Niet vaak genoeg keelpijn om amandelen eruit te halen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Niet vaak genoeg keelpijn om amandelen eruit te halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 20:35

Ik heb best wel vaak keelpijn en wat uiteindelijk weer op een keelontsteking uitloopt. Ik ben er vaak voor bij de huisarts geweest maar hij zegt dat ik te weinig keelpijn/ontsteking heb om mijn amandelen eruit te halen. Ik word er wel gek van want heb altijd zo'n pijn.

Heeft iemand dat ook gehad en heb je uiteindelijk zelf besloten om ze eruit te laten halen? Volgens mij doen ze daar best moeilijk over en kan het ook niet zomaar. Maar hoe ouder je wordt, hoe pijnlijker en gevaarlijker de ingreep wordt Nagelbijten / Gniffelen

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Re: Niet vaak genoeg keelpijn om amandelen eruit te halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:43

Ik heb ongeveeer 2 x per jaar keelontsteking (Angina) en bij mij zegt de huisarts juist wel dat ze eruit moeten maar ben ik steeds de gene die het tegen spreekt. Die 2x p.j. ziek ik wel uit Haha!

Chocotof

Berichten: 3597
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Boxtel.

Re: Niet vaak genoeg keelpijn om amandelen eruit te halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:54

Ik heb een jaar lang elke maand angina gehad en dat was de reden dat ze niet geknipt konden worden.
Nu heb ik er al 3 jaar geen last meer van gehad. *klopt af*

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Re: Niet vaak genoeg keelpijn om amandelen eruit te halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 21:58