Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BarbaraNova

Berichten: 4207
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Vierpolders

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:11

Nou geloof het of niet maar wij (vijf meiden op stal) zijn sinds kort allemaal vrijgezel. Leeftijd varieert van +/- 19 tot en met net over de 40. Zou het toch aan het paardenvirus liggen en moeten we gewoon een vent zoeken die ook gek is van paarden?

Jildau

Berichten: 9426
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:18

Ooh hoe herkenbaar, ik word volgende maand 15 dus alle reacties zijn dat ik nog niet weet wat echt liefde is en dat er nog zoveel rondlopen. Maar ik was er serieus kapot van, hij woont in Drachten en ik in Hoogezand en we konden elkaar niet zo vaak zien omdat hij ook al werkte enzo en ik nog op school zit (was ouder dan me) en dat is 1 van de redenen dat het over is.. Niet dat het ooit echt 'aan' is geweest maar daar kwam het wel op neer. Ik kan nooit huilen op school maar de volgende ochtend op school ben ik onder de les even alleen naar de wc's gegaan want ik kon echt niet meer vrolijk doen.. Heb het nog nooit zo erg gevonden als het over ging ofzoo. Ik zou met kerst enzo ook naar hem toe gaan, nu niet meer en zulke dingen, vind het verschrikkelijk! Maar sterkte allemaal! Ach gut

Girlgamer
Berichten: 4971
Geregistreerd: 12-01-06

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:29

barbaras schreef:
Nou geloof het of niet maar wij (vijf meiden op stal) zijn sinds kort allemaal vrijgezel. Leeftijd varieert van +/- 19 tot en met net over de 40. Zou het toch aan het paardenvirus liggen en moeten we gewoon een vent zoeken die ook gek is van paarden?


Dat is echt apart ja. Ik zit in hetzelfde schuitje. Wij zijn nu even uit elkaar om wat over dingen na te kunnen denken. En daarna zien we wel. Het is en blijft altijd lastig. Succes iedereen!

licorne

Berichten: 1882
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Gilze

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:25

Ohoh, het lijkt alsof alle meiden daar toch een keer doorheen moeten he? Sterkte, het is ZO'N klotegevoel!
In herfsttijd is het ook nog es niet makkelijk omdat het dan ook nog es van dat depressieve weer kan zijn waardoor je nergens zin in hebt.
Ik ben een hele late, kreeg mijn eerste vriendje pas toen ik al 25 was, hij was een stuk ouder dan ik en is een jaar geweldig lief voor me geweest, maar nam er toen eentje van 19 die nog spannender was dan ik Haha!
Hoewel ik niet verwacht had dat deze relatie voor 't leven zou zijn, was het eerste wat ik huilend aan de telefoon zei tegen mijn moeder toen ik 't vertelde "ik wist verdorie niet dat het ZO'N pijn zou doen!!!"
Pas een poosje later begon ik te merken wat er ook allemaal NIET klopte aan onze relatie, dingen waar ik weer ruimte voor kreeg nu ik weer vrijgezel was en die ik moeilijker vond toen het nog "aan" was. Dat heeft mij er uiteindelijk in doen berusten dat het goed was. Toch mis ik 'm nu anderhalf jaar later nog steeds weleens......

Maar..... If you love something, set it free. If it comes back, it's yours, if it doesn't, it never was.....

Enne, je mag best zwemmen in je verdriet, maar verzuip er niet in! Ik liet als ik tranen voelde de boel altijd lekker even ongeremd stromen, en na een minuut of tien was het dan weer over. Het is veel erger als je het gaat zitten wegduwen Ach gut

Groetjes
Licorne

Tamara

Berichten: 10447
Geregistreerd: 20-07-01

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:54

Ik ga helemaal met alle meiden hier mee, het is het meest k*tte gevoel wat er bestaat... Heb het inmiddels 2x meegemaakt en die relaties duurden maar een paar maanden, maar toch ben ik er daarna een aantal maanden zoet mee geweest om daar weer overheen te komen Scheve mond En meestal weet je verstand wel dat het beter is, in mijn geval dan, omdat de ene vreemdging en de ander toch niet bij me paste, maar dat gevoel he... Uiteindelijk gaan de scherpe kantjes van je verdriet af en blijven de herinneringen aan de mooie dingen die je samen meegemaakt hebt, maar juist dat is soms gewoon heel erg moeilijk, vind ik dan. Juist omdat je dan weer met je neus op de feiten gedrukt wordt, 'Het was zo mooi, waarom kon het dan niet?'

Nou weet ik niet of dat ook voor jou van toepassing is, maar uiteindelijk is het in beide relaties beter voor mij geweest dat het uitging omdat beide jongens gewoon niet bij me pasten en er dingen waren in de relatie die gewoon niet klopten, in het begin al niet. Alleen besefte ik dat toen niet omdat ik helemaal met mijn hoofd in de wolken zat, dan wil je dat niet zien...

En qua oplossing ga ik ook helemaal met de meiden hierboven mee: raap jezelf bij elkaar, geef jezelf een schop onder je kont en ga met je vriendinnen mee, leuke dingen doen, met een gezinsverpakking zakdoekjes in je tas. Juist die afleiding helpt, en waarschijnlijk vinden die vriendinnen het geen enkel probleem om alle verhalen 100x aan te horen en je te troosten, want daar zijn ze tenslotte vriendinnen voor! Zwelgen in zelfmedelijden klinkt bekend, maar daar wordt het echt niet beter van helaas Geef jezelf af en toe de gelegenheid om zielig te zijn, maar ga op sommige momenten ook proberen om weer verder te gaan, hoe moeilijk dat in het begin ook is Lachen

Sterkte! Ach gut

Uppojono

Berichten: 3638
Geregistreerd: 10-05-05
Woonplaats: Loppersum

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 13:19

Ja, die schop onder m'n kont heb ik misschien wel nodig.. Er zijn zoveel in hetzelfde schuitje zitten.. Maar je voelt je nu zo alleen.. Ben nu deze week wel gewoon weer naar school en dat leidt toch wat af. Natuurlijk denk ik dan ook wel aan hem, zo komt zijn bus bijvoorbeeld langs mijn school, dan denk ik: 'Hij zal op dit moment toch ook aan mij denken'? Ik snap het gewoon niet, we hebben zoveel leuke dingen gedaan en nu is zijn gevoel weg.? Ik wil hem wel steeds smsen, een brief schrijven, maar ik wil juist dat hij mij gaat missen. Een maand geleden heb ik nog een mooie ketting en armband van hem gekregen, en nu is het over.. Ik vraag me steeds af hoe dat kan. Twee week geleden zei hij nog tegen een vriend van me dat het super tussen ons ging en dat hij zo wijs met me was. En nu is dat gevoel opeens weg? Hoe is het eigenlijk bij jullie uitgegaan? Voelden jullie het aankomen, of was het ook zo plots. Ik moet echt zeggen, dat dit topic oplucht, jullie lieve reacties en oplossingen, en het gevoel dat ik heus niet de enige ben die me zo voelt..

Anoniem

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 15:29

Kyno schreef:
Chiqua; Heb je het over Daniel of Richard?

Want Richard is mijn ex. Dat is al uit sinds april.

Gaat dan denk ik over richard waar je toen wel eens foto's van had geplaatst, jullie leken zo gelukkig!!
Daarom verbaaste het me dat de situatie ineens zo anders was!! Haha!

licorne schreef:
In herfsttijd is het ook nog es niet makkelijk omdat het dan ook nog es van dat depressieve weer kan zijn waardoor je nergens zin in hebt.

Ach in de zomer is het ook wee rniet leuk want dan mis je hem weer dubben en dwars als je bijvoorbeeld een dagje naar zee gaat ofzo...dan wou je dat ie bij je was om de dag compleet te maken.

Liefdes verdriet komt nooit gelegen.

Kyno

Berichten: 10440
Geregistreerd: 07-09-03

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 22:05

Chiqua; Ja dat was Richard idd.
Die relatie heb ik zelf beeindigd; voelde niks meer voor hem en bovendien was ik zelf heel erg aant veranderen & hij bleef op hetzelfde punt 'stilstaan' zeg maar. Dus min of meer uit elkaar gegroeit. Lachen

_Jessica
Berichten: 1188
Geregistreerd: 25-01-06

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 23:41

heel veel sterkte.. Ach gut

mijn ex maakte t ook uit 2 maanden geleden.. hij is niet toe aan een relatie
hij heeft er wel eerst een tijd omheen lopen draaien
best lastig hij was de eerste bij wie ik echt mezelf kon zijn en ook meer durfde
spreek m nog heel vaak en zie m ook vaak

moet wel zeggen dat ik er nog absoluut niet overheen ben
het voelt nog steeds hetzelfde als toen het de eerste dag uit was

milo

Berichten: 4914
Geregistreerd: 26-11-04
Woonplaats: Lelystad

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:15

Go jij! Go jij! mannen zijn stóóóm, mannen zijn stóóóm Go jij! Go jij!

en iedereen wordt ineens vrijgezel, echt, niet te geloven. ergens ben ik we blij dat ik er nu niet alleen voor sta, maar het is alsnog erg rot.... Boos!

_Jessica
Berichten: 1188
Geregistreerd: 25-01-06

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:19

milo schreef:
Go jij! Go jij! mannen zijn stóóóm, mannen zijn stóóóm Go jij! Go jij!

en iedereen wordt ineens vrijgezel, echt, niet te geloven. ergens ben ik we blij dat ik er nu niet alleen voor sta, maar het is alsnog erg rot.... Boos!



ze willen gewoon een goedkope kerst Clown

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 21:03

Hehe, nee serieus... WAAROM is dit zo'n periode? Soms is iedereen om je heen ineens zwanger. Nu is iedereen om me heen ineens weer alleen... Verward

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 21:10

Ik gooi het ermaar op dat het aan het weer ligt Tong uitsteken
Het is veels te warm voor deze periode waardoor de hormonen op de hobbel gaan Knipoog

_Jessica
Berichten: 1188
Geregistreerd: 25-01-06

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 21:57

verana schreef:
Ik gooi het ermaar op dat het aan het weer ligt Tong uitsteken
Het is veels te warm voor deze periode waardoor de hormonen op de hobbel gaan Knipoog



tsja het is gewoon poedersuiker
zou m liever lekker vasthouden maar nee hij heeft er geen zin meer in...

Anoniem

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:50

Nog nooit op zo'n manier een relatie verbroken eigenlijk.. moeilijk, kan me dus ook helemaal niet voorstellen dat je daar pas achter komt als je al een relatie hebt. Begin er dan niet aan.. maar wees eerst zoveel mogelijk bij elkaar, doe zo veel mogelijk bij elkaar, en kijk hoe dat je bevalt, krijg je het benauwd, of vind je het fijn?

Rot voor je meid.. ik heb het nog nooit gehad.. sterkte!

jipkip

Berichten: 803
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: zeewolde

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 23:05

Ik meld me hier ook bij mensen met Ludevedu! Mijn vakantie liefde was voor mijn gevoel de ware!!! Ik ben nog nooit zo knap en aantrekkelijk geweest door al die hormonen op dat moment. Maar ik ben ook nog nooit zo lelijk en verschrikkelijk hoopje ellende geweest als daarna. Het duurde bij al meer dan een half jaar! (en het erge is dat ik hem 5 dagen 24 uur heb meegemaakt)!!!! Ik bedoel het was geen tienerliefde voor mijn gevoel, wel meer dan dat. Ik heb vaker vriendjes gehad en dat liet ik er misschien in totaal 2 tranen om.. maar dit was anders. Vreselijk. Ze hebben bij mij zelfs onderzoek gedaan naar persoonlijkheidsstoornis! Ik was zo in de war! Nu komt de rust weer terug, heb hem laatst zo gigantisch uitgescholden voor het eerst en dat heeft een heleboel veranderd. Nog steeds zijn kettingkje om, maar alleen omdat ik hem mooi vind, niet omdat die van hem is. Als het slotje voorhangt, spring ik niet meer een gat in de lucht omdat hij misschien ook aan mij denkt. Echt bullshit.
Ach als er toch een medicijn tegen was, dan had ik zo gigantisch een overdosis ervan gesnoven Lachen

gelukkig na een hele rare zomer gaat die t.eringwinter wel meevallen geloof ik

dus nee je bent niet de enige.

Over daT schop onder kont, die heb ik me zelf ook echt een paar keer flink gegeven. Dat hielp bij mij echt wel hoor,maar ik had dan bijvoorbeeld 3 dagen later dat ik 6 keer zo hard moest huilen. Dan besefte ik weer, dat ik hem wel wou, dat ik hem meer miste dan ik ooit iemand anders zou kunnen missen. Dat ik echt alles voor hem over had, maar dat hij dat niet voor mij had. Dan was de klap weer heel hard.

maar dan weer die schop onder je kont. lijkt misschien niet zo, maar zodra je het idee hebt dat je dat aan het doen bent, ga je langzaam maar zekerweten kleine stukjes naar je nieuwe normale leven . (ik bedoel, zo´n liefde in je leven vergeet je niet meer)

maar goed. heel geleuter..
Iedereen met liefdesverdriet veel sterkte! Ik ben over heen!!!! (of niet) ! uiteindelijk komt het goed.

Sonador

Berichten: 664
Geregistreerd: 02-07-06

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 03:11

milo schreef:
Go jij! Go jij! mannen zijn stóóóm, mannen zijn stóóóm Go jij! Go jij!

en iedereen wordt ineens vrijgezel, echt, niet te geloven. ergens ben ik we blij dat ik er nu niet alleen voor sta, maar het is alsnog erg rot.... Boos!


Dit vindt ik nergens op slaan, een man kan net zoveel verdriet hebben om een vrouw, als een vrouw om een man ......

Ik ben ook alweer een tijdje vrijgezel, en zo erg is vrijgezel zijn ook weer niet, ik zie wel wat er op mijn pad kruist! En ja ik ben deze kerst ook alleen!

Inno1985

Berichten: 295
Geregistreerd: 16-12-05
Woonplaats: Leiderdorp

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 17:28

Ik zit er nu ookal sinds vrijdag mee.
Ik was weer een beetje in contact gekomen met me ex, en kreeg weer kriebels voor hem, en dan krijg je na een paar weken ineens een smsje, met daarin ik ben verliefd op een ander.
Nou ik kan je vertellen dat je dan even helemaal stilstaat en daarna in elkaar stoort.
Vandaag heb ik hem weer gesproken na een k*t weekend, en hij houd nog wel van me (yeah right), maar wil niet nog een keer op z'n bek gaan (vorige keer had ik het uitgemaakt), wat ik ook wel begrijp, maar als ie echt van me zou houden, dan zou ie er toch voor gaan, of ligt dat nou weer aan mij??
En hij zal in dit leven nooit meer wat met mij willen beginnen, nou daar gaat al mijn hoop, voel me zo ontzettend K*T, kan echt alleen maar janken, en die schop onder me hol gaat nu echt niet werken hoor, dat kan ik je garanderen.

Ik snap zijn standpunt ookwel, want vorige keer (4 maanden geleden) was hij kapot van liefdesverdriet, dus nu heb ik het, me verdiende loon dan maar.

En wat helemaal erg is, dat ik nu met niemand erover kan praten, want iedereen is werken of weg ofzo.

Nou hier heb ik ook wel weer genoeg gejammerd, dus zal het hier bij laten.

Groetjes Tamara

Uppojono

Berichten: 3638
Geregistreerd: 10-05-05
Woonplaats: Loppersum

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 18:52

Dat is geen gejammer hoor.. Kan het me heel goed voorstellen.. Is nu al 3 week uit, maar nog geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan hem heb gedacht.. En niet alleen gedacht, maar ook veel gehuild..

Dat het hard aankomt dat hij verliefd is op een ander, kan ik me heel goed voorstellen.. Vooral als je weer kriebels hebt.. Ik heb nu geen contact meer met hem, maar komt wel weer.. Eerst even laten rusten, mis hem nu nog te erg en wil dat m'n gevoel voor hem in elk geval stukken minder is geworden voor ik hem weer spreek, zie. Ik zoek zoveel mogelijk afleiding, maar mis hem nog zo..

Heel veel sterkte ermee..

Inno1985

Berichten: 295
Geregistreerd: 16-12-05
Woonplaats: Leiderdorp

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 19:57

Uppojono schreef:
Dat is geen gejammer hoor.. Kan het me heel goed voorstellen.. Is nu al 3 week uit, maar nog geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan hem heb gedacht.. En niet alleen gedacht, maar ook veel gehuild..

Dat het hard aankomt dat hij verliefd is op een ander, kan ik me heel goed voorstellen.. Vooral als je weer kriebels hebt.. Ik heb nu geen contact meer met hem, maar komt wel weer.. Eerst even laten rusten, mis hem nu nog te erg en wil dat m'n gevoel voor hem in elk geval stukken minder is geworden voor ik hem weer spreek, zie. Ik zoek zoveel mogelijk afleiding, maar mis hem nog zo..

Heel veel sterkte ermee..


Jij ook, en dat gevoel duurt heel lang hoor voordat dat weg is, ik had hem 4 mnd bijna niet gezien, en dan zie je hem weer, en dan komt alles weer boven, het is gewoon zo kl*te allemaal.

Maar door erover te praten voel je je wel al wat beter, al is dat maar voor heel even, want zodra je weer alleen op je kamer zit ofzo, ga je weer nadenken, en dan ben je weer van voor af aan.

xxx

Uppojono

Berichten: 3638
Geregistreerd: 10-05-05
Woonplaats: Loppersum

Re: Dat liefdesverdiet zo erg kon zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 20:23

Ja, idd, of als mensen er naar vragen.. Waarom is het uitgegaan, kun je weer het hele verhaal vertellen.. En ik weet het zelf ook niet, hij wilde zn vrijheid weer terug, lag niet aan mij, maar wilde niet gebonden zijn.. Tja, wat kun je daar nou mee.. Net vroeg ook weer iemand ernaar, en dan vinden ze hem een eikel. Maar dat kan ik zelf niet eens vinden, geef gewoon nog heel veel om hem.. En de manier waarop, daar denk ik steeds aan terug. Hij heeft mij getroost, ik tegen hem aangehuild, hij vond zichzelf een kl**tzak, nog gewoon samen geslapen, nou ja vooral veel gehuild, en nog gezoend toen ik wegging.. Bah, voelde me de laatste week beter, maar gaat nu weer minder.. Begin hem nu zo te missen..