kleine teen gebroken, zo laten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: kleine teen gebroken, zo laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 18:52

Nogmaals: recht laten zetten lijkt me geen overbodige luxe.

TS, hoe is het nu met je teen?

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: kleine teen gebroken, zo laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 12:27

Auw, nou ik kan je vertellen, net als KArin, je moet echt even laten nakijken hoor. Anders moeten ze hemn later nog eens een keertje breken en dat is ook geen pretje. Ze zullen m intapen, want gipsen gaat mniet, tenzij ook je middenvoetsbeentje zich niet prettig voelt Knipoog
Dat ie paars en dik wordt is niet zo best..

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Re: kleine teen gebroken, zo laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 12:56

Ik ben ook wel benieuwd hoe 't is afgelopen Knipoog
Mijn teentje doet nu alweer minder pijn gelukkig,denk niet dat ik 'm dus gebroken heb...

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: kleine teen gebroken, zo laten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 07:44

altingd schreef:
Ik ben ook wel benieuwd hoe 't is afgelopen Knipoog
Mijn teentje doet nu alweer minder pijn gelukkig,denk niet dat ik 'm dus gebroken heb...


Gelukkig maar dat het beter gaat.
Enne, ik ben zelf nog steeds niet naar HA geweest, ga hem zo om 8 uur maar ff bellen. Mijn teen zit denk ik nog steeds op ze plek, heb de tape er afgetrokken, zefs dat dr wat om zat deed pijn Boos!
Maar het is niet alleen mijn teen maar ook daaronder zeg maar en daar is ie ook helemaal dik en niet blauw maar paars... Zouden ze daar nu nog wat aan kunnen doen? Zou me nix verbazen als dr ook wat met dat botje daaronder niet goed zit...
Leuk het, slootje springen Haha! Knipoog

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: kleine teen gebroken, zo laten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 14:02

Ben naar HA geweest, gelijk doorgestuurd naar ziekenhuis, foto's gemaakt en hij is op 2 plaatsen gebroken. Hij staat wel mooi recht, geluk bij een ongeluk. Die dokter zei dat het heel goed was dat ik hem zelf rechtgezet heb, anders had het waarschijnlijk geopereerd moeten worden. Vrijdag moet ik terug voor controle en dan krijg ik ook de foto mee. Leek me wel grappig, je breekt niet iedere dag je tenen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: kleine teen gebroken, zo laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:04

Goed dat je toch even langsgegaan bent. En idd slim om alvast wat 'voorwerk' te verrichten.

Is-ie nu vastgezet met tape? En doet het nog pijn?

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: kleine teen gebroken, zo laten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 14:13

ja hij zit ne met tape vast aan die ernaast zit. Doet best wel pijn nu, eerst HA er ff lekker in knijpen, vervolgens die dokter op de EHBO ook ff leker voelen enzo Boos! Maargoed, het schijnt een week of 3 te duren voordat het over is, en ik ga over 2 weken op vakantie in de bergewn wandelen dus dat word feest.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: kleine teen gebroken, zo laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:17

Genezing duurt idd een week of drie, maar mijn ervaring is dat je na twee weken al redelijk wat kunt. Gewoon voorzichtig zijn en lekker die tape erom houden. Komt vast goed!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: kleine teen gebroken, zo laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 16:07

AUW, maar wel goed dat je je eigenwijsheid eventje sopzij hebt gezet en de EHBO hebt bezocht Knipoog zo zie je maar, toch gebroken. Kan je uit ervaring vertellen dat 3 weken wel heel voorbarig zijn hoor. Bij mij duurde het ruim 2 maanden eer mn kleine teentje niet zo gevoelig meer was. (moet hier wel bij zeggen, ik was ook erg eigewijs en bleef op mn laarzen lopen met puntneus, dus dat werkt ook niet bevordelijk, haha)
Wat wel een tip is voor op je vakantie, neem extra tape mee, kan je het nog altijd inbinden voor extra stevigheid en laat dats lootje voor wat het is he en gebruik je wandelstok om te wandelen ipv poolspingstok Knipoog

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: kleine teen gebroken, zo laten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 19:19

Kimberley77 schreef:
AUW, maar wel goed dat je je eigenwijsheid eventje sopzij hebt gezet en de EHBO hebt bezocht Knipoog zo zie je maar, toch gebroken. Kan je uit ervaring vertellen dat 3 weken wel heel voorbarig zijn hoor. Bij mij duurde het ruim 2 maanden eer mn kleine teentje niet zo gevoelig meer was. (moet hier wel bij zeggen, ik was ook erg eigewijs en bleef op mn laarzen lopen met puntneus, dus dat werkt ook niet bevordelijk, haha)
Wat wel een tip is voor op je vakantie, neem extra tape mee, kan je het nog altijd inbinden voor extra stevigheid en laat dats lootje voor wat het is he en gebruik je wandelstok om te wandelen ipv poolspingstok Knipoog


Het slootje springen zal ik deze week wel laten Haha! Zal wel wat anders moeten verzinnen als afsluiting van het ponykamp maar dat komt wel goed Knipoog
De hele dag werken en erop lopen was trouwens geen succes, doet erg zeer nu maarja eigen schuld.
Ze zeiden op de EHBO dat je altijd langs moet komen met zoiets, want dat het toch scheef kan zijn ook al is het voor het ook recht. Maar ik baal wel als een stekker Boos!

Luuz

Berichten: 1959
Geregistreerd: 26-07-05

Re: kleine teen gebroken, zo laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 19:23

Goed dat je toch bent gegaan!
Sterkte he Knipoog

Jillyken
Berichten: 1045
Geregistreerd: 18-05-05

Re: kleine teen gebroken, zo laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:50

Alweer een tijd terug is mijn pony op m'n tenen gaan staan, was dik en blauw en bleef pijn doen dus ook maar foto's laten nemen. Was net niet gebroken (gebarsten), dat vond ik al pijnlijk genoeg Nagelbijten / Gniffelen
Die was toen ook aan m'n teen ernaast getaped. En de dokter daar raadde me aan om op klompen ofzo te lopen, of iig iets waar ik m'n voet niet in kon plooien dus ook niet alle druk op mijn kleine teen terechtkwam...
Sterkte!