dieet tips

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moni66

Berichten: 233
Geregistreerd: 24-05-06
Woonplaats: Ypenburg - Den Haag

dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 14:34

schrok me wezeloos vanochtend op de weegschaal, er moeten wel 10 kilo af
iemand nog tips
ik hou niet van sporten, ben veel te lui
help me

Bianca6
Berichten: 1319
Geregistreerd: 06-05-05
Woonplaats: Eerst Eindhoven nu KESSENICH BELGIE!

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:36

toch bewegen (pilates dvd aanzetten en ff 20 minuten op een matje) verder alles met suiker laten staan en van de rest de liht variant (light kaas etc.) geen chips.

moni66

Berichten: 233
Geregistreerd: 24-05-06
Woonplaats: Ypenburg - Den Haag

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 14:37

ja dat pilates schijnt echt goed te zijn he

Otje

Berichten: 4435
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Voorburg

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:02

Ken het 2 weken op vakantie = 4 kg rijker ...

maar ik wil ook niet bewegen, ren me de hele dag al rot, moet er niet aan denken me ook nog savonds in het zweet te moeten werken ...

Het nadeel van dieten vind ik ... als je er eenmaal mee begint kan je er neit meer mee stoppen doe je dat wel, dan kom je ook zo weer aan Boos!

Iris1702

Berichten: 3127
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Best

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:04

Hou maar op hahaha... hier nog zo een was netjes afgevallen voor d evakantie maar e ris al weer het een en het ander bij gekomen....

Ben vandaag daarom ook weer ijverig begonnen met dieeten... Knipoog

Dribbel

Berichten: 13637
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Cambridge (UK)

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:46

Tips:
1. Eet kleine porties. Voorbeeld: Als je bij het avondeten een toetje wil. Neem dan een hele kleine potie. Niet 1 bakje maar max. een kwart bakje.
2. Eet 's ochtends gewoon goed. Want 's ochtend verteer je een stuk beter dan 's avonds.
3. Eet geen snoep, zoutjes, frisdrank, chips e.d.
4. Als je toch een tussendoortje wil neem dan: fruit of groente.
5. Goed kauwen. Zo verteerd je lichaam het eten beter.
6. Geen melk maar karnemelk. Hier zit minder vet in en het is even gezond als gewone melk. Neem 2 tot 3 glaasjes per dag.
7. Geen zoet en/of vet beleg op brood.
8. Eet bruin brood. Dit vult beter dus je hebt minder nodig. En het is beter te verteren.

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:50

ga eens kijken op www.40punten.nl daar kan je precies zien hoeveel calorien ergens inzitten Lachen erg handig

Dainty_Bess

Berichten: 117
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Almelo

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:52

Voor elke maaltijd een glas (lauw) water drinken..dit zorgt ervoor dat je minder snel weer een 'honger' gevoel krijgt.. Ja

Lieke

Berichten: 11352
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 16:18

Over je luiheid heenzetten en toch gaan sporten, met alleen gezond eten kom je er niet. Als je een paar weken regelmatig sport heb je grote kans dat je het toch wel lekker vind.

moni66

Berichten: 233
Geregistreerd: 24-05-06
Woonplaats: Ypenburg - Den Haag

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 16:30

ben vaak begonnen met sporten ,fitnessen dus ,werd er alleen sjagerijnig van werkelijk, vind er niks aan
ik hak er wel een been af, scheelt weer wat kilo's Haha! ben vaak begonnen met sporten ,fitnessen dus ,werd er alleen sjagerijnig van werkelijk, vind er niks aan
ik hak er wel een been af, scheelt weer wat kilo'sben vaak begonnen met sporten ,fitnessen dus ,werd er alleen sjagerijnig van werkelijk, vind er niks aan
ik hak er wel een been af, scheelt weer wat kilo's

moni66

Berichten: 233
Geregistreerd: 24-05-06
Woonplaats: Ypenburg - Den Haag

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 16:31

ik wauwel nu al van calorieen gebrek

Rocamor

Berichten: 10957
Geregistreerd: 21-11-02

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 16:37

Als je echt goed wilt afvallen, ga dan naar een goed dietiste. Die maakt dan een passend voedingsadvies. En ga niet zelf het een en ander doen. Dat helpt doorgaans toch niet.

En dat van geen zoet ofzo op brood kan ook broodje aap zijn. Je kunt net zo makkelijk brood met jam, appelstroop of honing nemen. Dat is minder calorierijk dan een boterham met kaas (althans volgens mijn dietiste Knipoog) En da's maar goed ook, want brood met kaas krijg ik momenteel echt niet weg...

imposantje

Berichten: 1776
Geregistreerd: 24-10-04
Woonplaats: Ergens in Noord-Brabant

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 16:46

Veel water drinken, zorgen dat je genoeg beweegt, lees bewegen, niet sporten als je dat niet wilt, maar beweeg, dus b.v. veel lopen.
Of ga naar een voedingsdeskundige zoals rocamor zzegt

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 19:47

mosterd bij de maaltijd, dat reguleert het vet in je eten. Geen koffie of caffeine en chocola. geen prik en niet teveel jus orange en sapjes, gewoon water of thee. jezelf verplichten om alleen op bepaalde dagen chips en koekjes te eten en de andere dag voor een ander alternatief zoregn succes

4_LIFE
Berichten: 1035
Geregistreerd: 17-05-06

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 19:52

POWERPLATE, (trilplaat) Hyper!

Auke07

Berichten: 659
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: Zeeland

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 19:54

Leentje1 schreef:
Tips:
1. Eet kleine porties. Voorbeeld: Als je bij het avondeten een toetje wil. Neem dan een hele kleine potie. Niet 1 bakje maar max. een kwart bakje.
2. Eet 's ochtends gewoon goed. Want 's ochtend verteer je een stuk beter dan 's avonds.
3. Eet geen snoep, zoutjes, frisdrank, chips e.d.
4. Als je toch een tussendoortje wil neem dan: fruit of groente.
5. Goed kauwen. Zo verteerd je lichaam het eten beter.
6. Geen melk maar karnemelk. Hier zit minder vet in en het is even gezond als gewone melk. Neem 2 tot 3 glaasjes per dag.
7. Geen zoet en/of vet beleg op brood.
8. Eet bruin brood. Dit vult beter dus je hebt minder nodig. En het is beter te verteren.


dit zijn goeie tips!!

opzich maakt het niet veel uit wat je op je brood doet, maar matig je gewoon met de hoeveelheid..

en zeker veel drinken, probeer aan de 2 liter te komen! klinkt veel, maar het doet ook veel:P en ook nog eens goed voor je huid Lachen

en vooral niet overdreven op dieet gaan, dit kan je lichaam niet aan en gaat zoveel mogelijk werken om het verloren vet weer bij te maken met als gevolg het jojo-effect. het helpt dus niets Verdrietig

en... toch maar meer gaan bewegen, ookal is het maar een half uur lopen..

plotie

Berichten: 2315
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: België

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:03

De hoeveelheid van voedsel dat je eet aanpassen.
Na je avondeten niets meer eten.
Na het avondeten effe gaan stappen of wandelen.
2liter water per dag drinken.
Geen dingen met veel suiker eten, gezonde dingen, ook fruit.

succes
xxxx

moni66

Berichten: 233
Geregistreerd: 24-05-06
Woonplaats: Ypenburg - Den Haag

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 20:34

bedankt voor jullie tips nu nog gemotiveerd raken
dat wandelen doe ik maar nog ff niet
het regent niet normaal meer

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:36

Naar een dietiste gaan, die kan adviezen geven speciaal gepersonaliseerd voor jouw. En gewoon met die luie reet (:D) achter Bokt vandaan komen en elke avond eens een half uurtje gaan wandelen (stevig tempo) of fietsen dan ben je dr al qua beweging per dag, laat ook gewoon eens de auto staan naar het werk (als dat qua afstand kan) en pak de fiets. Enneuh, als het dus regent of slecht weer is; je bent toch niet van suiker?! Een paraplu mee of regenpak aan, dan loop je maar "voor paal"

Verder, suikers laten staan en maximaal 1x in de week zoetigheid/chips. Fruit kan wel, maar niet meer dan 2 á 3 stuks per dag, omdat ze dus niet alleen vol zitten met vitamientjes, maar ook stikken van de suikers. Verder, bakken en braden in plantaardig vet, mager vlees eten of een magere vleesvervanger gebruiken, veel water drinken en groene groenten eten.

Succes vrijwel gegarandeerd Haha! Ben zelf 20kg afgevallen vorig jaar, dankzij kleine veranderingen in mn eetpatroon en iets meer gaan bewegen (fietste elke dag een uur naar school, en reed paard. Ben nog gaan fitnissen & spinnen erbij). Jammergenoeg is er door 2 ongelukken weer een aantal kg aangekomen, wegens o.a niet intensief kunnen sporten (lang leve 3 weken plat liggen, en 4 maanden herstellen, vervolgens weer een ongeluk krijgen en 2 weken plat liggen :S)

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 12:26

Sonja Bakker dieet schijnt ook goed te helpen bij heel veel mensen.

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 13:02

Sonja Bakker dieet heeft te weinig calorieen, na een tijdje zal je weer gaan aankomen als je normaal eet.
Pas je eetpatroon aan, dat werkt beter. Minder vet beleg, een boterham minder, geen snoepjes en koekjes extra, geen mayonaise en appelmoes bij het eten. Veel water drinken, fruit eten en lekker veel groente, dat kan weinig kwaad. Lachen

Amber_

Berichten: 10137
Geregistreerd: 21-06-05

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 13:52

Je moet niet echt gaan minderen, maar gezonder.

Ipv van brood met Hagelslag neem je brood met Worst.
Tussendoor geen Sultana maar een Appel.

Dat soort dingen Lachen.

tjeus

Berichten: 425
Geregistreerd: 15-08-06

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 16:29

jah idd je moet volges mij meer gezond eten, veel groente en fruit en zo min mogelijk zoet (en ik zo min mogelijk zoet drinken, dus water of sap in plaats van cola), zonder veel te bewegen kan je op deze manier tog afvallen

Anoniem

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 14:01


Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: dieet tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 14:04

Mijn moeder en ik doen nu 3 dagen een dieet van de hartstichting. Eerst doe je het 3 dagen, dan 4 dagen weer normaal, 3 dagen dieet, 4 dagen normaal en dan weer 3 dagen dieet. Bij elke 3 dagen dieet kan je tot 4,8 kilo afvallen als je je er strict aan houdt. Het werkt met een chemische afbraak.