misselijk....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

misselijk....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 19:54

Hey,

Mischien kunnen jullie mij helpen? Iedere keer als ik ga eten (ontbijt, luch en avond eten) dan heb ik voor het eten een gewone normale honger (die als het goed is iedereen moet hebben Knipoog ) en dan schep ik gewoon een normaal portie op en dan halverwege word ik zoo misselijk en heb ik helemaal geen honger meer, dan moet ik vanmezelf nog een gedeelte opeten wat er op m'n bord ligt omdat ik 2 uur na het eten dan gewoon weer honger krijg. Het is niet zo dat ik te snel eet omdat ik honger heb ofzo.. Maar ik vind dit dus echt super vervelend.

Wie o wie heeft hier ook last van... ?

groetjes

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Re: misselijk....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 21:12

Tja, ik heb het ook wel een beetje, eet ook nooit zoveel in een keer maar heb dus wel weer snel honger. Met avondeten eet ik wel gewoon mijn bordje leeg, maar soms word ik al misselijk als ik eraan denk dat ik het allemaal nog op moet gaan eten (gelukkig zit mn vader naast me Knipoog ), terwijl ik van te voren soms denk dat ik veel trek heb. Wel vervelend inderdaad, heb ook geen idee wat ik/je eraan kan doen...

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Re: misselijk....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 21:43

Ik herken het wel een beetje, heb er maar soms last van. Ik ben erachter gekomen dat het mijn maagzuur is wat dan opspeelt. Daardoor voel het als een honger gevoel (soort raar gevoel net onder je ribben) maar zodra je eet zit je snel vol en wordt je misselijk. Ik gebruik rennies (helpt super!) en probeer rustig te eten (wil nog wel eens schrokken..). Dit helpt wel goed, wat cola drinken doet ook wonderen.

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: misselijk....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 21:53

ik had het in het begin ook niet zo vaak en het is nu eigenlijk toch wel heel erg geworden..
Altijd met uitgaan ben ik degene die nooit wat eet (rond een uur of 2) terwijl iedereen altijd dan een broodje neemt ofzo, maar ik word dan alleen al misselijk van het idee... ook saai voor hun Ja

Shani_1984

Berichten: 5436
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Assenā™„

Re: misselijk....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 12:01

ik heb het ook wel eens.. bij mij komt het door het warme weer daar kan ik namelijk heel slecht tegen......

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Re: misselijk....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 15:04

Grote kans dat je lichaam de warmte zat is.
Ik had er aan het begin van de week ook last van. Het is nu wel weer grotendeels over.

Maaiikii

Berichten: 4474
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: misselijk....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 16:00

Ik denk dat het door de warmte komt. Het is ook zo klef weer!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Re: misselijk....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 18:02

Bij mij ligt het in ieder geval niet aan de warmte, heb het al een tijd.

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Re: misselijk....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 18:31

Ja dat ligt denk ik aan de warmte, ik heb er nu ook last van.