Spanningshoofdpijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Spanningshoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-06 18:30

Ik ben benieuwd of meer mensen er last van hebben en op welke manier.

Als ik me ergens druk overmaak (onbewuste spanning) krijg ik een hele aparte hoofdpijn en dan moet ik op een gegeven moment overgeven, als ik dan heb overgegeven ben ik er helemaal vanaf.

Hebben meer mensen dit?

JJJose

Berichten: 399
Geregistreerd: 25-04-06
Woonplaats: Barneveld

Re: Spanningshoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 19:44

Hoi,

ja heel herkenbaar. Op www. hoofdpijn.nl kun je wat testjes doen enzo. dan krijg je iets meer inzicht in je eigen hoofdpijn. Ik heb veel last van hoofdpijn en migraine en wil liever niet teveel pillen ervoor slikken. Nu heeft Daro speciale hoofdpijnpoeders, die werken heel snel en lang.

Nou succes ermee en niet te veel erover piekeren, want dan.. krijg je hoofpijn Knipoog

_Juultje_

Berichten: 415
Geregistreerd: 03-09-04

Re: Spanningshoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 19:49

Heel herkenbaar, ik heb dat ook. De hoofdpijn wordt steeds erger en op een gegeven moment moet je dan overgeven, daarna is het meestal over.
Ik merk dat als ik goed eet dus op regelmatige tijden en genoeg, dat ik er dan minder last van heb.
Succes ermee!

lightmorebh

Berichten: 1513
Geregistreerd: 22-09-03

Re: Spanningshoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 10:45

heb je geen migraine? want volgends mij als je hoofdpijn heb en moet overgeven heb je vaak migraine.

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Re: Spanningshoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 14:29

Klinkt heel herkenbaar.
Zie mijn topic:

klik

JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Spanningshoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 14:32

Hier nog 1, ik hoef nog net niet te spugen, meestal dan, maar ik voel me knap beroerd...

Bij mij is het ook van spanning en als het lang doorgaat heb ik er ook verschijnselen van in mijn spieren en gewrichten...

Wat eraan te doen?? Ik ga vroeg naar bed en daarvoor neem ik een asprine, dan is het meestal over, als ik niet kan slapen dan een washandje erbij en is het vaak ook goed.
Mijn arts doet er niet veel aan, ze zegt het is spannings-hoofdpijn, ik kan er ook niks aan doen, ja lekker is dat.... Clown

Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Re: Spanningshoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 21:01

Het kan zijn dat het bij mij combinatie spanningshoofdpijn, migraine is maar ik kan ook geen pillen (asprines) slikken enzo dus erg lastig. Ik probeer mezelf dan altijd te laten overgeven omdat het dan gewoon helemaal weg is.