Voorhoofdholte ontsteking?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Voorhoofdholte ontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-06 12:28

Hi

Gisteren had ik wat hoofdpijn en ben vroeg mijn bed ingekropen. Ik had ondertussen al last van mijn keel. Werd ik vanochtend wakker met een druk tussen mijn wenkbrauwen/neus, niet normaal meer. Keelpijn was ondertussen ook wat heviger geworden.

Ik heb de afgelopen weken aardig vaak met nat haar richting trein gefiets, kan ik een voorhoofdholte ontsteking hebben opgelopen? Wat kan ik hier nu aan doen?

Ben vandaag mijn bed maar weer ingekropen, maar echt beter wordt het niet. Zo maar een asprientje nemen.

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Re: Voorhoofdholte ontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 12:29

zou best wel 's heel goed kunnen, zou je huisarts even bellen, denk dat die een peniciline kuurtje voorschrijft ofzo Lachen (ik ben geen dokter, maar dat kreeg ik toen Vork ) ik heb ook last van mn bijholtes (onder mn ogen dan) mja, niet zo gek met de griep Knipoog

beterschap in elk geval!

Meissie17

Berichten: 1637
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Voorhoofdholte ontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 12:30

Je kunt het goed herkennen aan als je bukt en het drukt heel erg, er moet een goede druk op he voorhoofd staan.

Je moet dan 3x per dag neusspray gebruiken en na 2 dagen zal het al minder worden, de huisarts zou precies hetzelfde zeggen Knipoog

JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Voorhoofdholte ontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 12:30

Neusspray halen en goed sprayen.....dat hielp vorige keer bij mij en werd geadviseerd door de arts...

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Re: Voorhoofdholte ontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-06 12:32

ga ik eerst voor de neusspray, liever geen medicijnen als het makkelijker op te lossen is Lachen
merk wel dat het zakt, zit nu tussen mijn ogen en wangen (lekker smakelijk verhaal zeg)

Kikka

Berichten: 4688
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Voorhoofdholte ontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 13:51

Stomen!

Bak met heet water, handdoek over je hoofd en hijgen maar. Helpt altijd erg goed bij mij Ja

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Re: Voorhoofdholte ontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-06 16:32

Ik ben gewoon ziek, holtes zitten verstopt en voel me gewoon goed klote Bloos
Gaat vanzelf wel weer over!

stef_sweety

Berichten: 690
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: Winschoten

Re: Voorhoofdholte ontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:34

ik heb ondertussen nu al 1week en 5 dagen voorholtontsteking:(

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Voorhoofdholte ontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 17:19

Ik heb precies hetzelfde, ook die blijvende pijn daar, vooral als ik met mn hoofd voorover ga ofzo, heb net al een paracetamol ingenomen, maar het helpt (nog) niet.

Bruintje_87

Berichten: 2372
Geregistreerd: 10-11-04

Re: Voorhoofdholte ontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 17:29

Ik heb dit chronische... En het is soms echt vreselijk irritant Zij zijn groot en ik is klein!

Wat het beste helpt is om te stomen boven warm water (kun je eventueel wat in doen, is overal wel te krijgen) en verder een goede neusspray.

Duurt het te lang zou ik toch even langs een dokter gaan.

eilander

Berichten: 3236
Geregistreerd: 05-04-06
Woonplaats: Terschelling

Re: Voorhoofdholte ontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 21:52

Ik heb het elke verkoudheid weer en heb er een aantal jaren geleden een week voor in het ziekenhuis gelegen na diverse penicilinekuren gehad te hebben.De zooi is toen doorgeprikt en ik kan je vertellen dat is geen pretje!
Sindsdien gebruik ik zodra ik verkouden ben Cinuforce van Dokter Vogel en dat helpt geweldig.Rust is ook heel erg belangrijk daarom moest ik in het ziekenhuis blijven.Ik had net een kindje gekregen en de rust is dan ver te zoeken,vandaar.
ik zou zeggen probeer de Cinuforce eens.Sterkte!!!