Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Uppojono

Berichten: 3638
Geregistreerd: 10-05-05
Woonplaats: Loppersum

Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 08:38

Sinds 1,5 dag ben ik weer vrijgezel.. Zo onverwachts, hij wilde weer vrij zijn, vond zich nog te jong voor die vastigheid. Ik ben 21 en hij wordt 20 deze maand. Ik voel me nu zo ongelooflijk poedersuiker, echt zou op dit moment er het liefst niet willen zijn. Geef zoveel om die jongen en nu ben iik hem kwijt, kan er echt niet tegen. En ik kan niet eens boos op hem zijn, dat zou het zoveel makkelijker maken.

'S Avonds was die nogal stil en toen we in bed lagen, vroeg ik wat er was.. Of hij het niet meer zag zitten ofzo en dat bleek dus.. Lag niet aan mij (zei hij ), hij is nog niet toe aan een relatie.. Maar als ik zo lief, leuk en aardig was, dan wil je zo iemand toch niet kwijt? Heb die nacht nog wel bij hem geslapen, tegen hem aan gehuild en zo geslapen. Maar nu is het zo definitief, iets wat ik gewoon nog niet kan verwerken.. Zijn er meer mensen met liefdesverdriet..? Hoe gaan jullie ermee om..?

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:53

Vertel mij wat.. Ik heb er gelukkig nu meer vrede mee dan ik had; maar mij troost het dat het niet helemaal weg is; dat we enkel een pauze hebben omdat hij met zichzelf in de knoop zit, en mij niet tekort wil doen.

Ik denk dat het bij jou gewoon een hele hoop tijd nodig heeft; het is niet niks, en het is definitief ten einde, bijzonder jammer, maar het is zo beter dan dat hij het had stil gehouden en jij er niks van had geweten; om er later achter te komen.. Lachen

Sterkte ermee! Ach gut

_Ilona

Berichten: 849
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: dongen

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:58

in het huiskamer topic is er geloof ik door saskia9 een topic over geopend waarje je vrijblijvend bij mag aansluiten!

0maris0
Berichten: 5811
Geregistreerd: 16-04-05

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:03

Afgod
We kunnen elkaar de hand schudden..
T hangt in de lucht.. bij mij hier al 3 relaties naar de knoppen..
Ik sinds vorige week donderdag.. ook stil.. en bam.. dan komt het eruit..
We hadden samen een eigen koop huis..
Sinds het uit is hebben we elkaar alsnog iedere dag gesproken en hebben we hele goede gesprekken..
We gaan het ook nog een keer proberen.. alleen woon ik nu tijdelijk (dus al een week) bij mn ouders.
Maar jah k kon ook door de grond zakken.. daar gaat 4 jaar van je leven..
Echt zo'n onbeschrijfbaar gevoel,

Heel veel sterkte.. k weet wat je doormaakt..
Ach gut

Uppojono

Berichten: 3638
Geregistreerd: 10-05-05
Woonplaats: Loppersum

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 23:45

Ja, ben blij dat ik niet de enige ben. Fijn dat het bij jou Faelivrin niet definitief is en dat jullie Thaollat het opnieuw gaan proberen.

Heb net een goed gesprek met zijn moeder gehad en voel me een stuk beter. Tuurlijk mis ik hem heel erg en heb ik er verdriet van, maar ze zei dat hij gewoon even wat tijd voor zichzelf nodig heeft en dan misschien beseft wat hij echt voelt. Volgende week spreken we af en dan kijken hoe we er beiden tegenover staan.

Jullie ook veel sterkte..

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 23:50

Ik heb het heel erg gehad maar heb ook genoeg meegemaakt, je mag me eventueel pben voor meer info Ja ik heb uiteindelijk alleen maar gevochten en ben er weer bovenop.

Sonador

Berichten: 664
Geregistreerd: 02-07-06

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 00:06

Liefdes verdriet is door mijn ogen de ergste pijn die er bestaat, ik ben momenteel ook mijn verbroken relatie aan het verwerken. En zoiets kost tijd, erg veel tijd. Ik heb zoveel verdriet gehad over mijn ex dat ik mezelf ook gewoon iets heb aangedaan, waarvan ik nog steeds ben aan het herstellen. Probeer je te concentreren op de leuke en positieve dingen in het leven. En zoek veel afleiding dat helpt ook goed ... Je mag pbeen

Groetjes van Jeroen

Eydis

Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 00:09

Je bent echt niet de enige, bij mij was het een maand geleden ook boem....dat gevoel, alles slaat onder je weg Boos!
Bij mij is het inmiddels wel goed gekomen...ik wens je heel veel sterkte toe!

Kyno

Berichten: 10440
Geregistreerd: 07-09-03

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 13:02

Wat erg! Ach gut

Liefdesverdriet is echt het meest k-u-t-t-e gevoel wat er bestaat!

Ik heb momenteel ook last van 'luduvudu.'
Al zit het bij mij totaal anders in elkaar.
Wij kunnen niet bij elkaar zijn, terwijl we dat allebei graag zouden willen. [Hij woont 1000km verder op, maar we zijn allebei nog te jong om te emigreren o.i.d. naar mijn mening, en we zijn allebei arme studentjes dus als we een relatie zouden nemen zouden we elkaar maar 2x in het jaar kunnen zien ongeveer.]
Dat gaat niet. Maar het doet pijn. Vreselijk veel pijn. Vooral als ik dan het zoveelste mailtje weer krijg dat hij zo graag bij me wil zijn &zo. Maar het kán gewoon niet. We hebben wel afgesproken dat als onze studies klaar zijn, en we nog steeds gek op elkaar zijn, dat er dan 1 van ons emigreert.

Maar ik dwaal een beetje af. Knipoog

Misschien kun je hem inderdaad wat tijd geven om na te denken. Tenslotte weet je pas wat je had als het er niet meer is. En troost je met deze uitdrukking; 'Als jullie voor elkaar bestemd zijn komen jullie vanzelf weer bij elkaar.'

Sonador

Berichten: 664
Geregistreerd: 02-07-06

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 15:13

Wat mik ook wel vaak opvalt is dat jonge menen niet zo vaak behoeft hebben aan vastigheid, ik heb er zelf wel veel behoefte aan, en ik ben 22! Wie nog meer?

Dakie

Berichten: 407
Geregistreerd: 14-08-06
Woonplaats: Prov. Groningen

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 16:09

ik ben 18 en ik hou ook van vastigheid... ik ben nu 7 maand samen met mij vriend.. maar een jaar geleden ben ik ook kapot geweest.. door een jongen waar ik jaren goede vrienden mee was.. tja we waren meer dan vrienden geworden en we probeerde het voor de 2de keer.. enige wat ik zo nog weet is dat mijn broer met zijn vriendin om half 5 snachts in mijn kamer stonden en mij vertelde dat mijn vriend net vreemdgegaan was.. daar ben ik een lange tijd erg kapot van geweest..

het was voor mij moeilijk omdat ik heb blindelings vertrouwde, want tja ik kende hem al jaren en we vertelde elkaar alles..

Mi_Amore

Berichten: 14849
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 20:17

Ik ben nu 17, en ben al twee jaar en twee maand samen met Wesley... Hiervoor hadden we al eens een relatie van een jaar. Plots vertelde hij me dat hij geen vaste relatie wou voor zijn 18 en dat hij er even vantussen wou, hij dumpte me dus als een vingerknip...

Ik ben gedumpt op 30 juni en heb hier héél mijn vakantieperiode ziek van geweest... Elke dag huilen van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, overgeven van de misselijkheid, niet meer eten...

Tot hij 18 werd... De dag erna nam hij me terug omdat hij ook twee maand ziek was om het feit dat hij me gedumpt had, maar ja, vergeven en vergeten, en vooral blij zijn omdat we volgend jaar een trouw mogen plannen Haha!

Ik heb een happy end, voor sommigen van jullie geldt dit niet... Ik wil jullie dan ook veel succes wensen Ach gut

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 00:54

Tjah liefdesverdriet... het is bij ons nu al iets meer dan 4 maanden uit en nog steeds denk ik iedere dag aan hem. Ben er heel erg ziek van geweest, maar nu langzaamaan gaat het steeds iets beter.
Sterkte iedereen die hetzelde heeft.

Anoniem

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 01:43

Kyno schreef:
Liefdesverdriet is echt het meest k-u-t-t-e gevoel wat er bestaat!


Klopt het is gewoon onverteerdbaar dat de persoon van wie je altijd heb gehoduen, en de ander van jou jou zoveel ppijn doet en jou uit zn leven zet of je een meubelstuk bent waar je op uit gekeken bent.......

Kyno; ik heb geloof ik wat gemist jij was toch zo gelukkig toen met die jongen, heb vele foto's gezien van jullie!!!

@Uppojono; gelukkig kan je er met je moeder goed over praten, dat scheelt.....je zal een rot tijd tegemoed gaan...ik hoop dat je snel de zon weer ziet schijnen, gats wat kan je er ziek van zijn he????

Uppojono

Berichten: 3638
Geregistreerd: 10-05-05
Woonplaats: Loppersum

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 10:16

Ja, wat kun je er ziek van zijn. Is nu al de vierde dag een voel me nog even slecht. Vooral 's ochtends heb ik het zo moeilijk. Je wordt alleen wakker, heb geen idee wat ik de hele dag moet doen en bij de paarden kan ik ook maar weinig afleiding vinden. Had zo graag nog een leuke tijd met hem willen hebben. Lees dat het bij veel van jullie ook weer goedgekomen is, dat geeft nog wat hoop. Maar juist door die hoop wordt ik zo onzeker. Dank je voor jullie lieve reacties..

Lotje02

Berichten: 4006
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Tilburg

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 11:43

Sterkte meid... meer kan ik nu niet tegen je zeggen. Maar ik heb het ook meegemaakt. Een halfjaar geleden is mijn relatie verbroken omdat het gewoon niet meer ging tussen ons. We waren 8 jaar samen en dan val je ineens toch in een gat. Je mist hem, je mist de kleine dingen waar jullie om lachten, je mist alles wat je samen deed en je nu alleen moet doen. Ik had nergens zin meer inen alles deed me aan hem denken. Ik heb me nog nooit zo rot gevoeld. Heb weken alleen maar kunnen janken...En iedereen komt met goedbedoelde adviezen die je niet wil horen.... Maar je komt eroverheen. Hoe gek dat nu ook klinkt. Ik ben nu een halfjaar verder en het gaat nu weer goed met me. Ik kan nog steeds af en toe janken als ik denk hoe het had kunnen/moeten zijn, maar die momenten worden steeds minder.

Dus voel je even flink zielig, huil maar goed uit en over een tijdje moet je jezelf oppakken en weer leuke dingen gaan doen, ook al staat je hoofd daar echt niet naar. Ga leuke dingen doen met je vrienden, ga lekker met je paardje aan de gang, en dan zul je vanzelf merken dat er steeds meer momenten komen dat je niet aan hem denkt en je weer kunt lachen.

Sterkte Ach gut

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:13

We kennen het gevoel allemaal heel goed denk ik , maar ook al lijtk het onwaarschijnlijk het gaat echt weer over. De eerste paar dagen zijn het ergst, maar na de eerste twe weken zal je merken dat het alweer beter begint te gaan als je je daar wel open voor stelt..

Je liefdes leven is maar een stukje van he hele leven natuurlijk. Rocjt je op dingen die wel goed gaan op dit moment ) je werk vrienden familie of je paard)

En de belangrijkste tip (naast veel chocola eten en uithuilen) is toch echt : GA LEUKE DINGEN DOEN!!

Al staat je hoofd er niet naar en heb je nergens zin in ga lekker naar buiten, bel een vriendin en ga naar de kroeg of film. Trakteer jezelf op een verwenmiddagje met lekkere spulletjes voor jezelf, naar de kapper maskertje even lekker trutten.

Wat bij mij ook goed helpt is de sporschool even lekker afreageren, daarna een zonnebankje en tegelijkertijd zorgen dat je in topvorm bent als je hem weer een keertje ziet Knipoog

Klinkt banketstaaf maar kop op en knok ertegen.. je kan je hele leven nog zitten kniezen meid !! maar bedenk maar zo met zitten kniezen krijg je hem zeker niet terug en boel je je nog niet beter. Dus ga lekker leuke dingen voor jezelf doen!

Werkelijk bepaal je zelf hoe lang je verdrietig blijft, echt!

Uppojono

Berichten: 3638
Geregistreerd: 10-05-05
Woonplaats: Loppersum

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 17:29

Jullie hebben echt gelijk.. Vriendinnen willen idd leuke dingen met me gaan doen, maar ik kan me er nog niet toe zetten. Ook omdat ik te bang ben om overal in tranen uit te barsten. En idd bepaal\ je zelf hoe lang je verdrietig is, ik zou me op andere dingen kunnen storten, maar dat doe ik zelf ook niet. Wil het mezelf op de een of andere manier zo ellendig mogelijk maken, en waarom? Ik weet het niet.. Maar heb wel echt iets aan jullie tips, dank jullie..

loetjuh
Berichten: 1249
Geregistreerd: 27-03-05

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 17:35

1 ding wat bij mij help, bosrit met me paard in me eentje alles van me af zetten.. help bij mij heel goed Boos! *voel zich ook poedersuiker *

Kyno

Berichten: 10440
Geregistreerd: 07-09-03

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:48

Chiqua; Heb je het over Daniel of Richard?

Want Richard is mijn ex. Dat is al uit sinds april.
Dit gaat over Daniel. Een jongen die ik in Praag heb ontmoet eind mei / begin juni dit jaar. Lachen

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 20:53

Uppojono schreef:
Jullie hebben echt gelijk.. Vriendinnen willen idd leuke dingen met me gaan doen, maar ik kan me er nog niet toe zetten. Ook omdat ik te bang ben om overal in tranen uit te barsten. En idd bepaal\ je zelf hoe lang je verdrietig is, ik zou me op andere dingen kunnen storten, maar dat doe ik zelf ook niet. Wil het mezelf op de een of andere manier zo ellendig mogelijk maken, en waarom? Ik weet het niet.. Maar heb wel echt iets aan jullie tips, dank jullie..


En precies op het moment dat je zo denkt als jij nu beschrijft moet je jezelf even flink bij elkaar rapen en een grote schop onder je kont geven.

So What als je moet huilen ? je bent toch verdrietig dat snappen je vriendinnen heus wel.

Kom op ! ga er lekker op uit . Ik beloof je dat je daar sneller van opknapt dan te blijven zitten kniezen Ja

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 20:58

Liefdesverdriet hebben ze nooit moeten uitvinden
Maar meid ik kan met je meepraten hoor het is hier nu ook 3 weken uit
Helaas bij mij wat gevoeliger want ex heeft alweer een nieuwe vriedin

Maar er zijn meer meiden hoor
Meld je gezellig aan in ons topic en zeur en huil maar lekker uit

viewtopic.php?f=34&t=678111&p=20005410#p20005410

milo

Berichten: 4914
Geregistreerd: 26-11-04
Woonplaats: Lelystad

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:30

bij mij is het ook uit, nu twee weken geloof ik.. het is heel erg wennen maar met mij ging het al redelijk snel al wat beter.
veel afleiding zoeken, lekker paardrijden, lekker met vrienden chillen..

heel veel sterkte!!!

Anoniem

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:31

Het fijne is dat het altijd over gaat Ja duurt soms even maar het gaat echt altijd over.

Lekker afleiding zoeken en verder gaan met je leven. Je bent nog veel te jong om je geluk van een man af te laten hangen!

0maris0
Berichten: 5811
Geregistreerd: 16-04-05

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:01

Idd,, je moet niet thuis gaan zitten, maar lekker met je vriendinnen op stap gaan!!
Ookal barst je in tranen uit? So what?? t'is een hele opluchting en let maar op.. daarna lach je weer!!
Succes..