Boren bij de tandarts... pijnlijk?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liex

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-08-05

Boren bij de tandarts... pijnlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 20:11

Ik moet morgen naar de tandarts, en heb gemerkt dat ik een gaatje heb Nagelbijten / Gniffelen
Tsja, dan moet er dus geboord worden. Maar ik heb in heel mijn leven nog nooit een gaatje gehad dus ik weet niet hoe boren gaat!!
Wel eens een beginnend gaatje maar dat 'sealde' hij dan.

Hebben jullie ervaringen? Ben bestwel zenuwachtig Clown

Marr_

Berichten: 2212
Geregistreerd: 23-08-05

Re: Boren bij de tandarts... pijnlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 20:15

ik heb geen ervaring, maar iig succes!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Boren bij de tandarts... pijnlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 20:16

Met verdoving = prikje voor verdoving doet meer pijn.

Zonder verdoving in een melkkies = doet niet echt pijn, is nog niet zo gevoelig.

Zonder verdoving in een grote-mensen tand= naarmate de boor dieper komt AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAU!!! (met alle 3 de opties ervaring)

Finduilas
Berichten: 3116
Geregistreerd: 25-01-03

Re: Boren bij de tandarts... pijnlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 21:12

Verdoving doet geen, maar dan ook echt geen pijn! je voelt echt niks! En ik ben nogal snel bang, maar voor een prikje bij de tandarts nee..Heb de soms helemaal niet door.
Zonder verdoving zou ik niet doen, heb ik ook 1 keer gedaan, maar doe het noooit meer..
Ik loop liever even 1/a2 uur met een dikke mond/ongevoelige mond rond dan dat ik zonder verdoving doe.

Goof

Berichten: 28978
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Boren bij de tandarts... pijnlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 21:13

Goede beschrijving Moonchloe Haha!