Dood gevoel in linkerbeen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Dood gevoel in linkerbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 12:59

Woensdag ben ik terug gekomen van een 10 daagse trektocht over de veluwe.
Nu heb ik al vanaf maandag ofzo een dood gevoel in m'n linkerbeen. Beetje moeilijk te beschrijven, maar het is net of het bloed niet helemaal lekker doorstroomt. Eerst alleen in m'n onderbeen, nu ook in m'n bovenbeen en voet.
Het is zo'n rotgevoel. Weten jullie hoe ik hier weer vanaf kom?

knuffelpoesz

Berichten: 491
Geregistreerd: 31-07-05
Woonplaats: Haarlem

Re: Dood gevoel in linkerbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 13:46

als ik jou was zou ik tog maar even langs de HA gaan, en is die er nu niet meer, ff naar de dokterspost, t klinkt totaal niet goed.
even laten nakijken dus, sterkte ermee verder

Douni

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Axel

Re: Dood gevoel in linkerbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 16:15

Geen idee wat het kan zijn, maar dat klinkt niet goed. Ik zou zeker weten even langs de huisarts gaan!

tinkaforever
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: beringen

Re: Dood gevoel in linkerbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:42

Ik heb hetzelfde maar dan in mijn rechterbeen. Ik heb er nu al zo'n 4 weken last van. Ik heb er eerst een week mee rond gelopen, ik dacht namelijk dat het vanzelf wel zou beteren.
Jammer genoeg werd het steeds erger, ik ben er dan ook mee naar de dokter geweest. Die dacht dat ik een hernia had, waardoor er druk op een van de zenuwen in mijn rug was en vandaar die uitstralingspijn naar mijn been.
Heb ondertussen een hele reeks van onderzoeken, scans laten uitvoeren en ik heb dus effectief een hernia.

Ik heb trouwens alleen een dood gevoel in mijn been als ik zit. Als ik sta of lig heb ik er geen last van.

Dus ik zou zo snel mogelijk naar een dokter gaan en alles grondig laten nakijken

veel sterkte nog

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Re: Dood gevoel in linkerbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 23:58

Het doet gelukkig geen pijn.
Als het van het weekend niet beter wordt ga ik maandag wel even langs de huisarts.
Er is verder niks geks te zien, al voelt alsof m'n been helemaal opgezwollen is.

Sann_

Berichten: 670
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: Hardenberg

Re: Dood gevoel in linkerbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:05

Mijn kuit was een paar dagen geleden ook helemaal opgezet, ik weet niet of jij dat ook hebt? Helemaal hard, mn moeder heeft hem gemasseerd en ben onder een warme douch gaan staan, dat hielp wel goed. Ik had dit waarschijnlijk omdat ik dubbel met mn been had gezeten..