ingetrokken tepels

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
keat

Berichten: 1152
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Ergens onder de zon

ingetrokken tepels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 12:04

hey ik weet niet of meer mensen van bokt hier last van hebben maar ik zal het even uitleggen: normaal gesproken veranderen de tepels als de borsten gaan groeien. kinderen (meisjes) hebben altijd van die schattige tepeltjes met in het midden een klein gaatje. naar mate ze ouder worden groeien de tepels en krijg je van die leuke mooie puntjes die later als functie hebben een baby eraan te kunnen laten drinken. bij mij is dit niet geval.... het komt weleens vaker voor maar over het algemeen is het vrij zeldzaam. mijn borsten zijn dus gaan groeien (ook niet extreem groot) en mn tepels natuurlijk ook wel maar ik heb nooit die puntjes erop gekregen. bij mij zijn het nog steeds gaatjes Huilen

nu vroeg ik me dus af of meerdere boktgenoten dat hebben en wat je er aan kan doen wnat ik schaam me dood ervoor.

groetjes kayleigh

Urielle

Berichten: 50081
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: ingetrokken tepels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 12:08

Ik heb het zelf niet maar er zijn tepelhoedjes voor te koop, die ze ook gebruiken als een vrouw borstvoeding wil gaan geven en ingetrokken tepels heeft. Daardoor wordt je tepel uitgetrokken (snap niet precies hoe het werkt verder). Vraag er eens naar bij een apotheek ofzo, die kunnen je vast helpen ermee. Je hoeft je er echt niet voor te schamen trouwens, komt volgens mij meer voor dan je denkt!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Re: ingetrokken tepels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 12:27

Nog iemand hier.
mij is verteld door de schoolarts dat als je zwanger bent dat ze er dan wel uitkomen, maar ik ben ik nog niet van plan om zwanger te worden dus voorlopig blijft het dus zo Scheve mond
Het zou komen omdat dat buisje die door je borst loopt naar je tepel voor de melk te kort is en met een kleine operatie is het te verhelpen maar dat vind ik allemaal teveel gedoe.
1 positief ding, ze kunnen aan ons tenminste niet zien dat we het koud hebben Knipoog Clown

Samouray

Berichten: 88
Geregistreerd: 16-05-06

Re: ingetrokken tepels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 12:35

Ik meld me ook!! Heb me eigenlijk nooit zo verdiept in mogelijkheden om het te 'verhelpen'. Moet ook zeggen dat ik me er persoonlijk niet zo druk om maak! Ben het helemaal met Medousa eens, het heeft niet alleen nadelen! Knipoog

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Re: ingetrokken tepels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 20:08

Medousa schreef:
1 positief ding, ze kunnen aan ons tenminste niet zien dat we het koud hebben Knipoog Clown


Hihi, ik heb het met één van mijn twee tepels. Dat ziet er dus nogal grappig uit. Haha! Ach, ik heb er verder ook nooit zo over nagedacht eigenlijk. Ik zit er al helemáál niet mee.

Ik kan hem er wel uit 'ploppen'. Haha!

Anoniem

Re: ingetrokken tepels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 00:44

Ik heb het ook, maar schaam me er niet voor, ik vind het wel handig eigenlijk als ik een strak truitje aan heb.

keat

Berichten: 1152
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Ergens onder de zon

Re: ingetrokken tepels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 00:32

hahaha oke er zijn dus meer mensen die het hebben dan ik dacht :p aan de ene kant maakt het me niet uit en aan de andere kant zou ik het toch wel willen verhelpen maar NO WAY met chirurgie. ik heb naar die dopjes gekeken die je erop moet zetten en die je tepel er dan uit zouden trekken maar dat is ook niet zo geweldig want die moet je iets van 2 tot 3 maanden intensief dragen.

bedankt voor jullie reacties!!

xxx kayleigh

Renee

Berichten: 3126
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Overal & Nergens

Re: ingetrokken tepels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 09:34

Ik heb het ook m aar volgens mii moet je eerst je borsten helemaal laten vol groeien

chillaxing

Berichten: 3954
Geregistreerd: 17-08-03

Re: ingetrokken tepels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 10:52

Zijn die dopjes niet gewoon een soort 'zuigers'?
want dan zou je vriend het ook gewoon kunnen doen Haha!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Re: ingetrokken tepels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 13:16

Ja als je niet onder het mes hoefde zou ik het ook wel willen verhelpen, maargoed, kan nu eenmaal niet, en ik stoor me er verder ook niet aan Knipoog

@davanni:
hahahahaha, en vervolgens wekenlang blauwe borsten hebben *LOL*

Kims

Berichten: 977
Geregistreerd: 29-11-04

Re: ingetrokken tepels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:34

Ja hier ook nog eentje met dat "probleem"

In mijn studieboek stond dat ruim 70 procent van de vrouwen met zulke tepels tijdens de zwangerschap wel "normale" tepels krijgen en dat het kind dus normaal kan drinken. Ook al heb je niet van die tuutjes (hahaha) dan nog kan het kind goed drinken...

keat

Berichten: 1152
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Ergens onder de zon

Re: ingetrokken tepels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 19:48

hahah ja het is natuurlijk belangrijk dat het kind goed kan drinken maar ik moet zeggen dat ik het stiekem ook wel een beetje mooier vind hoor

gr kayleigh

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Re: ingetrokken tepels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:44

Ik heb het ook hoor ... ^^ niks om je voor te schamen