Wie scheert/harst/onthaart de benen niet??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gabiiee
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Wie scheert/harst/onthaart de benen niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 17:52

ik ben ook we en toen ik klein was heb ik em overal geschoren me buik en alles maaar je ziet echt wel dt het geschorten is want die haartjes zin bruin geworden ik scheeer elke keer me benen me oksels en zo voort wie scheert zijn bovenbenen ook ik heb problemen daarmeee ik heb ook witte haartjes en bruine haartjes en krijg ik niet van die zichtbare stoppelte zowel wie heeft daar een oplosssing voor dt je die stoppeltjes minder ziet Huilen

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Re: Wie scheert/harst/onthaart de benen niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 17:59

Ik scheer ongeveer 2 keer in de week ofzo bikinilijn en oksels, mijn benen scheer ik echt maar 1 keer in de maand ofzo. Mijn vriend vind het niet erg als ik mijn benen niet scheer, en (korte) rokjes draag ik nooit dus ach.. Waarom zou ik het scheren. Soms als het heel erg wordt scheer ik het wel, voornamelijk in de zomer, als ik een rok of korte broek aan heb, scheer ik het wel is, maar ook niet eens altijd.. De mensen die zich er aan ergeren zullen zich maar moeten aanpassen vind ik hoor!

Targaryen

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Re: Wie scheert/harst/onthaart de benen niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 18:32

Ik scheer mijn benen alleen in de zomer als ik geen lange broeken draag, in de winter bijna nooit (alleen als ze echt te lang worden, voor de gymles). Oksels wel vaker in de week, bikinilijn eigenlijk ook alleen maar met lekker weer (heb toch geen vriend waarvoor ik uit de kleren moet dusja Clown).