tatoos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 18:47

Ik ben even heel nieuwschierig ik ben helemaal into de tatoos heb dr 1 diie ik echt heel graag wil hebben maar ik ben dus doodsbang voor naalden!
en ik wil hem dan zoon 4 cm boven mijn pols laten zetten een chinees teken dat staat voor liefde van zoon 1cm breed en 2 cm hoog zeg maar.. kan iemand mij vertellen waarom wel of absoluut niet? Ik heb hem een tijd geleden met vakantie laten schilderen en sinds die tijd heb ik hem zoon 2 maand en ben dr nog steeds niet op uit gekeken alleen gaat de schildering dr nu echt af..

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 18:51

op je pols zou ik niet doen, en al helemaal geen chinees teken, die heeft zowiezo iedereen al, en ik heb al meerdere malen gehoord dat er de verkeerde betekenis getatooeerd is.
op je pols is zeer gevoelig, en je kijkt er bovenop, dus als je bang voor naalden bent, is het geen aanrader, doe dan eerder je rug of je bil, dan zie je tenminste niet wat er gebeurt.

hoe oud ben je eigenlijk?

je moet er gewoon echt zeker van zijn dat je er geen spijt van krijgt, die van jou kan je niet makkelijk verbergen, dit kan problemen opleveren met je eventuele werk.
dus denk gewoon heel erg goed na wat je doet, voor je het doet !

Margrietjuh

Berichten: 633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Fryslân

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 18:52

hey hallo,
Ik zit in het zelfde schuitje als jou, alleen heb ik ondertussen al twee tatoos en de derde krijg ik over een paar maanden.
Ben ook als de dood voor naalde, injecties en bloed afnemen en dat soort griezelige dingen....brrr....
Maar een tatoo naald is anders, het ziet er niet uit als een naald, het voelt niet als een naald, en als er mee getatooeerd word zie je al niet eens meer dat het een naald is, het ziet er uit alsof er op je huid word getekend.
Dus als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan, heb ik ook gedaan, en het viel reuze mee. Neem anders gezellie een vriend(in) mee voor de morele steun, werkte bij mij ook prima, want al na 5 minuten zaten we uitgebreid te kletsen.
Ik wens je heel veel succes Haha!
En ja chinese tekens hebben wel veel mensen, maar als de betekenis voor jou heel persoonlijk is zou ik het gewoon doen, en niets van anderen aantrekken, ik ga ook drie chinese tekens laten zetten, en ik ben iemand die echt anti trends is, maar ik trek me in dit geval er gewoon niets van aan.
De pols vind ik inderdaad ook beetje risico, want dan zie je het altijd zitten als je (te) korte mauwen aan hebt. Maar als je het echt graag wil heb ik zoiets van gewoon lekker doen Knipoog .(pols is wel 1 van de meest pijnlijke plekken voor een tatoo btw)

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 18:56

Ik laat volgende maand eindelijk mijn chinese teken op mijn rug zetten. Ik wilde deze ook al zo lang, heb jaren getwijfeld, vooral toen die tekens mode werden toen dacht ik oliebol straks loopt iedereen ermee... maar belangrijkste is dat jij em zelf mooi vind en dat heb ik met de mijne nog steeds en nu is de knoop doorgehakt en de tattoo echt in de planning!

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 19:11

id en juits vanwege de plek van mijn pols lijkr me wel pijnlik.. als wat voelt het eigenlijk met die naald?

Dit teken heeft id wel een bepaalde betekenis voor mij. ik ben ook verzekerd dat dit het teken met de goede betekenis is Knipoog
Ben 18 jaar..
tja dat het in de mode is dat niet zo zeer mijn reden..
maar op mijn rug is zo standaard.. vink niet zo leuk eigenlijk.. zelfde geld voor bovenarm, enkel lijkt me nog pijnlijker..
maar dat zijn de plekken die ik zelf mooier vind

Alja

Berichten: 25624
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 19:44

ik wil er ook graag een maar durf dus ook niet....

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:46

ik heb er 1 op mn enkel.. de pijn viel reuze mee, een pretje is anders, maar goed... wie mooi wilt zijn............

verder betreft de betekenis... ik heb dus ook een chinees teken en ik ben dus gewoon langs de chinese patatzaak en de chinees gegaan om te vragen hoe je dat teken maakt en het klopte:P
werkt dus prima.

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:50

Hey, ik heb ook 2 tattoo's. Ik vond het helemaal niet zo pijnlijk. Er zit er 1 op mijn enkel en dat deed helemaal niet zo zeer. De pijn is voor iedereen verschillend dus laat je niet bang maken!

In mijn profiel staan foto's van de tattoo's !!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101858
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:02

Volgens mij was er ooit een centraal topic over tattoos....maar goed, ik heb er 6 en ik wil er nog steeds 3 van overlaten maken...die zijn wat vervaagd en ik wil er andere overheen....sommige deden pijn..maar daar wen je aan...en ik wil er ook graag 1tje op mijn pols...Heeft Piper in Charmed ook...Haha!

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:10

alja schreef:
ik wil er ook graag een maar durf dus ook niet....

Zelfde probleem hier Haha!
En oja, bijzaakje is dat ik dan het huis niet meer in kom Clown

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 22:14

owww whaha mijn ouders maken zich dr nie druk om of ik me nu vol laat piercen schilderen weet ik t! intereseert ze niet..

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:22

Tja, dan ben je blij met ouders van de oude stempel he *LOL*
Gewoon op een plekje laten doen die ze toch nooit zien.

Myfairytale
Berichten: 5397
Geregistreerd: 26-05-06

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:38

Ik wil ook wel graag maar durf dus ook niet! Ben echt doodsbang voor alles wat met naalden te meken heeft!
Ik wil graag 2 vleugels op mijn rug (ben geboren op 1e kerstdag en vind dat wel toepasselijk Schijnheilig )

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 22:40

dat is ook gaaf!! niet voor mij lijkt me dan net te veel pijn groot oppervalk..

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:53

ik heb dus ook het probleem ben 20 jaar en huil nog steeds bij bloed prikken(erg he)maar wil heel graag een tatoe op me enkel hebben

Lavje
Berichten: 2671
Geregistreerd: 10-11-04
Woonplaats: Hutje op de hei

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:54

Er is hier een algemeen topic voor.. Even zoeken dus, daar kunnen ze je veeeel meer informatie geven over tattoos..
Heb dr zelf 1 en die deed geen pijn bij mij bij het zetten. (heb een vleermuis op mijn rechterschouderblad)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101858
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:55

Bloedprikken kan ik dus niet hebben...en een infuus vind ik elke keer vreselijk eng...wordt dan helemaal gek...maar een tattoo? Ik ben de ruste zelve....Haha! Heerlijk.....het geeft me echt een kick...Tong uitsteken

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 23:38


Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Re: tatoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 09:25