Verbrand

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
o0marije0o

Berichten: 2388
Geregistreerd: 20-02-05
Woonplaats: Weesp

Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 22:19

Wat voel ik mezelf een oen op het moment Koe
Heb vandaag op mn luchtbed op het water liggen bruin bakken. Alleen is het bruin bakken rood braden geworden. Auwtsch wat heb ik een pijn nu! Heb me 4 keer ingesmeert..een tijdje in de schaduw gezeten. En mezelf steeds omgedraait zodra ik de zon voelde prikken.
Ik kan nauwelijks zitten. Overal ben ik vuurrood. Behalve waar me bikini zat. Ik denk dat als ik nu naakt over straat loop , niemand dat door zal hebben en iedereen zal denken dat ik een witte bikini aan heb Clown

Smeer me elke 5 min in met after sun in de hoop dat het over een half uurtje wat minder pijn doet. Maar helaas.
Dat wordt de aankomende dagen binnen zitten voor mij. In iedergeval NIET meer in de zon! Huilen

Zijn er nog meer mensen die zich als een oen gedragen hebben? Blauw oog
deel je leed Sigaar

margareth
Berichten: 266
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Harskamp

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 22:23

1ste Haha!

ja 4 weke gelede ik kreeg tranen in me ogen tijdens het rijden(doorzitte) haha...auws
nu let ik erg op...morge ga ik naar het strand Cool
suc6 de komende 3 dagen

Gabon

Berichten: 1208
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Diemen

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 22:48

Waarom liet je je dan ook niet insmeren door een lekkere jongen Clown (meeer dan 4 keer) Nu kan je morgen niet mee Huilen (tenzij je dood wilt..) Veel suc6 morge met binnen zitten..en veel plezier met bokken dan maar Koe

Nicky__

Berichten: 2892
Geregistreerd: 04-01-06

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 22:53

wat zal jj een fijne nacht hebben Lachen
heb verder geen tips, alleen aftersun Tong uitsteken

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 23:07

Oeh, succes.
Ik ben twee weken geleden ontzettend verbrand, de dag na een weekje barcelona ging ik naar Noordwijk, ik dacht ik smeer me maar 1 keer in (factor 15), daarna ontzettend verbrand, ik was rond een uur of 8 echt heel misselijk. Ik kon echt amper zitten, m'n hele achterkant (rug en benen) waren verbrand.

Zo zag ik er de dag daarna uit:
Afbeelding
Ik ben ermee naar de dokter geweest, maar ik reeg het advies me in te smeren met calendulan (koop emulsie, niet de zalf! de zalf doet godskolere pijn omdat het zo dik is) en aftersun, de warmte moet eruit. Heb 's avonds nog met handoeken met yoghurt op gelegen, dat hielp ook al.
Gelukkig kreeg ik geen brandblaren, daar was ik heel bang voor. Ik smeer me nu nog steeds in met bodylotion en aftersun, om de huid te voeden. Na een week begon het te JEUKEN ALS DE ZIEKTE Huilen en te vervellen. Vervel nu nog een heel klein beetje. Tong uitsteken
Het stomme is dat ik er wel een mooi kleurtje aan heb overgehouden. Clown
Smeer me nu wel beter in, factor 8. Tong uitsteken

Zoolgangster

Berichten: 9604
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 23:29

Ik verbrand nooit (zei ze Knipoog ) maar als ik die foto zie, heb ik spontaan pijn! Ach gut Allemensen, wat rood!

madam
Berichten: 869
Geregistreerd: 10-05-06

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 23:33

OMG Girl of the minor...wat zal jij een pijn hebben gehad, Toen ik vorig jaar naar Lloret de mar ben geweest mocht ik meteen de eerste dag al niet meer de zon in, ik had 2de graads brandwonden, en zag er net zo uit als jij. kl*te zon ook daar haha. nee was wel oliebol hoor ben je daar mag je op dokters advies geen zon meer zien. Ik heb toen speciale brandwonden zalf gekregen. dat werkte wel lekker verfrissend..

tanya89

Berichten: 3092
Geregistreerd: 06-05-05

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 23:36

Girl In The Mirror schreef:
Oeh, succes.
Ik ben twee weken geleden ontzettend verbrand, de dag na een weekje barcelona ging ik naar Noordwijk, ik dacht ik smeer me maar 1 keer in (factor 15), daarna ontzettend verbrand, ik was rond een uur of 8 echt heel misselijk. Ik kon echt amper zitten, m'n hele achterkant (rug en benen) waren verbrand.

Zo zag ik er de dag daarna uit:
http://i6.tinypic.com/16liqlv.jpg
Ik ben ermee naar de dokter geweest, maar ik reeg het advies me in te smeren met calendulan (koop emulsie, niet de zalf! de zalf doet godskolere pijn omdat het zo dik is) en aftersun, de warmte moet eruit. Heb 's avonds nog met handoeken met yoghurt op gelegen, dat hielp ook al.
Gelukkig kreeg ik geen brandblaren, daar was ik heel bang voor. Ik smeer me nu nog steeds in met bodylotion en aftersun, om de huid te voeden. Na een week begon het te JEUKEN ALS DE ZIEKTE Huilen en te vervellen. Vervel nu nog een heel klein beetje. Tong uitsteken
Het stomme is dat ik er wel een mooi kleurtje aan heb overgehouden. Clown
Smeer me nu wel beter in, factor 8. Tong uitsteken


JEUJ wat rood zeg Ach gut
Vandaag is rood.. rood van mijn rug lalala Clown Tong uitsteken

Patriesja

Berichten: 3187
Geregistreerd: 15-12-04
Woonplaats: Amersfoort

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 23:37

heeey,
ik ben 8 dagen naar Benidorm geweest..
eerste dag op het strand..
nou eeeh ik heb ongeveer witte huid & sproeten je kent het wel Tong uitsteken
godse verbrand Tong uitsteken
maar die foto hey .... zo erg was ik niet
ik heb wel een brandblaar op mn borst (ja op mn borst ja Tong uitsteken)
maar is nu wel beetje bijgekleurd... niet meer zo rood Lachen
succes dr mee

Jolien_x
Berichten: 2416
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Lievelde

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 00:49

Oeeh ik heb ook écht zo'n bikini afdruk op mijn rug! maar het is niet zo erg gewest als die foto hierboven, dat is écht rood gek Nagelbijten / Gniffelen
wat een pijn snachts lijkt mij, korte nachtjes Clown

Gabon

Berichten: 1208
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Diemen

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:40

Marije..zet jij je foto ook hier neer, die je gister op msn liet zien. Gelukkig voor jou is het niet zo erg als Girl In The Mirror.

xxsweet

Berichten: 3657
Geregistreerd: 06-07-05
Woonplaats: Drachten

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:46

Ik ben ook een oen geweest Tong uitsteken
Ik was al heel vaak in de zon geweest maar met mijn buik nog maar 1x dus al een beetje bij gebruind.
Lala, het strand op van 13:00 tot 16:30 ZONDER zonnebrand Tong uitsteken
Omg. Je ziet niet als ik verbrand ben, maar als je het wel ziet doet het fiets up pijn en je kon het gister ontzettend goed zien Tong uitsteken
Vooral de rand onder je bikinibroekje is zo fijn.. Vooral als je nu een spijbroek aan doet..Auw!

Rachelle302

Berichten: 996
Geregistreerd: 28-11-05
Woonplaats: Hoogkarspel

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:49

Ik had een nieuwe bikini en dat bovenstukje was anders dan die oude dus was der een heel stuk wit.. en toen ging dat witte heel erg verbranden en ik had me toch goed ingesmeerd daar omdat ik wist dat t ging gebeuren.. maar toen was t zo erg vanbrand dat der blaren op kwamen Verdrietig gelukkig is t nu over maar ik kon een weekje niet normaal meer een shirtje aan..

xxsweet

Berichten: 3657
Geregistreerd: 06-07-05
Woonplaats: Drachten

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:56

Auww ook fijn! Ik heb 1x een brandblaar gehad.. Auw Tong uitsteken

Ik loop trouwens de hele dag buiten bij de paarden.. Lekker bruin van geworden Inclusief mijn gezicht!!
Lig ik op het strand, moet mijn gezicht ook nog eens verbranden. Gek zeg!

Lotje02

Berichten: 4006
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Tilburg

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:10

oohhhh...Girl of the minor. Hoe kan je zooo erg verbranden?? Wat moet dat pijn gedaan hebben.
Gelukkig verbrand ik nooit zo erg, ik wordt meestal wel rood, maar na 2 dagen is dat weg en dan wordt het bruin.
Alleen dit jaar had ik een andere bikini gekocht en het broekje was iets kleiner dan de andere bikini, dus ik heb mijn billen verbrand. Ik moet zeggen dat mijn spijkerbroek niet echt lekker zat....het schuurt dan ook nog eens flink...

o0marije0o

Berichten: 2388
Geregistreerd: 20-02-05
Woonplaats: Weesp

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 12:28

wow Girl In The Mirror !
Bij mij is het dan nog net iets minder!
Zal eens even een foto erop zetten Afbeelding

me bil is helemaaal erg verbrand..gister ben ik voor de eerste keer gaan zwemmen. Had daarvoor de hele tijd een korte broek aan als ik ging zonnen. De rest van me huid was dus al aardig wat zon gewent. Nu kan ik amper zitten. Gruwelijk veel pijn. Ziek

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:45

Yep. het deed echt fokking pijn. T-shirt kon ik amper aan, ik heb 4 dagen geen BH aan gehad, gewoon een dun satijnen nachtjapon en ruimvallend tanktopje van zachte stof, en dan een rokje die ik net onder de verbrande huid droeg. Nouja, nu 2 weken later heb ik gelukkig nergens meer last van. Lachen

Gabon

Berichten: 1208
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Diemen

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 18:14

Ik ben ook heeel dom geweesd vandaag. Ik denk, ga me niet laten verbranden. Heb me dus echt 100 keer ingesmeerd (was meer tijd bezig met insmeren dan met zonnen) Had ik me hoofd niet ingesmeerd, ik dacht; dat is het enige waar ik al bruin ben, dus die heb ik (maar) 3 keer ingesmeerd. Gevolg redhead heeft een redhead als een tomaat (net zo erg als in studiehuis) Ik dacht eerst, t zal wel zo rood zijn omdat ik gefietst heb, maar nu, t brand en prikt.

o0marije0o

Berichten: 2388
Geregistreerd: 20-02-05
Woonplaats: Weesp

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 18:18

hahaha arm schaap
Morgen weer en dan kom ik misschien wel mee..kan me nu amper bewegen alles doet pijn. Koe Maar heb wel zin om nog ff naar strandje te gaan voordat ik werken moet Scheve mond

Gabon

Berichten: 1208
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Diemen

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 18:19

Ja, we gaan morge weer..(kweet alleen nie of ik mee ga..)

eroslover

Berichten: 3638
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 18:53

hier nog een oen , ben zondag zo ontzettend verbrand , ik ging met mijn ouders naar het eiland van maurik ( is een meer/uitloper rijn) en we hadden stoelen meegenomen. Dat was dus ook het domme want daardoor ben ik aan de voorkant vuurrood en achterkant wit. ik had me ook maar een keer ingesmeerd. maar ben nu dus vooral op me bovenbenen en de randjes van bikini broekje +topje verbrand. Smeer er nu paar keer per dag snoopy bodylotion op (bedankt jette) en dat werkt goed

Anneke_

Berichten: 1564
Geregistreerd: 09-09-05

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 22:25

Jaa ik ben ook verbrand. EINDELIJK!
Ben dr stiekem wel blij mee, in de hoop dat ik bruinig word! (Naja, beige. Nagelbijten / Gniffelen )
Tdoet idd best zeer, maar ach, das na een paar dagen wel weer over.. Haha!
Je ziet nu ook geweldig waar mn bikini zat, heel maf! Clown
(Ik heb geen rood haar, maar wel het huidje van een roodharige, (thanks mam.. Knipoog )

aukjegm

Berichten: 833
Geregistreerd: 19-02-05
Woonplaats: Utrecht/St. Oedenrode

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 02:02

Ach, dat is na een paar dagen weer over.
Met een beetje geluk gaat het niet vervellen! Knipoog
Ik ben vroeger al meer dan genoeg verbrand geweest, dat je er 's nachts wakker van ligt etc. Dit jaar gelukkig nog niet veel last mee gehad. Gewoon goed insmeren met vetzalf en het is snel weer over!
En tsja, wat moet de dokter ermee?

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 03:08

Gelukkig verbrand ik nooit zo!
En ja, wie verstandig is smeert eeh.. nog vaker (:

Succes!

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Re: Verbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 09:10

Ik ben vorig jaar zo verschrikkelijk verbrand, ik wil niet '' opscheppen'' (want het is me eigen schuld) maar was nog roder als die eerste foto, mijn hele voorkant was verbrand. Had geeneens echt door dat het zo erg was, maar 's morgens moest ik om 06:00 beginnen, ik stap uit bed, nou dat ik mooi er weer terug in VLOOG jezus wat een pijn, ik kon niet meer staan.
uiteindelijk naar woonkamer gestrompeld, toch proberen, maar een t-shirt kon ik niet verdragen op mijn huid, dan ging ik zowat over mijn nek....
Blijkt dus, tweede graadsbrandwonden, en had zelfs beetje koorts. Ben anderhalve week binnen geweest, want ik kon geen kleren aan....
Na een week overal blaren, echt een raar gevoel en gezicht.
Mijn benen waren zo opgezet dat als ik ging staan het voelde alsof letterlijk mijn huid scheurde. Verdrietig
Vanaf toen gezworen: ik ga nooit meer leuk zonnebaden, en tot op de dag van vandaag volgehouden, ik vind het ook niet leuk om te doen, en ik doe het dus ook gewoon echt nietmeer, mijn les is geleerd.

Mensen : SMEER SMEER SMEER