Borstlifting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ravall
Berichten: 1
Geregistreerd: 10-09-06

Borstlifting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 20:13

Even een schaduwaccount aangemaakt, sorry.

Ik ben tot het besluit gekomen om een borstlift te gaan laten doen. Na jarenlange strijd ben ik het nu echt beu. Ik heb vanaf ik borsten kreeg hele slappe hangborsten. Ik heb nu een consult gehad bij een plastisch chirurg die een borstlift met implantaten adviseerde.

Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben? Alles is welkom. Ik zie vooral op tegen de operatie zelf, ik heb er echt schrik voor. Is het terrecht dat ik er bang voor ben of valt het allemaal reuze mee?

Ik hoop op reacties. Lachen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Re: Borstlifting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 00:03

Hier niet iemand met ervaring, wel iemand die er meer van wil weten! Wat is de reden dat het met implantaten gebeurt? Wordt het dan ook gelijk groter? Dat hoeft van mij namelijk niet zozeer. Ik ben er zelf ook informatie over aan het inwinnen. Lachen

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: Borstlifting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 00:06

borstlift is mogelijk zonder implantaten hoor.

ik heb borstverkleining gedaan en natuurlijk als je ze kleiner maakt moet je ze ook liften. ze trekken je spier gewoon op en dan zitten ze echt fantastisch Haha!


dus zou nie weten waarom er inplantaten gebruikt zouden moeten worden.
goeie tip ga langst verschillende dokters, en zoek mensen die goede ervaring met heb hebben
Laatst bijgewerkt door lesilla op 11-09-06 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: Borstlifting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 00:09

en pijn grens hangt af van u chirurg. Ik heb al verkleiningen en vergrotingen gezien waarbij een slager beter kon doen heel veel zeer. En bij mij zie je niks en ik kon al na drie dagen al het huishouden doen moest het zelfs.

waarom trouwens een sa dit is toch niks schaamtelijk

Jokonootje

Berichten: 4860
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Borstlifting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 00:23

katiavl schreef:
waarom trouwens een sa dit is toch niks schaamtelijk


schaduw account mag voor dit ook niet meer nieuwe regels ...
viewtopic.php?f=25&p=18226457

Kiovili

Berichten: 661
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Borstlifting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 08:05

Citaat:
Wat is de reden dat het met implantaten gebeurt? Wordt het dan ook gelijk groter?


Dat raadde zij aan omdat ik dan een veel mooier resultaat zou krijgen. Ik heb namelijk helemaal geen volume, maar wel een C-cup. Ze worden daardoor niet groter, want ze had het over een grote B, kleine C. Lifting zonder implantaten is ook zeker mogelijk, maar dat is bij iedereen anders.

Kiovili

Berichten: 661
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Borstlifting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 08:06

Ik heb nu trouwens gewoon een bericht achter gelaten via mijn 'normale' account i.v.m het bericht hierboven.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re: Borstlifting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 08:40