Al een hele tijd verschrikkelijk moe

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brenda21
Berichten: 452
Geregistreerd: 10-03-05

Re: Al een hele tijd verschrikkelijk moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 12:39

Dennis schreef:
Ogen zijn 'goed' (heb net een half jaartje een nieuwe bril en heb m'n ogen een klein maandje geleden nog laten testen en nog precies het zelfde).

Bloed prikken is idd zo gedaan.
Maar ik moet eerst een dag vrij nemen om naar een huisarts te gaan en daarna nog eens een dag om bloed te prikken (kan hier alleen 's ochtends, en het is voor stage niet meer te doen om later heen te gaan ivm de hele dag onderweg).

Met mijn postuur (heel ielig, 160 klein en nog geen 43 kg) eet ik flink (het zelfde als mijn ouders die toch wel iets 'forser' zijn), maar doe ook flink lichamelijk werk. Iedere keer als ik iets naar binnen kan krijgen eet ik wat (maar 2 broodjes achter elkaar krijg ik al niet naar binnen, met een uurtje er tussen wel, dus eet ongeveer de hele dag door wel iets ipv een paar keer meer).

Stress heb ik niet. Lekker druk(zoals altijd), maar niet overdreven.


Probeer lekker een dagje vrij te nemen om bloed te prikken Ja
Het gaat hier wel om jou gezondheid, en misschien komt er iets uit waardoor je actie kunt ondernemen, en je je eigen beter gaat voelen. Moe zijn de hele dag door is niet fijn. Bij mijn huisarts is het zo dat als ik vroeg een afspraak maak in de ochtend, dat ik daarna meteen bloed kan laten prikken op 1 van de prikposten.

Dennis

Berichten: 31486
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Al een hele tijd verschrikkelijk moe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 12:54

Bij ons kan je tussen 8 en half 9 bloed prikken, en vaak pas van af 10 uur bij een huisarts terecht vaak(iig niet voor half 9). Dus ik heb er (helaas) al weer 2 dagen voor nodig.
Nog even een weekje aan kijken (het is pas weer een paar dagen minder dan vorige week) en dan zien wat ik doe.

Al_Zawraa

Berichten: 2360
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Texel

Re: Al een hele tijd verschrikkelijk moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 13:08

Ik heb hier ook al een half jaar ofzo last van. 's Ochtends word ik wakker en moet ik naar de paarden, maar het liefst zou ik gewoon in bed blijven. Ik dwing mezelf dan om toch heen te gaan, want als ik er eenmaal ben vind ik het heerlijk. Als ik dan heb gereden en ik kom thuis, ga ik vaak even op de bank zitten of achter de computer en dan ben ik weer net zo moe als toen ik net uit bed was. Ik ga elke avond redelijk op tijd in bed, slaap elke nacht gemiddeld zo'n 8 uur(was eerder vaak maar 5/6 en toen was ik nooit moe, dus 8 uur zou meer dan genoeg moeten zijn), en nog steeds ben ik heel moe. Op dagen dat ik moet werken, is het ook niet erger dan normaal, op dagen dat ik het heel druk heb ook niet. Laatst moest mijn zusje naar de huisarts, dus ik dacht: weet je wat, laat ik maar mee gaan, misschien komt er wel wat uit. Van de huisarts moest ik inderdaad bloed laten prikken, en na de eerste keer vonden ze dat ik wat te weinig suiker in mn bloed had(dat zou het dus verklaren), maar toen moest ik dus nog een keer bloedprikken, want het zou ook kunnen komen door wat ik die dag gegeten had, dus dit keer mocht ik niks eten van tevoren. Dus weer bloedgeprikt en nu was alles goed(dit is alweer een maand terug), maar ik heb er nu dus nog steeds last van. Ik eet ook genoeg en gezond, heb het niet overdreven druk ofzo, ik heb verder ook geen idee waar het van zou kunnen komen.
Maar naar de huisarts gaan hoeft dus geen oplossing te zijn, maar als ik jou was zou ik wel gewoon even langs gaan, want misschien komt er bij jou wel wat uit en is het makkelijk op te lossen.