liposuctie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tuhan

Berichten: 1588
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Almere

liposuctie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 08:35

Ik weet niet of er al een topic over is, maar via de zoekfunctie kon ik deze niet vinden.
ik plaats hier mijn verhaal omdat ik er al jaren meezit en graag tips en/of ervaringen wil horen over liposuctie.

Vanaf dat ik klein ben heb ik al forse benen, ik ben met de rest van mijn lichaam altijd tevreden geweest alleen elke keer met kleding kopen was het weer een drama dat ik mij meteen dagen rot voelde. Ik ben 1.59 en vanaf mijn taile tot bovenaan mijn lichaam is alles goed en heb ik mt 36, echter voor broeken moet ik 2 tot 3 maten groter kopen omdat mijn bovenbenen nergens inpassen met als gevolg dat mijn broek in mijn taille weer te wijd is, al met al een vervelend probleem.

Ik sport 3x in de week in een sportschool en daar doe ik alleen cardio geen krachttraining, daarbij rijd ik ook nog eens 4x in de week paard. Mensen zeggen dat ik te weinig eet en als ik afval dan is dat overal behalve op mijn benen. Na lang nadenken ben ik tot de beslissing gekomen op liposuctie te laten doen, zodat ik eindelijk normaal kleding kan passen en nog belangrijker dat ik eindelijk tevreden ben en me niet schaam en rotvoel over mijn benen. zodat ook ik eens een korte broek of rok aankan.

Mijn vriend met wie ik 2 jaar samenwoon, is tevreden zoals ik ben dat zegt hij dagelijks, maar ik wil gewoon van die verschrikkelijke benen af.

Sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat iemand mij tips kan geven over welke kliniek en misschien dat er iemand hier is die het heeft laten doen en mij het een en ander kan uitleggen.
alvast bedankt

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Re: liposuctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 12:32

Jeetje meis wat een beslissing!

Hopelijk geeft dit je het resultaat dat je wil bereiken. !! OK dan!

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Re: liposuctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:06

Wauw, wat een beslissing!
Idd, ik hoop dat dit het resultaat geeft waar je op hoopt en dat het goed verloopt. OK dan!

Tuhan

Berichten: 1588
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Almere

Re: liposuctie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 13:10

ik zal jullie op de hoogte houden van alle stappen die je vooraf zult doorlopen

roxiie

Berichten: 7831
Geregistreerd: 22-09-05

Re: liposuctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:13

Ik hoop dat je het gewenste resultaat bereikt, en wens je dus ook heel veel succes..
Maar wat ik mijn afvraag is omdat je verder zelf aangeeft dat je niet dik bent, of je dus wel in aanmerking komt voor liposuctie??

Iig heeeeeeel veeeel succes !! OK dan!

Tuhan

Berichten: 1588
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Almere

Re: liposuctie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 13:16

waarschijnlijk wel omdat ik in mijn benen wel dik ben ondanks het sporten