laat maar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re: laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:20

oh dus jij ziet 'Genante vraag' en jij denkt niet dat het dan misschien ook genant kan zijn.. jij denkt hmm genante vraag 'dat gaat vast over paarden! vast niet genant hoor'
yeah right, logisch hoor.. !! en bokt heeft niet voor niets het forum 'mensenwelzijn' en daar valt zoiets ook onder, als je er niet tegen kan, dan kijk dan gewoon niet. en ranzigheid.. kom nou jesus, nooit geweten dat op zoiets nog zo'n taboe lag. je kan het ook overdrijven hoor.. !!

joh ThePast03, het lijkt (het is dat we beter weten) alsof jullie gewoon niet volwassen genoeg zijn om hierover te praten, seks is een deel van het dagelijks leven, het is niet vies, wat je misschien ook denkt, geloof me IEDEREEN DOET HET! dus waarom zou er over iets wat iedereen doet, en heel natuurlijk is niet gewoon over gepraat kunnen worden?

LPtjuh
Berichten: 1883
Geregistreerd: 29-09-04

Re: laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:20

Ilindra schreef:
Snap niet waarom mensen de behoefte hebben om met paardrijdend Nederland te delen dat ze het kwakkie van hun man/vriend wel of niet doorslikken Verward


hahaha sorrie moest hier even hard om lachem Clown

tja aangezien er nu alleen nog maar laat maar staat weet ik niet wat er stond .
lijkt mij te gaan over het slikken van mannelijk vocht tijdens orale seks ..
tja meis , moet je allemaal zelf weten , alsof het er toe doet of heel paardrijden nederland het doorslikt , uitspuugd of stopt voor het komt....

al likt heel paardrijdend nederland de stoeptegels voor zijn huis schoon , als ik dat vies vind of het gewoon niet wil doen dan doe ik dat niet , dan kan de mening van de rest mij even erg weinig schelen Tong uitsteken

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Genante vraag.. :=

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:21

ThePast03 schreef:
Qimm schreef:
Orale seks is een vrijwel onmisbaar deel in mijn seksleven, kan me niet voorstellen dat het er niet bij hoort


Schijten is ook een onmisbaar deel van mijn leven, maar daarom ga ik er nog geen topic over openen.


Wel als je je misschien afvraagt of het wel normaal is als het groen is en wil weten of iemand anders hier ook last van heeft. Misschien vroeg de ts zich af hoe andere mensen dit 'probleem' handig oplossen als je bijvoorbeeld niet wil slikken en het niet aan de muur wil hebben zitten.

Oei oei oei, seks is en blijft een taboe.

DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re: laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:22

sjietaah schreef:
Weet je wat ik eigenwaarde vind?
Jezelf kunnen inhouden om iemand zonder dat je ze kent of wat dan ook voor sletje uit te maken.. dmv haar door te verwijzen naar een of andere sletjessite..

Kom op zeg.. Heb je dan geen greintje eigenwaarde om het topic te lezen en weer weg te klikken ipv zo een dom antwoord te geven en wat totaal offtopic is? Jezelf beheersen heet zoiets..

Het gaat mij er niet om dat dit niet kan op een paardendforum, maar puur om je reactie..

Als mannen al geil worden van spugende en slikkende meisjes die dit zo ongeveer anoniem op een forum zeggen dmv tekst dan zit er een een groot steekje aan je los.
Die mannen zitten niet op bokt hoor, maar op sletjes.nl..


gheghe, go sjietaah go sjietaah go sjietaah Clown

Paardenmeis1

Berichten: 10659
Geregistreerd: 15-11-04

Re: laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:22

Voor sommige mensen wel taboe, voor anderen niet.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Re: Genante vraag.. :=

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:24

Natasja91 schreef:
Over 'appels en peren met elkaar vergelijken' gesproken Rolleyes
Kom dan met goede argumenten als je zo volwassen wilt zijn om je seksleven niet bloot (woordspeling Clown ) te geven aan internet.


Als je die argumenten zelf niet ziet heeft het ook weinig zin om die te vertellen. Knipoog
Ik zou liever argumenten zien waarom mensen zulk soort ervaringen willen delen op een openbaar forum waar allemaal vreemde mensen zitten en meelezen.
En ja je vergist je als mannen alleen op sexsites zitten, genoeg die hier meelezen in de pikante topics wees niet bang!

Dat lijkt me toch echt puur aandacht vragen of het stoer vinden dat je er zo openlijk over durft te praten. Vraag me ook altijd af waarom je wilt weten wat een ander doet? Verander je daardoor je eigen gedrag?

En dit heeft niets met taboes te maken, maar wel met eigenwaarde zoals Illindra al eerder zei.
Als je dat nog niet begrijpt, tja misschien komt dat nog. Knipoog

LPtjuh
Berichten: 1883
Geregistreerd: 29-09-04

Re: Genante vraag.. :=

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:25

Elaine schreef:


Je mag wel bespreken dat je vannacht bent uigescheurd tot ver in je endeldarm, maar niet vragen of je sperma door mag slikken.

Of gewoon (op een normale manier) op bokt over seks kunnen praten of helemaal geen seksgerelteerde onderwerpen erop.


En ThePast03, beetje normaal reageren aub. Als jij een topic wil dat je schijten moeilijk gaat kan je dat openen. have fun



hahahhaha * rolt over de grond *
oke je hebt daar wel een punt . het hoort wel bij mensen welzijn en je kunt hier vragen stellen. of je antwoord krijgt is een tweede , maar goed dat is de keus van de lezende bokker, je hoeft niet te reageren .
wel vind ik dat op een punt als dit *smaken* verschillen en dat de mening van anderen er weinig toe doet ....

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Genante vraag.. :=

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:26

LPtjuh schreef:
wel vind ik dat op een punt als dit *smaken* verschillen en dat de mening van anderen er weinig toe doet ....

HAHAHA *LOL*

Ouwe

Berichten: 2531
Geregistreerd: 31-08-06

Re: laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:27

Ongelooflijk dat een onschuldige vraag aanleding kan zijn van zo'n discussie. Clown

Yessy

Berichten: 23037
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:27

Lijkt mij niet dat je zo'n vraag stelt om stoer te doen, het was een ander verhaal geweest als er had gestaan 'ik heb afgelopen weken 15 mannen afgewerkt, heb nu een soa?' maar dit is opzich een doodnormale vraag, die toevallig hier wordt gesteld omdat ze het misschien niet aan mams wil vragen...

DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re: laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:28

@ ThePast03 : luister, er zijn in MILJARDEN sexsite's, waarom zou iemand die er écht op uit is, dan op een paardenforum gaan zitten terwijl er ZOVEEL sexsite's zijn..?? da's punt 1..

punt 2; dit heeft ALLES met taboe's te maken.. nogmaals: sex : iedereen heeft het, iedereen doet het. dat is de NATUUR!! zelfs MIEREN doen het.. dus.. waarom zou je niet mogen praten over iets wat zo natuurlijk is en IEDEREEN heeft..?? je zou bijna zeggen dat jullie niet volwassen genoeg zijn om hier gewoon over te kunnen praten zonder rode oortjes te krijgen....

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Re: laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:29

Yessy schreef:
Lijkt mij niet dat je zo'n vraag stelt om stoer te doen, het was een ander verhaal geweest als er had gestaan 'ik heb afgelopen weken 15 mannen afgewerkt, heb nu een soa?' maar dit is opzich een doodnormale vraag, die toevallig hier wordt gesteld omdat ze het misschien niet aan mams wil vragen...


Lijkt me ook de laatste vraag die je aan je moeder stelt. Haha!

Gek genoeg heb ik nooit van die vragen hoeven stellen, ik doe gewoon waar ik mezelf goed bij voel en het zal me echt een worst wezen wat een ander doet.

Als je dan toch zo onzeker bent dat je wel wilt weten wat een ander doet mag ik hopen dat je ook nog zoiets als vriendinnen hebt en het niet aan vreemden op het openbare internet hoeft te vragen.

Paardenmeis1

Berichten: 10659
Geregistreerd: 15-11-04

Re: laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:30

DresslOver schreef:

zelfs MIEREN doen het..



Over mierenneukerij gesproken Clown

DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re: laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:30

en wat Yessy zegt; inderdaad, zo'n vraag stel je niet aan mams, en zeker niet als ze hetzelfde zouden reageren zoals ThePast03 en Ilindra doen.. !!

inderdaad Elaine.. Knipoog

Sita_

Berichten: 21958
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Ljouwert

Re: Genante vraag.. :=

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:30

ThePast03 schreef:
En ja je vergist je als mannen alleen op sexsites zitten, genoeg die hier meelezen in de pikante topics wees niet bang!

Dat lijkt me toch echt puur aandacht vragen of het stoer vinden dat je er zo openlijk over durft te praten. Vraag me ook altijd af waarom je wilt weten wat een ander doet? Verander je daardoor je eigen gedrag?


Weet je waarom ik hier zit?
Omdat ik ontzettend kick op al dat leer Clown

Mijn god, mannen gaan ook echt een titel als "Laat maar" pikant vinden..
Meelezers zullen er genoeg zijn.. Dat zeg ik niet, maar ik vind het een beetje vergezocht allemaal.
Net of die mannen dan ook daadwerkelijk op de stoep staan morgen..
'Ja, ik heb op bokt gelezen dat je niet weet hoe je moet slikken of spugen, zal ik het je leren'

Mijn gedrag veranderd hier niet door doordat ik reageer in een topic.
Als ik met een probleem/vraag zit die ik niet aan mijn ouders/vriendinnen oid durf te stellen zou ik het ook prettig vinden dat er normaal op geantwoord werd..

Maar goed, als jij straks het schijten niet meer als een onderdeel van je leven kan beschouwen zullen we je ook voor gek verklaren.. Deal?

Paardenmeis1

Berichten: 10659
Geregistreerd: 15-11-04

Re: laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:31

Mijn moeder zou stijl achterover slaan als ik het vroeg.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Re: laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:31

DresslOver schreef:
@ [*olduser*] : luister, er zijn in MILJARDEN sexsite's, waarom zou iemand die er écht op uit is, dan op een paardenforum gaan zitten terwijl er ZOVEEL sexsite's zijn..?? da's punt 1..

punt 2; dit heeft ALLES met taboe's te maken.. nogmaals: sex : iedereen heeft het, iedereen doet het. dat is de NATUUR!! zelfs MIEREN doen het.. dus.. waarom zou je niet mogen praten over iets wat zo natuurlijk is en IEDEREEN heeft..?? je zou bijna zeggen dat jullie niet volwassen genoeg zijn om hier gewoon over te kunnen praten zonder rode oortjes te krijgen....


Als je niet begrijpt wat er bedoeld wordt kun je misschien maar beter niet reageren Knipoog

DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re: laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:32

@ThePast03; als dat voor mij geld, dan geldt dat ook ZEKER voor jou, JUIST voor jou!

Anoniem

Re: laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:32

Ts heeft vraag verwijderd.
Slotje.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: laat maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 00:12

Voor in het vervolg: in de Huiskamer kan je een topic vinden waar je al je vragen met betrekking tot sex wél kwijt kan