scheren (tussen benen) schaamschaam

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hollybolly

Berichten: 2946
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Herwijnen!! Gelderland

Re: scheren (tussen benen) schaamschaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:50

wat zijn eropeens veel mensen viertien hier Tong uitsteken sorry viel me op

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re: scheren (tussen benen) schaamschaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:55

bleg nee ik haat gezamelijk douche...
ze kunne je n iks verplichten ik douch altijd thuis...
bij ons kwam vaak een mannelijke gymleraar binnen...bah je zou daar mar net in je bloodje staan nee dankje

Maya1990
Berichten: 1627
Geregistreerd: 11-03-05

Re: scheren (tussen benen) schaamschaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 13:07

@ buster4ever: ja dat probleem hadden wij ook nog wel eens! (wij hoefden alleen niet te douchen) maar als je je staat om te kleden en opeens loopt de leraar binnen.. niet fijn!

Ik scheer het al heel lang weg! eerst alleen de bovenkant zeg maar en nu meestal alles. veel makkelijker Knipoog

loulou

Berichten: 14813
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Re: scheren (tussen benen) schaamschaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 13:15

snap zowiezo niet wat een leraar in een kleedkamer te zoeken heeft? op de basisschool, oke. (hadden wij ook nog een gemengde kleedkamer) maar vanaf de middelbare school wordt alles toch een beetje anders.
en als hij al binnenkomt moet hij maar eerst kloppen ofzo.

met douche hoort hij al helemaal niet binnen te komen, dan zou ik ook een klacht indienen

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Re: scheren (tussen benen) schaamschaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 13:24

Wij moeten éigenlijk op school ook verplicht douchen, maar de leraren letten er helemaal niet op.
Dus niemand douched zich, we frissen ons meestal gewoon wat op en dan sprayen we ons een ongeluk met deo. *LOL*

Ik zou gewoon zeggen dat je absoluut niet wilt douchen, ze kunnen je niet dwingen.

Poosje81
Berichten: 21231
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: scheren (tussen benen) schaamschaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:33

Wij douchten op de middelbare school ook altijd gezamenlijk, geen probleem.

Iedereen is onzeker en als jij zonder moeite onder de douche stapt heb je al een heleboel gewonnen.

Of ik op mijn 14e schoor? Jeetje, dat zou ik niet durven zeggen. Ik denk van niet, maar dat was toen nog niet zo 'in' als nu volgens mij.

Enne, gymleraren die binnenlopen. De laatste die ik had voor ik verhuisde mocht van mij wel binnenlopen hoor Vingers aflikken Vork

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: scheren (tussen benen) schaamschaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 22:14

Wij hoeven niet te douchen op school, eerst zou het verplicht worden omdat ze er speciaal voor gloednieuwe douches voor hebben gebouwd, maar niemand doucht.
Zijn er geen aparte douchehokjes daar?

djodjodjo

Berichten: 2331
Geregistreerd: 14-08-05
Woonplaats: World

Re: scheren (tussen benen) schaamschaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 23:02

Haha, Leonoor toch Vork

S_A_S
Berichten: 11
Geregistreerd: 27-08-06

Re: scheren (tussen benen) schaamschaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 09:22

toen ik op de basis school zat toen moesten we ook allemaal douchen (wel alle meisjes en jongens apart) maar we deden het niet. op een begeven moment zag de juf dat al onze haren niet nat waren dus moest ze onze handdoeken voelen.. of ze nat waren of niet, dus elke handdoek was nog droof.. en toen kwam ik met een vriendin of een idee om onze handdoeken onder de douche te doen dat die nat was en te zeggen als de juf vroeg waarom is je haar dan niet nat, ''als me haar dan opdroogt gaat het pluizen'' Tong uitsteken je kan ook iets anders verzinnen.. maar zo deden wij dat meestal als we niet wilde douchen. hahaha Vork