ouders gaan scheiden na 38 jaar trouw

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Milly_

Berichten: 3946
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: O.V.Belgie

Re: ouders gaan scheiden na 38 jaar trouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 17:23

Mijn ouders zijn gescheiden als ik 6 was... Nooit last van gehad ofzo omdak ik ook zo jong was, ben het altijd zo gewoon geweest. Maar ik kan me voorstellen als je altijd je ouders samen gekent hebt en zo bent opgegroeit dat dat best raar kan doen...

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: ouders gaan scheiden na 38 jaar trouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 18:53

het wordt nog gekker.
ze gaan scheiden maar niet officieel maar gaan ieder wel op een andere lokatie wonen stom he ze noemen dat zelf scheiden van tafel en bed scheelt ze advocaat kosten zeggen ze

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re: ouders gaan scheiden na 38 jaar trouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 18:59

Sterkte!

Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 2 jaar was, nu dus 12 jaar gescheiden. En woon altijd bij mijn mam,

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re: ouders gaan scheiden na 38 jaar trouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:00

Flurk schreef:
het wordt nog gekker.
ze gaan scheiden maar niet officieel maar gaan ieder wel op een andere lokatie wonen stom he ze noemen dat zelf scheiden van tafel en bed scheelt ze advocaat kosten zeggen ze


Jeetje.. Lijkt net of ze bang zijn om te scheiden

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: ouders gaan scheiden na 38 jaar trouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 19:01

ze zijn gewoon dom bezig zo

_Moonwalker_

Berichten: 1394
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: On the prairie...

Re: ouders gaan scheiden na 38 jaar trouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 22:57

@ flurk: Dat ze elk apart gaan wonen had ik mijn ouders ook graag zien doen.Kan zijn dat ze beide zo aan hun relatie willen werken en even wat tijd voor zichzelf willen...
Ik weet het natuurlijk niet maar het kan wel zijn omdat je zegt dat ze het niet officieel willen doen voor kosten....
Je kan misschien best even met hen praten om te vragen waarom ze dit nou willen?
Is bij de scheiding van mijn ouders niet veel gebeurt..Het praten.En het is echt wel nodig om niet met jezelf in de knoop te liggen en jezelf er niet de schuld van te gaan geven..
Heb ik héél lang gehad ene gevoel van schuld..Nu eindelijk na ene goede conversatie met men moeder al ben ik daarvan toch al verlost

Toch nog sterkte hoor...
Ach gut

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: ouders gaan scheiden na 38 jaar trouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 10:23

Mijn schoonouders zijn twee jaar geleden ook na 38 jaar huwelijk gescheiden. Volgens mijn schoonmoeder wou ze wachten tot de kinderen uit huis waren (de laatste was echter 6 jaar daarvoor vertrokken en inmiddels zijn ze zelf naar de andere kant van het land verhuist) Later bleek dan mijn schoonmoeder een nieuwe vriend had.
Het is wel heel raar hoor. Je denkt dat daar een normaal stel zit en dan krijg je te horen dat de liefde al 28 jaar over zou zijn. Kan me niet voostellen dat je zo lang naast elkaar blijft leven.
Mijn schoonvader heeft het er nog altijd heel moeilijk mee, die is nog steeds alleen. Mijn schoonmoeder spreken we nog nauwelijks, we hebben elkaar ook niet veel meer te vertellen en die vriend van haar vind ik ook niet echt leuk.
Sterkte in ieder geval.

Daentje

Berichten: 927
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Winterswijk Woold

Re: ouders gaan scheiden na 38 jaar trouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 17:40

Flurk schreef:
het wordt nog gekker.
ze gaan scheiden maar niet officieel maar gaan ieder wel op een andere lokatie wonen stom he ze noemen dat zelf scheiden van tafel en bed scheelt ze advocaat kosten zeggen ze


Oei dat gaat nooit goed. Stel dat er één (of beide) een nieuwe relatie krijgt. Maar goed, misschien zijn zij wel een uitzondering.

Mijn ouders zijn nu 3,5 jaar uit elkaar en waren 32 jaar getrouwd. Alles is nu 'geregeld' maar ze ontlopen elkaar nog wel. Het wordt waarschijnlijk een moeilijke tijd voor je, ook al woon je niet meer bij je ouders en ben je verder gelukkig. Natuurlijk is het voor kleine kinderen veel erger, maar ik heb gemerkt dat je toch meer tussen twee vuren komt te staan dan je denkt, ook al ben je volwassen.

Mocht je meer willen weten over mijn ervarigen, dan PB je maar.

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: ouders gaan scheiden na 38 jaar trouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 11:11

gisteren mijn moeder een dagje mee uit genomen en dat deed haar goed