Welke haarproducten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jildau

Berichten: 9410
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 18:23

Haay, ik heb best lang haar, af en toe verf ik het en ik wil het nog een stukje langer laten groeien. Maar ik heb heel erg pluizig haar, vind m'n haar goed als het een beetje nat is maar zodra het helemaal droog is of op de fiets zit (wind erdoorheen) of wat dan ook is het gewoon stro-achtig. Aan dode punten knippen ligt het niet want dat laat ik regelmatig doen. Ik was mn haar met shampoo en crémespoelig en na die tijd als het handdoekdroog is doe ik er nog een beetje crémevoeding in, vooral in de punten. M'n moeder heeft net een haarmasker gekocht om 1 keer in de week te laten inwerken, heb ik nog niet geprobeert. Ik zou vanavond of morgen met m'n vriendin naar het winkelcentrum toe dus weten jullie misschien een wax/crémevoeding/masker of wat dan ook aan te raden? Wat gebruiken jullie zelf? Ik wil zooo graag mooi glad glanzend lang haar Haha! Alvast bedankt!

Liedje

Berichten: 9899
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 18:33

Ik smeer er wat baby-olie in (niet heel veel) Dan wordt het wat vetter Ja Anders is het echt een ramp bij mij Scheve mond Nagelbijten / Gniffelen

Wishper

Berichten: 1452
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Breda

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:19

zon groen pompje van fructis of hoe schrijf je het.Moet je gewoon in droog haar smeren en het pluist niet meer en glanst Haha! en ruikt ook nog lekker!

Dimpie

Berichten: 264
Geregistreerd: 26-12-03

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:27

Ik gebruik nou shampoo van de kapper: Nexxus Therappe
WAUW wat een heerlijk spul, m'n haar is gewoon echt veranderd! Ik had ook droog, stro-achtig haar, maar het wordt nu veel beter Pling

LPtjuh
Berichten: 1883
Geregistreerd: 29-09-04

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:41

inderdaad koop shapoo bij de ka[er . die weten wat je moet gebruoiken .
je betaald er he;aas wel erg veel geld voor ( 20 euro per fles , je hebt er wel minder van nodig , maar evengoed duur Tong uitsteken )

verder gebruik ik ook vanalles van fructis ( de haarlak = geweldig!!! )
de creme spoeliung vind ik ook erg lekker .

verder gebruik ik glad en stijl van andrelon en heb ik een stijltang wat ook wel goed helpt tegen pluizend haar !

succes!

Trieske_

Berichten: 3790
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: brabant

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:45

tinkerzzzz schreef:
zon groen pompje van fructis of hoe schrijf je het.Moet je gewoon in droog haar smeren en het pluist niet meer en glanst Haha! en ruikt ook nog lekker!


deze heb ik ook, wil/kan niet meer zonder....super spul... ook al vergeet je de creme spoeling beetje van de fructis erin en je vliegt door je haren... ik heb wel het doorzichtige spul je hebt ook met wit spul erin maar die vind ik niet zo geweldig..

Nannoe

Berichten: 1621
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: Jubbega

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:48

ik gebruik hoe heet dat merk glis kur ofzo gelijk na het wassen en het werkt super

Anoniem

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 21:18

Ik ken het probleem, ik heb krullend haar en nee geen Julia Roberts krullen jammer genoeg. Ik ben al een hoop pluis kwijtgeraakt door mijn haar in lagen te knippen, een weeld ging voor me open Bloos
Ik verf het ook wel en verder gebruik ik shampoo, cremespoeling van Gliss Kur en daarna endsbalm van Kadus (kappel) en L'oreal stdio line curl perfect. Wat ook goed helpt is dat spul van John Frieda Frizz Ease, gewoon bij de drogist! Succes Pling

magicunicorn

Berichten: 177
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 21:23

hier nog een coupe pluis...regelmatig met mn handen in het haar gezeten. Al die middeltjes van anti-pluis maken ze haar zow glad dat mn elastiek eruit glijdt. Sinds een tijd verslaafd aan de cocoscreme, na het douchen er in en het blijft een dag of 3 controleerbaar!

@LPtjuh Knap dat jouw haar niet pluiziger wordt, want de hitte van zo'n tang droogt je haar juist uit: gevolg --> pluizig. Bij mij dan, heb alles geprobeerd kouder, warmer...heb nu gewoon lekker spul om erin te smeren.

Bentuh

Berichten: 3436
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 12:12

LPtjuh schreef:
verder gebruik ik ook vanalles van fructis
de creme spoeliung vind ik ook erg lekker .
succes!


ja ik gebruik van dit meer de laaste tijd ook meer spullen en heb heel veel krullen.. dus ook pluis haha..
en sins ik dit merk gebruikt word het heel zacht en een heel stuk minder pluis Lachen

Jildau

Berichten: 9410
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 13:16

Okee ik ga vanmiddag even naar het winkelcentrum voor dat fructis spul, heb poosje geleden shampoo van fructis gehad en weet nog dat dat heel lekker ruikt. Haha! M'n vriendin had het ook al over fructis. Bedankt!

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 13:27

Ik gebruik Herbal Essences, heerlijke shampoo!
Ik krijg veel complimentjes over m'n haar (maar dat had ik daarvoor ook een beetje).
Het is zacht, vol volume en het glanst.

Jildau

Berichten: 9410
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 19:37

Ik heb Fructis schuim meegenomen en een pot wax van Andrélon, staat iets met anti-pluis op. Heb de Fructis gebruikt en dat werkt goed! Echt wel heb nu best wel glad haar Lachen

Sophie_
Berichten: 2055
Geregistreerd: 15-01-05
Woonplaats: Almelo

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:46

Ik heb shampoo en cremespoeling van John Frieda (frizz ease, voor krullen (is er ook voor steil haar)), daar is m'n haar echt van verandert, werkt supergoed!

Cavallo83

Berichten: 224
Geregistreerd: 13-07-06
Woonplaats: Lelystad

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 12:27

Geen andrelon, die maakt je haar vaal en dan verder als je pluizig haar hebt, zwart verven of weinig wassen met een shampoo op siliconenbasis zoals fructis of herbal essences!! xxx

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 13:09

Je haar verven is sowieso slecht voor de glans, je haar wordt daardoor ook droger en brozer. Ik heb van nature droog haar, heb het nog nooit laten verven, gebruik net als jij shampoo + cremespoeling en af en toe een masker en ik zie er verbetering in komen Lachen
Gebruik een shampoo tegen droog, stro-achtig haar (ik gebruik redken) vervolgens op handdoekdrooghaar een cremespoeling, ff laten inwerken en dan uitspoelen. Nadien nog een maskertje erop (ook op handdoekdroog haar) en uitspoelen. Als allerlaatste was je je haar af met koud water (geeft achteraf een glans)

Nibbit

Berichten: 10420
Geregistreerd: 03-06-05

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 13:13

Ik ben helemaal fan van de nieuwe Andrelon producten!
In mijn geval Krul Control Cream, maar dat heb je ook in andere varianten

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 15:25

Wow, sommige mensen zeggen dat Herbal Essences goed werkt. Door dat shampoo werd mijn haar juist heel pluizig en stroachtig.

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 15:40

Dat is echt per haartype verschillend dan.

Bij mij werkt ie perfect Haha!

Twaalf
Berichten: 6666
Geregistreerd: 25-11-05

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 16:11

Ik gebruik twee shampoos, Andrelos Veerkracht en Guhl Walnoot (voor bruin haar) en dan nog een conditioner van Andrelon Veerkracht. Tip: geef je haar af en toe een maskertje (vochtinbrengend), shampoos voor droog haar, maken je haar al gauw te vet, waardoor je haar weer vaker moeten wassen.

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 16:31


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 16:32

Whoow mooi haar heb je zeg!! Dik en lang Kwijl

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Welke haarproducten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 16:35

Dankjewel Bloos