pijnlijk bultje in mijn borst

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lonan
Berichten: 1960
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: plaggehut

pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 13:12

Ik ben gisteren naar de dokter geweest omdat ik al een tijdje een pijnlijke linker borst had, en soms een dikke klier onder mijn oksel.
De dokter ondekte het bobbeltje al snel en als hij er aan zat deed het zo'n pijn.

Ik zit nu te wachten op een oproep, om fotos te laten maken, iemand dit ook eens mee gemaakt ?

de dokter zei dat ik niet direct aan kanker moest gaan denken omdat die knobbels vaak geen pijn doen , en die van mij wel.

IEMAND WEL EENS IETS SOORT GELIJKS MEE GEMAAKT ? EN WAT KWAM DAAR UIT ?

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:06

Ik heb hier geen ervaring mee, maar wil je veel sterkte wensen en duim voor je dat het allemaal 'niks' is!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:33

pb Elaine eens, die heeft zo,n mannogram laten maken. Is trouwens ook een tpic van hoor.Nog niet eens zo lang geleden

Sonador

Berichten: 664
Geregistreerd: 02-07-06

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:34

Mijn ex destijds had het ook, bleek achteraf gewoon een vetbultje te zijn! Veel succes en sterkte .....

Arrabel

Berichten: 5391
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: 't Gooi

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:38

Kan ook een cyste zijn, die bultjes kunnen ook heel vervelend aanvoelen.
Ik heb ook een cyste gehad op een heel vervelende plek....
Ik was toen ook meteen bang voor kanker.

Roosch

Berichten: 36702
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere