij shopping programma's werkt altijd ALLES heel goed Knipoog

Maar ik ben ook op zoek naar een echte goede..

Ellen21

Berichten: 84
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Doetinchem

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 10:48

Ik heb zelf de Chi stijltang en ben er erg tevreden over. Dit is echt een geweldige uitvinding. Ik heb zelf krullen en kan nu dus ook super stijl haar maken.

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 16:07

Even offtopic: wat voor creme /serum kan je het beste gebruiken wanneer je een stijltang gebruikt?

Fairytale

Berichten: 3905
Geregistreerd: 12-08-05

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 17:02

De nieuwe Nutrigloss Shine&Salt creme, van L'oréal Paris.
Heel effectief, Elke. Lachen

LittleRose

Berichten: 2738
Geregistreerd: 18-04-05
Woonplaats: Flakkee

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 17:37

Ik heb er eentje van princess.
Maar ik heb zelf ook vrij krullerig haar dat snel pluizig word en vind hem daarvoor niet echt goed werken.
Je krijgt het wel stijl ofzo maar bij mij blijft het dan pluizig. Kan er misschien ook aan liggen wat voor creme/serum je gebruikt natuurlijk Knipoog

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 18:19

Zou maar gewoon niet beginnen aan zo'n ding, je haar wordt er echt niet mooier op!

Luuz

Berichten: 1959
Geregistreerd: 26-07-05

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:25

Stijltangen zijn niet goed voor je haar waardoor je haar dus alleen maar droger en pluiziger wordt. Verwen het liever flink met cremespoeling en maskers..

JustNanno

Berichten: 2369
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Hengelo

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:59

Luuz schreef:
Stijltangen zijn niet goed voor je haar waardoor je haar dus alleen maar droger en pluiziger wordt. Verwen het liever flink met cremespoeling en maskers..

Dat is echt niet per definitie waar, Stijltangen zijn natuurlijk niet goed, maar hoeven ook echt niet slecht te zijn als je een goed serum gebruikt. Mijne is nu een jaartje of 4 oud, gebruik m dagelijks en begint nu wel te slijten. Ik heb een babyliss van destijds 40 euro, en ben er altijd heel tevreden over geweest. Maar is nu wel aan een opvolger toe Ach gut

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:05

bij mij helpen de botanic shampoos heel erg goed !

en elke dag een klein beetje bryll cream na het douchen door het haar verdelen , dat werkt helemaal fijn!!!!!

_Buddha
Berichten: 2289
Geregistreerd: 27-10-05

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:07

Ik heb er een bij een kapsalon gekocht, met een plaat van keramiek. Dat raad ik je heel erg aan, omdat het anders slecht is voor je haar, en die plaat zorgt voor mooi glanzend zacht haar, en werkt goed (die van mij was wel rond de 200 euro dacht ik) Maar woensdag laat ik mijn haar permanent stylen, (Blijft een half jaar zitten) Haha! Ik heb ook verschrikkelijk pluizig, krullend, super dik en heel veel haar..

JustNanno

Berichten: 2369
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Hengelo

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:26

rudi schreef:
Ik heb er een bij een kapsalon gekocht, met een plaat van keramiek. Dat raad ik je heel erg aan, omdat het anders slecht is voor je haar, en die plaat zorgt voor mooi glanzend zacht haar, en werkt goed (die van mij was wel rond de 200 euro dacht ik) Maar woensdag laat ik mijn haar permanent stylen, (Blijft een half jaar zitten) Haha! Ik heb ook verschrikkelijk pluizig, krullend, super dik en heel veel haar..


Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen daarmee! Want er zijn maar weinig kapsalons die dat doen...

Twaalf
Berichten: 6666
Geregistreerd: 25-11-05

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:27

Veel black hair salons doen dat ook Knipoog, gewoon straighten.

Jasmijn_

Berichten: 1577
Geregistreerd: 05-12-04
Woonplaats: Arnhem

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:22

Bij ons in de buurt (arnhem) is een winkel waar ze allerlei kapperspullen verkopen, van proffesionele pruiken tot aan steiltangen aan toe..
Een vriendin van mij heeft er daar ook 1 gekocht, (ze heeft ook erg moeilijk haar), en het schijnt perfect te werken bij haar Knipoog

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:57

ik heb er 1 van 15 euro,,, ik heb erg dik haar met slagen enz... Hij werkt geweldig.. (een of ander merkloos ding van de kruitvat Clown )