Beauty tips?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monnie_

Berichten: 2701
Geregistreerd: 28-02-06

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:27

hhaha 2x. Sorry wou het jullie melden voor de zekerheid. (heeft goede bedoelen echt waar.Knipoog) Staan goede dinge in dit topic

Monnie_

Berichten: 2701
Geregistreerd: 28-02-06

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:42

kun je ook je tanden poetsen met keukenzout als je een beugel hebt? of krijg je dan als je beugel word verwijderd zon gele plek op de tand?

ppl0026

Berichten: 1025
Geregistreerd: 23-04-04

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:45

Babyolie om je (waterproof) make-up mee te verwijderen. Is superzacht voor je ogen en je de meest hardnekkige make-up gaat eraf.

annerie
Berichten: 68
Geregistreerd: 20-08-03

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:56

Oh dit vind ik een leuk topic.
Ik vind vooral make-up tips leuk, ik ben dus ook echt een make-upjes freak.
Nou hier wat tips van mij,
-Highlighter kun je gebruiken om dingen in je gezicht te accenteren, alles wat je lichter maakt komt meer naar voren. Zo kun je dus net onder je wenkbrauw een randje aanbrengen (kan ook gewoon witte oogschaduw zijn) dat zorgt voor iets meer uitdrukking. Als je wilt dat het lijkt dat je ogen verder uitelkaar staan kun je in je ooghoeken wat witte of lichte oogschaduw aanbrengen. Aan de buitenkant van je oogleden juist wat donkerder daartussen een beetje een mooie overgang maken.
Voor mensen met een lage neusbrug (een platte neus zeg maar) kunnen ervoor zorgen dat hun neusbrug iets groter lijkt door hierop een higlighter aan te brengen.
-Oke als je een beetje een breed gezicht hebt zoals ik (ik heb breede kaken) kun je aan de zijkanten een beetje donkere vlakken aanbrengen aan de zijkanten van je gezicht. een soort driehoeken zeg maar. Dit kun je doen met bijvoorbeeld foundation in een tintje donkerder dan dat je normaal gebruikt of met een blusher. Je gezicht lijkt smaller.
-Nu heb ik ook niet zo'n scherpe kaaklijn (gevalletje onderkinnetje) dit kun je ook optisch wat verhullen door onderlangs je kaaklijn wat donkere foundation aan te brengen, onder je kin kun je hier een vlakje van maken. Wel goed uitvagen, geen scherpe lijnen maken, dan zie je het en dat is nou juist niet de bedoeling.
-Om je makeup te fixeren transparante poeder. Wat ook helpt is water over je gezicht sprayen en laten drogen. Hier zijn zelfs spuitbussen water van evian van te koop. Die zijn natuurlijk belachelijk duur..., voor zo;n spuitbus water, je kunt ook gewoon de plantenspuit gebruiken.
Dat was het wel even voorlopig, misschien bedenk ik nog iets.

Ik ben benieuwd naar jullie tips!

fourth
Berichten: 1904
Geregistreerd: 20-07-05

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 19:43

Kruidvat baby anti-klitshampoo is geniaal, echt tienduizend keer beter dan gore andrélon/gliss kur zooi e.d. dingen waar iig mijn haar enorm van uitdroogt.

Etos gezichtscrub tegen een vette huid helpt heel goed om de boel te matteren, huid voelt daarna lekker zacht en t doet wat het beloofd.

Idd liters water per dag drinken.

En verder weet ik t niet meer Haha!

Redrumfox
Berichten: 7627
Geregistreerd: 05-01-06

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 20:36

Janna_ schreef:
1x in de week je tanden poetsen met keukenzout, worden ze witter van heb ik me laten vertellen, heb het uitgetest en het is wel vies Nagelbijten / Gniffelen


iejl.. moet je dan gewoon beetje zout op je tandpasta doen ofzo?
Of echt een hele schep zout naar binnen werken en poetsen maar?

Milly_

Berichten: 3946
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: O.V.Belgie

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 20:53

camouflage.
er zijn verschillende kleuren camouflage, normaal gezien in huidskleur om oneffenheden weg te werken.
Maar je hebt ook roze camouflage: die dient voor donkere plekken (bv wallen onder de ogen)
en je hebt ook groene camouflage: deze dient om rode plekken te camoufleren (bv, extreem rode wangen)

Oliviaatje

Berichten: 1175
Geregistreerd: 07-01-06
Woonplaats: Bij ôôs

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 20:59

Ik zelf heb best wel veel last van puistjes en grove poriën, hebbn jullie daar ook tips voor?

Janna_

Berichten: 4219
Geregistreerd: 27-07-05

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 22:40

appelbolfan schreef:
Janna_ schreef:
1x in de week je tanden poetsen met keukenzout, worden ze witter van heb ik me laten vertellen, heb het uitgetest en het is wel vies Nagelbijten / Gniffelen


iejl.. moet je dan gewoon beetje zout op je tandpasta doen ofzo?
Of echt een hele schep zout naar binnen werken en poetsen maar?

Ik heb gewoon zout op me tandenborstel gedaan, zonder tandpasta Knipoog
Lijkt me nogal vies zo'n hele schep zout naar binnen Nagelbijten / Gniffelen

Essepoester

Berichten: 1148
Geregistreerd: 01-03-06

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 22:51

Urielle schreef:
Mascaratip: zet het mascaraborsteltje aan de inplant van je wimpers aan de onderkant en ga met een zigzagbeweging naar het uiteinde. Doe vervolgens op dezelfde manier de bovenkant en tenslotte nog een keer de onderkant, ook in een zigzagbeweging.


en dan krijg je wimpers die niet aan elkaar blijven plakken Haha!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 22:56

Je hebt ook vitamine E creme voor in je haar.
Goed over je handen smeren en voorzichtig in je haar aanbrengen.
Daar word het ontzettend zacht en glad van, en gaat enorm glimmen!!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 02:52

Hoe werkt trouwens zo een poriënreiniger? Zo'n apparaatje.. Zuigt die poriën leeg? Of wat doet ie? En werkt het?

Essepoester

Berichten: 1148
Geregistreerd: 01-03-06

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 09:16

Heeft iemand echt een goede tip tegen puistjes..
ofja het zijn niet echt puistjes,
laat ik het bultjes noemen;)

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 09:29

Oliviaatje schreef:
Ik zelf heb best wel veel last van puistjes en grove poriën, hebbn jullie daar ook tips voor?

Idem hier,
ik heb zelf een aantal producten uit de 'Decleor'-lijn.
Tis niet goedkoop [zeg maar gerust belachelijk duur Nagelbijten / Gniffelen ] maar het werkt wel Ja

Wat ook wel wil helpen is Sebamed, gewoon dat stuk zeep ervan voor het reinigen van je gezicht, je gezicht voelt dan daarna heel zacht aan en het helpt voor de onzuivere huid, maar wanneer je veel puistjes hebt zal het wel minder worden maar ze gaan er niet van over, althans, das mijn ervaring.

Van kruidvat eigen merk heb je de 'natures' producten.
onder andere dus ook voor je gezicht met 'TeeTrea' erin,
dat spul is écht goed!
Ik heb het zelf uitgeprobeerd, het werkt wel !!
Of de puistjes er helemaal mee weggaan weet ik niet, ben halverwege overgestapt op Decleor, maar het werd wel minder en is niet eens zo heel erg duur.
Het beste is dan gewoon het hele assortiment te nemen; de scrub, de facewash, de olie en de dag en nachtcreme.

Verder heb ik zelf écht heel goede ervaringen met Aromed.
Afbeelding
Deze Ja
is specefiek tegen puistjes en het werkt gewoon écht!
Helaas zijn er maar weinig zaken die ze verkopen, maar De Vergulde Gaper verkoopt ze sowieso, maar de Etos of de DA zullen ze ook vast wel hebben.
Dit staat op een site over dit product:
De huid is ons grootste orgaan. Omdat het ons hele lichaam omsluit is het tevens een verzameling in- en uitgangen voor allerlei stoffen. De poriën zijn als het ware de ‘ventilatiegaten’; ze laten stoffen toe en scheiden stoffen uit. Raken de poriën verstopt, dan ontstaan er van binnenuit kleine ophopingen. Meleuca ondersteunt bij het verhelpen van die meeëters, (jeugd)puistjes en pukkeltjes. Het verzacht zelfs de gevolgen van de meest ernstige vormen hiervan. Meleuca bevat o.a. natuurlijke fruitzuren. Deze fruitzuren stimuleren de natuurlijke hernieuwing van de huid en helpen daardoor tegen verstopte poriën.

Eigenschappen:
- Zuivert de huid
- Diepreinigende werking
- Ondersteunt het herstellend vermogen van de huid

Ingrediënten:
Citroen, Tea Tree, Lavendel, Medicinale alcohol.

Toepassingen:
Meleuca met de roller verscheidene malen per dag aanbrengen. Vermijd contact met de ogen, lippen en slijmvliezen. Men kan een licht prikkelend gevoel waarnemen, dat wijst op de doeltreffende werking van het product.
Lees voor gebruik de bijgesloten aanwijzingen.


Ook bij TellSell had je dat Pro-Active, nou ik heb het besteld, het werkt voor geen meter!!!
Zonde van mijn geld geweest.

Pff, wat heb je nog meer... Ik heb zo veel geprobeerd, dus mochen jullie nog vragen oid hebben Knipoog

Nog een iets wat heel belangrijk is; Wees lief voor je huid!
al denk je soms van; *^*%*^ die kúthuid, blijf lief zijn voor haar, hoe grover je ermee wordt hoe erger het wordt.
Niet teveel scrubben, hooguit 2x per week.
Voor je poeder op je gezicht doet [liever niet natuurlijk] doe dan eerst een creme erop zodat je poriën niet helemaal dicht gaan zitten van de poeder.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben Ja

xXGRIETJEXx

Berichten: 1829
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Sexbierum

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 09:58

Heeft iemand tips voor slap en futloos haar??
Mijn haar is heel erg dun en futloos, ik zou er dus wel wat meer volume in willen hebben, iemand tips en ervaringen?

En Smocky Eyes (ofzoiets) hoe krijg ik dat voor elkaar?

Ow ja nog een vraag.
Als ik oogpotlood opheb, is het er binnen een uur al weer af, kan ik daar iets aan doen?
Ik heb best wel een duur merk, heb ook erg veel merken geprobeert, maar het blijft elke keer zo.
Iemand tips??
Laatst bijgewerkt door xXGRIETJEXx op 07-08-06 12:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Mizoan

Berichten: 7150
Geregistreerd: 04-08-06

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 10:25

1 x per week je handen scrubben.

Gooi 1 theelepel losse suiker in je handpalm, hierop 1 druppel olie (kan babyolie zijn ik heb olie van Jaffra), net doen alsof je je handen wast, als de olie ingetrokken is en suiker overal op je handen zit afspoelen met lauw water, vervolgens een beetje handcreme erop, zelfs je eelt verdwijnt, soms niet de 1ste keer!

Heb zelf last gehad van puistjes, toen Royal Jelly van Jaffra gaan gebruiken. Sommige mensen krijgen hierdoor een puistenexplosie, ik gelukkig niet, maar sinds ik dat gebruik een veel mooiere huid gekregen! Dit gebruik je 1 x per dag onder je dag of nachtcreme, ik gebruik het altijd s'avonds omdat je huid herstelt terwijl je slaapt!

Smokey Eyes, heel simpel bedenk met welke kleuren je wilt doen. Ik heb het bijv in Aubergine met Rose, op je ooglid de donkere kleur aanbrengen, op je arcade boog de lichtere kleur aanbrengen, iets uitvagen met borsteltje, eyliner, oogpotlood dik aanbrengen en vervolgens mascara opdoen!

Brengt me by the way op nog een tip, oogschaduw dit maal.
Bij Jaffra maar ook bij de hema verkopen ze een wit achtig goedje, dit breng je aan op de je ooglid onder je oogschaduw, de oogschaduw komt nog mooier uit, maar blijft ook echt de hele dag zitten!! Verder zeg ik altijd lekker experiminteren met make up! Is leuk maar dan zie je ook wat allemaal mogelijk is en blijf je niet hangen in dezelfde look

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 14:12

Heb voor Smokey Eyes een zwarte oogschaduw van Collistar.
Zit ook een beetje glittertjes bij.. en het is echt PIKzwart. Dus goed voor smokey eyes.

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 14:42

van Kruidvat eigen merk hebben ze een pot spul voor in je haar (o, wat duidelijk Haha! ) Een soort haarmasker.
Je smeert het na het wassen in je haar, laat het een paar minuten intrekken en spoelt het weer uit. Daarna is je echt super zacht.
Kost maar 2 euro en je doet er heel lang mee.
Echt een aanrader

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:31

Voor vollere wimpers Haha!
Breng eerst wat poeder(ja poeder dat je normaal op je huid doet) aan op je wimpers en daarna mascara. Laat de mascara goed drogen en herhaal dit nog 1x Knipoog bij mij werkt het héél erg goed Haha!

at_me
Berichten: 45
Geregistreerd: 01-08-06

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:34

lovertje 13..
gewoon nog een keertje over je mascara heen?

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:40

Deo gevaar
Het klopt inderdaad als je je scheert onder je oksels en je spuit deo je kans hebt op borstkanker. Ik heb ook nog geen bron gevonden maar het is wel waar.
Door de kleine wondjes die je maakt in je huid, daardoor komt ´giftig´ spul van je deo in je huid waardoor de cellen zich onregelmatig kunnen delen, kanker dus.

Make up tip
Leuke make up tip, smeer eerst met een lichte ogenschaduw, beige met glitters, roze, of alleen glans je oogleden in. Daarna doe je met een donkere kleur, d.blauw, d.bruin, paars o.i.d. aan de zijkanten. Zo krijg je sexy eyes. Haha!

Succes!

manonetjuh

Berichten: 348
Geregistreerd: 24-02-05
Woonplaats: Culemborg

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:49

thabs schreef:
Heeft iemand echt een goede tip tegen puistjes..
ofja het zijn niet echt puistjes,
laat ik het bultjes noemen;)


ik heb zelf niet heel veel last van puistjes maar soms toch een paar, m'n zusje doet er 's nachts tandpasta op, dta werkt bij mij niet. ik heb een middeltje van de appotheek, gewoon bij de dokter langsgaan en die geeft een recept.

het heet;

benzoylperoxide-hydrogel 5% (pas op met kleding! het buijt heel erg uit, ik slaap zelf onder een oud laken en smeer het er pas op als ik me nachtkleding aan heb, pas ook op met ogen en haar!)

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:57

Ik ben echt zo'n mega make-up-klier en dan bedoel ik dat ik er echt niet mee overweg kan. Meiden die ik zie of meiden waar ik mee werk hebben allemaal prachtig hun ogen opgemaakt en dan denk ik: aaaaaaaaah dat wil ik ook! Kom ik thuis, lukt het me niet!
Oogschaduw kan ik totaal niet aan brengen of het staat niet of weet ik veel, oogpotlood blijft niet zitten en eyeliner kan ik al helemaal niet mee overweg. Verdrietig

at_me
Berichten: 45
Geregistreerd: 01-08-06

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:59

Nou Veirl.. die foto in je profiel, heb je mooi gedaan hoor;)

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:00

Ik heb daar geen make-up op... Bloos
Laatst bijgewerkt door Veirl op 07-08-06 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt