waarschijnlijke terugval pfeiffer.. wat komt dat slecht uit.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyrtheJ

Berichten: 3972
Geregistreerd: 16-07-05

waarschijnlijke terugval pfeiffer.. wat komt dat slecht uit.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 20:49

Ik weet het allemaal even niet meer....

Vorig jaar rond deze tijd kreeg ik de ziekte van pfeiffer. ruim een half jaar rustig aan gedaan, & na die tijd ook nog voorzichtig geweest.. Had met de hitte net een echt goede periode, waarin ik dacht dat ik er echt overheen was... Maar nu ging ik op vakantie 2 weken geleden. (paar dagen terug nu)

Zo ongelovelijk moe.. niet meer normaal. sliep om 9 uur savonds, en werd pas om half 11/half12 met moeite weer wakker.. dan even mee een stadje bekijken, vervolgens smiddags weer een paar uur slapen..... Gewoon niet gezond, zo ken ik mezelf totaal niet.. En elke keer als ik opstond helemaal duizelig, zodra ik te lang wakker was knallende migraine. Normaal programma was voordat we weggingen, smorgens vroeg op, paarden rijden/uitmesten en dergelijke, naar huis, douchen, eten, gaan zwemmen, naar huis om te eten, savonds weer weg tot uur of 10.. & dan was ik om 12 uur savonds nog aan het rondstuiteren.

Goed, de dag nadat ik thuis kwam maar meteen door naar het ziekenhuis om bloed te prikken, mn ouders dachten aan bloedarmoede/ijzertekort of zoiets dergelijks... (vegetarisch)Omdat ik ook steeds zo duizelig was.
Nu las ik dus op bokt hier ergens dat je van de pfeiffer 5 jaar lang terugvallen kan hebben...

Bah, sinds dat idee weer terug kwam, weet ik weer dat het hetzelfde voelt als vorig jaar.
Mn klieren zijn ook weer opgezet, & last van mn keel. Doe nu bijna niets meer, slaap elke dag uit & ga over een half uurtje ook weer slapen... want begin alweer hoofdpijn te krijgen..

Het punt is dus; ik heb geen tijd om rustig aan te doen. Echt letterlijk geen tijd.
Mn moeder gaat donderdag het ziekenhuis in, baarmoeder gaat eruit. Die ligt ruim een week in het ziekenhuis.. In die tijd moet ik wassen voor 4 mensen, koken, oppassen, opruimen thuis.. vanaf volgende week dinsdag komt mn oma helpen voro een week, maargoed, die kan ook niet alles meer.
Had het er net over met mn vader, die zei al dat ik dan maar gewoon minder moest doen.. maar ik ken hem langer als vandaag. Hij gaat al super gestresst worden dat ie voor 3 kinderen moet zorgen in zn eentje, en ook nog gewoon werken. dan gaat hij het ook niet trekken om alles in zn eentje te moeten doen.

Daarbij, heb ik Judy net in dressuurtraining staan, & wil daar echt niet nu mee stoppen..
& ireen die staat met een schimmelinfectie, dus die heeft nu ook extra aandacht nodig.
Dan heb ik ook nog een vriendje, & een lading vriendinnen ed. & moet ik over 2 weken weer naar school....
Oftewel; tijd te kort ...
Ik weet het echt niet meer hoe dat ik dit alles moet oplossen, vorig jaar een half jaar op bed gelegen.. werd helemaal gek, ik trek het echt niet om dat weer te moeten...........

Sorry voor het lange verhaal.. maar zit helemaal in de knoop nu..

Thats_Me

Berichten: 10948
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: waarschijnlijke terugval pfeiffer.. wat komt dat slecht uit.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 21:02

Wat vervelend zech. Toch zou ik ook aan jezelf proberen te denken. Hoe moeilijk het ook is maar je hebt maar één ik en daar moet je zuinig op zijn.

Verder heb ik een vraag drink je wel genoeg? Aangezien het natuurlijk geef pfeiffer hoeft te zijn en ik ken iemand die dacht ook een terugval te hebben maar had een vocht te kort.

Heel veel sterkte!

MyrtheJ

Berichten: 3972
Geregistreerd: 16-07-05

Re: waarschijnlijke terugval pfeiffer.. wat komt dat slecht uit.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 21:09

ja, zit braaf aan mn 1,5 liter per dag..
Tsja, aan jezelf denken is niet zo makkelijk op deze manier.. Met mn paarden kan niemand anders wat doen, dus dat zal ik echt zelf moeten oplossen... & thuis is ook geen andere oplossing voor.. zoveel mogelijk slapen tussendoor, gelukkig heb ik nog 2 weken vakantie......