Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marjoleintje
Berichten: 1033
Geregistreerd: 22-10-04

Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 12:30

Ik was wel eens benieuwd, wie hier bij een sportschool traint, die lesgeven via lesmills. Dus Bodycombat, Bodyattack, Bodypump, Bodyjam, Bodybalance, Bodystep & RPM. Ik zelf doe 2x per week aan Bodycombat en 1x per week aan RPM. Verder heb ik vaak mee gedaan met bodystep en bodypump. En heb ik ook eens een les bodybalance mee gedaan. Ik vind het geweldig om via deze manier te trainen en wil graag in de toekomst ook mijn licensie halen bij lesmills voor bodycombat en misschien ook voor RPM. Was zo wel eens benieuwd, wie hier nog meer aan doen?? Dus alleen via lesmills en niet via clubjoy of andere richtingen! Knipoog

marjoleintje
Berichten: 1033
Geregistreerd: 22-10-04

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 14:23

Gewoon helemaal niemand? Clown

Henzz

Berichten: 1853
Geregistreerd: 08-02-06
Woonplaats: Bladel

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:56

Jawel ik ook! Ik doe meestal de BodyBalance en soms de BodyPump! En vriendinnen doen de BodyStep!

Marije_jiplover

Berichten: 25367
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 20:04

Ik doe 1x per week aan RPM, soms twee keer. Bodyjam heb ik geprobeerd, maar ik ben voor zoiets niet in de wieg gelegd, ik kan die choreografie echt niet aan. Ik loop elke keer een pas achter... Ook bodystep is dus niet aan mij besteed.
Ik wil wel nog mee gaan doen aan Bodypump, maar daar moet ik even tijd voor gaan maken.
En heel soms doe ik bodybalance.

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:33

Mijn sportschool biedt het LesMills-programma ook aan. Ik twijfel nog, ik ben vooral in de sportschool voor de cardio-onderdelen en spinning, maar misschien heb ik toch wat aan LesMills. Moet me er nog even goed over laten voorlichten. Haha!

Anyway, zo te horen is BodyJam dus niks voor mij, ik moet niets doen waarbij je pasjes moet maken op muziek. Haha!

Steef_Star
Berichten: 349
Geregistreerd: 06-01-06
Woonplaats: Krimpen

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:37

Toen ik nog fanatiek op de sportschool te vinden was deed ik altijd groepslessen. Ik heb BodyStep heel lang gedaan en ook BodyPump! Heb ook een aantal keer RPMlessen meegedaan.
Ojaa 1keer aan BodyJam meegedaan, mensen.. NIKS voor mij hahaha

marjoleintje
Berichten: 1033
Geregistreerd: 22-10-04

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 09:23

Bodyjam, heb ik bij beide sportscholen nog niet kunnen doen, omdat ze het niet geven. Voor de rest vind ik de pasjes van lesmills van bodystep ook echt niet moeilijk hoor! Lachen

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 09:25

Ik ben sinds kort ook bezig met Les Mills.
Body Jam vind ik erg leuk om te doen, body step zeer pittig en de rest ga ik nog even uitproberen.

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 10:08

Jep, ik ! Lachen
Doe zo af en toe mee met bodyjam !

edit; de rest nog niet utigeprobeerd !

Henzz

Berichten: 1853
Geregistreerd: 08-02-06
Woonplaats: Bladel

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:03

BodyJam geven ze bij ons niet, volgens mij! Alleen de Pump, Balance en Steps. De BodyStep wordt op een rottijd gegeven, dus dat vind ik wel erg jammer want die lijkt me erg leuk!

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:32

Ja meld zich Lachen

Ik doe 4 keer in de week aan Body Combat, 3 keer in de week aan Body Pump, 1 keer in de week Body Steps en Body Attack, en 3 keer in de week RPM. Aanstaande zaterdag gaan we naar Veldhoven voor de nieuwe releases van de lessen die in januari komen.
Ik heb er zin in want het is het mega kwartaal, en dus komen Dan en Rachel naar nederland Haha! Haha!

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:12

Tropico schreef:
Ja meld zich Lachen

Ik doe 4 keer in de week aan Body Combat, 3 keer in de week aan Body Pump, 1 keer in de week Body Steps en Body Attack, en 3 keer in de week RPM. Aanstaande zaterdag gaan we naar Veldhoven voor de nieuwe releases van de lessen die in januari komen.
Ik heb er zin in want het is het mega kwartaal, en dus komen Dan en Rachel naar nederland Haha! Haha!


Eehm, jij doet 11 uur per week aan sport Wow!

Ik zit ook bij een sportschool waar ze lesmills lessen geven en wil er graag mee beginnen.
Kunnen jullie voor mij een les van bodypump beschrijven? Veel pasjes? Zwaar?

marjoleintje
Berichten: 1033
Geregistreerd: 22-10-04

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 11:26

Wat super he tropico, dat lijkt mij ook nog geweldig om daar eens bij te zijn, maar meestal is dat toch bedoeld voor instructeurs en aankomende instructeurs? Net zoals de dvd's bij zo'n les, zou ik wel graag bij willen zijn en ik vind persoonlijk racehel echt super goed!

@ Pugi: Bodypump zijn geen moeilijke pasjes bij, en je kan het juist zo zwaar maken als je zelf wilt. Je traint bijna het hele uur met gewichten, zowel losse gewichtjes, als schijven en een halter met gewichten eraan. Je gaat elke spiergroep van je lichaam bij langs en het is dus eigenlijk een vorm van oppompen (pump) van je spieren! Knipoog

Henzz

Berichten: 1853
Geregistreerd: 08-02-06
Woonplaats: Bladel

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:29

Tropico schreef:
Ja meld zich Lachen

Ik doe 4 keer in de week aan Body Combat, 3 keer in de week aan Body Pump, 1 keer in de week Body Steps en Body Attack, en 3 keer in de week RPM. Aanstaande zaterdag gaan we naar Veldhoven voor de nieuwe releases van de lessen die in januari komen.
Ik heb er zin in want het is het mega kwartaal, en dus komen Dan en Rachel naar nederland Haha! Haha!

Wordt dat in Veldhoven gegeven?! Ik kom uit Veldhoven, vandaar vind ik het wel leuk om te weten..
Je sport inderdaad wel veel, maar je geeft de lessen, neem ik aan?

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 12:15

Henzz schreef:
Tropico schreef:
Ja meld zich Lachen

Ik doe 4 keer in de week aan Body Combat, 3 keer in de week aan Body Pump, 1 keer in de week Body Steps en Body Attack, en 3 keer in de week RPM. Aanstaande zaterdag gaan we naar Veldhoven voor de nieuwe releases van de lessen die in januari komen.
Ik heb er zin in want het is het mega kwartaal, en dus komen Dan en Rachel naar nederland Haha! Haha!

Wordt dat in Veldhoven gegeven?! Ik kom uit Veldhoven, vandaar vind ik het wel leuk om te weten..
Je sport inderdaad wel veel, maar je geeft de lessen, neem ik aan?



Ik sport sowiezo elke dag, buiten de Les Mills lessen om cardio en fitness ik ook nog.
De nieuwe releases worden normaal in nieuwegein gegeven maar aangezien dit het mega kwartaal is
en er dus ook mensen van ver komen ligt veldhoven het centraalst voor de meeste.

@ Pugi: Body Pump is een 60 minuten durende fitnessworkout waarbij met behulp van een stang en gewichten alle
spiergroepen aangepakt worden. Je kan de barbell zo zwaar maken als jezelf wilt, en is daarom voor iedereen geschikt

Saar

Berichten: 1225
Geregistreerd: 15-11-02
Woonplaats: Culemborg

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 15:09

Tropico schreef:
het is het mega kwartaal, en dus komen Dan en Rachel naar nederland Haha! Haha!

Gaaf is dat he *LOL*

Ik doe aan combat, attack, jam, pump en steps. Meer Les Mills geven ze op onze sportschool niet Haha!

delerium
Berichten: 22384
Geregistreerd: 03-09-05

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 15:15

Ik geef Balance, heb pump gegeven en ben een min of meer actief figuur in combat en attack, step niet zo omdat die uren tegelijk staan met mijn balanceuren. Jam heb ik weleens geprobeerd maar vond ik neit zo bij mij passen, mar dat hebben we ook niet op deze sportschool dus dan zal de *klik* er ook nooit komen ook.
RPM kan ik simpel over zijn; het is fietsen. Bah.

nb Tropico; Dan & Rach komen dan wel maar dat zijn wel de absolute newbies binnen het NZ-imtteam. Emma Barry komt ook Knipoog die was al op de Balancevideo's voor Jackie Mills! (en pump). Tegenwoordig zit ze in de directie (richting creatief geloof ik) en is ze bezig met BodyVive (jawel! een 8e programma!!) dat ze dit weekend in Veldhoven zal lanceren voor NL.

Voor wie er wilde komen; gezellig! helemaal de moeite waard. het is een enorme zooi gebakken lucht en bombarie, maar echt genieten. Toegang tot het gebouw etc is vrij, alleen om de les in te stappen heb je je inschrijfbewijs nodig.
Laatst bijgewerkt door delerium op 15-11-06 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 15:18

BodyAttack, BodyPump en BodyBalance Lachen De Balance overigens het minste, meestal doe ik wat Cardio of Spinning vooraf.

marjoleintje
Berichten: 1033
Geregistreerd: 22-10-04

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 18:12

Dus delerium, dat is in principe voor iedereen toegankelijk die nieuwe promotie van de nieuwe relaeses? Jammer, dat ik dit niet eerder wist, moet nu weer gewoon aanstaande zaterdag werken....:S

delerium
Berichten: 22384
Geregistreerd: 03-09-05

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:16

*gewoon toegankelijk* is wat al te cru gezegd... Heb wat meer info gepb-ed. maar nog als aanvulling; dit jaar kon op iedere aanmelding een introducee mee. Dus als er op jouw club 20 mensen met een certificaat werken dan kunnen er 20 introducees mee (prijs is wel hoog geloof ik maar dat kunnen ze dan aan jezelf laten, of je het ervoor over hebt...)

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 02:53

Elke week een uurtje bodybalance, heerlijk Knipoog
Attack hebben we ook gedaan, maar dat vonden we toch niet zo geweldig (we=mijn buuv en ik) vooral dat "Suuupermaaan"... walgelijk Bloos
We willen er nog wel iets bij naast gaan doen (want van spinnen is het sinds de zomervakantie ook niet meer gekomen Bloos ) maar we weten nog niet wat, zijn ook nog niet heel fanatiek aan het kijken geweest Haha!

Peeetje
Berichten: 110
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: 's-Gravenzande

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 11:48

Ik doe twee keer in de week rpm, maar hebben jullie dan niet dat het na een paar weken/maanden enorm saai wordt, omdat je elke keer dezelfde liedjes hoort?

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 11:49

Ja, wel gedaan. Haha!
Bodycombat, Bodyjam, Bodybalance en bodystep deed ik. Oja en RPM op woensdagavond altijd.
Heerlijk. Jammer dat ik nu geen tijd en geld meer heb.

marjoleintje
Berichten: 1033
Geregistreerd: 22-10-04

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 12:21

@ peetje, de laatste tijd, doe ik ook veel rpm, maar ik heb daar verder geen last van dat het mij verveeld. Ik vind het juist wel leuk, dat ik de nummers leer kennen. Lachen

delerium
Berichten: 22384
Geregistreerd: 03-09-05

Re: Wie traint hier bij een sportschool volgens LesMills?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 15:42

ik RPM niet, maar bij de andere programmas raak ik vaak de muziek ook wel zat hoor. Doe zowiezo 3x in de week balance maar bij zieken en vakanties 6 keer. En dan kan de muziek nog zo leuk zijn, en de bewegingen er nog zo mooi op afgesteld, na een paar weken ben ik de release dan onherroepelijk beu.
Bij de pump had ik het altijd al helemaal snel gezien. En dat hoor ik ook vaak van mensen die nog veel pumpen, rpmen en attacken. Over de combat hoor ik het minder eigenlijk. Hoewel er nu weer een versie in zit van *we will rock you* en ik meen dat dat de 4e keer is ofzo...