Niet vaak genoeg keelpijn om amandelen eruit te halen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Niet vaak genoeg keelpijn om amandelen eruit te halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 20:35

Ik heb best wel vaak keelpijn en wat uiteindelijk weer op een keelontsteking uitloopt. Ik ben er vaak voor bij de huisarts geweest maar hij zegt dat ik te weinig keelpijn/ontsteking heb om mijn amandelen eruit te halen. Ik word er wel gek van want heb altijd zo'n pijn.

Heeft iemand dat ook gehad en heb je uiteindelijk zelf besloten om ze eruit te laten halen? Volgens mij doen ze daar best moeilijk over en kan het ook niet zomaar. Maar hoe ouder je wordt, hoe pijnlijker en gevaarlijker de ingreep wordt Nagelbijten / Gniffelen

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Re: Niet vaak genoeg keelpijn om amandelen eruit te halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:43

Ik heb ongeveeer 2 x per jaar keelontsteking (Angina) en bij mij zegt de huisarts juist wel dat ze eruit moeten maar ben ik steeds de gene die het tegen spreekt. Die 2x p.j. ziek ik wel uit Haha!

Chocotof

Berichten: 3597
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Boxtel.

Re: Niet vaak genoeg keelpijn om amandelen eruit te halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:54

Ik heb een jaar lang elke maand angina gehad en dat was de reden dat ze niet geknipt konden worden.
Nu heb ik er al 3 jaar geen last meer van gehad. *klopt af*

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Re: Niet vaak genoeg keelpijn om amandelen eruit te halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 21:58

Ja ik heb ook vaak Angina. Maar aan de linkerkant lijkt het wel of het dik blijft. (weet niet of dat me amandelen zijn, maar zitten wel vaak witte pitten) Ook als ik geen keelpijn heb of niet ziek ben. Het ziet er heel raar uit. Maar nu roep ik wel dat ze eruit moeten omdat ik vaak pijn heb maar als puntje bij paaltje komt dan ren ik denk ik gillend weg Bloos

Mellow

Berichten: 6485
Geregistreerd: 22-06-02

Re: Niet vaak genoeg keelpijn om amandelen eruit te halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:56

ER UIT LATEN HALEN.
wat je dokter ook zegt, als je last van die witte pitten hebt is al helemaal niet fijn, knijp er maar eens in, dat stinkt, en je adem dus naar alle waarschijnlijkheid ook, ik ben ze nu 3 weken kwijt en voel me al veel beter.

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Re: Niet vaak genoeg keelpijn om amandelen eruit te halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 23:01

Wat zijn die witte dingen dan?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Re: Niet vaak genoeg keelpijn om amandelen eruit te halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:20

Ik had ook vaak keelonsteking. Maar KNO arts wilde eigenlijks nog niet eruit halen omdat vervelende ingreep is op mijn leeftijd. Dus heb een ontstekingremmende neusspray en die is geniaal Lachen Heb overgevoelige slijmvliezen, dus snel en vaak verkouden e.d. maar met die spray niet en ook nog geen keelpijn meer gehad Lachen

Dus zou zowiezo even een verwijzing naar een KNO arts vragen, die kan je vast beter verder helpen dan de dokter!

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Re: Niet vaak genoeg keelpijn om amandelen eruit te halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 13:26

Anna-Jelly schreef:
Ik had ook vaak keelonsteking. Maar KNO arts wilde eigenlijks nog niet eruit halen omdat vervelende ingreep is op mijn leeftijd. Dus heb een ontstekingremmende neusspray en die is geniaal Lachen Heb overgevoelige slijmvliezen, dus snel en vaak verkouden e.d. maar met die spray niet en ook nog geen keelpijn meer gehad Lachen

Dus zou zowiezo even een verwijzing naar een KNO arts vragen, die kan je vast beter verder helpen dan de dokter!


Oh dat zal ik zeker doen dan als het aanblijft! Gelukkig wordt het weer minder!

why_not

Berichten: 100
Geregistreerd: 26-07-06

Re: Niet vaak genoeg keelpijn om amandelen eruit te halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:46

ja ik zou er ook op staan hoor bij de arst om een dooverwijzing te krijgen. Tis jou lichaam !!! En vooral ook jou pijn!!