pijnlijk bultje in mijn borst

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 18:05

Bij een vriedin van mij was het ook een ontstoken melkklier! Ze had dezelfde klachten als jou.

Lonan
Berichten: 1960
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: plaggehut

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 23:31

punto schreef:
Heb ik ook gehad. Bleek een steenpuist te zijn die naar binnen zat en moet verwijderd worden.



Nou dan zou ik heeel blij zijn ! normaal niet met een steenpuist maar in dit geval wel hoor.

Lonan
Berichten: 1960
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: plaggehut

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 23:34

Chiwawa schreef:
correct me if I'm wrong, maar het feit dat je bultje pijnlijk is, spreekt kanker tegen... kankergezwelletjes zijn net zo gevaarlijk omdat ze te laat opgemerkt worden (ze doen dus geen pijn)...


Klopt hoor ! Dat had de dokter mij ook verteld, en dat stelde mij erg gerust.


Ik heb ooit een ontstoken melkkliertje gehad in mijn borst en dat deed immens veel pijn, ik head trouwens ook last van een ontsteking van een zweetklier van mijn oksel, wat perfect aansluit bij jouw verhaal... klieren staan met elkaar in verbinding via het bloed dus het is niet zo raar dat jij op verschillende plaatsen last hebt hiervan...

Conclusie: Goed van je dat je ermee naar de dokter bent geweest maar ik zou nog niet panikeren...

Lonan
Berichten: 1960
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: plaggehut

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 23:39

Ik heb vandaag een brief gehad van het ziekenhuis.
As dinsdag kan ik daar terecht op de mammapolikliniek.
Ik ben erg benieuwd maar maak me niet gek, dat heeft totaal geen zin en gek genoeg, net als ik eerder al schreef denk ik niet dat het kwaadaardig is..gevoelsmatig. (het doet gelukkig pijn )
Ik wilde graag jullie ervaringen horen, en weten wat het kon zijn, ik ben blij met alle reacties, het steld me nog meer gerust !

Lonan
Berichten: 1960
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: plaggehut

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 00:20

Vandaag echo gehad, er zit een kleine cyste.
Ze gaan hem niet verwijderen, schijnbaar is dat niet de standaard procedure.
Ze verwachten dat hij van zelf weer weg gaat, kan maanden duren maar ook een paar jaar.

Limanade

Berichten: 8782
Geregistreerd: 21-08-06

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 00:46

toch een cyste dus... Haha!
heb ik ook gehad... zie mijn vorige post in dit topic

nou gelukkig niks ernstigs dus...
bij mij duurde het ongeveer 2 weken voordat die weg was...

Toke

Berichten: 1790
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Achel, Belgiƫ

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 09:55

Bij mij was het ook een cyste (had ik al verteld) en die hebben ze wel weggehaald. Volgens mijn geneacologe had ik 2 keuzes, laten weghalen of leegzuigen (want is gewoon een bolletje met vocht in)
Nadeel van het leegzuigen was dat het "omhulsel" blijft zitten en wanneer er een knobbeltje achter komt te zitten je dit niet snel gaat opmerken.
Ik ben in volledige narcose geweest, en hebben langs mijn tepelrand gesneden om zo een minder opvallend litteken over te houden. (Had hier voor gekozen omdat de knobbel nogal hoog zat, en dus als ze daar zouden snijden, het litteken boven mijn bh/bikini zou komen, en dat vond ik maar niks)

flyfly

Berichten: 2733
Geregistreerd: 08-12-05
Woonplaats: almelo

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 12:57

Gelukkig nu kun je weer aan gewone en leuke dingen denken!!!!!!

psvub
Berichten: 104
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 13:03

ik heb dat ook, een bobbeltje in mijn borst. heb echo laten maken, maar t scheen ook niet kwaadaardig te zijn. ik heb het gewoon laten zitten, de dokter geloofde ook niet dat het nog over zou kunnen gaan in kwaadaardig, dus dan laat ik me liever niet opereren, heb er verder geen last van, en denk er ook nooit aan(tot nu dit topic Tong uitsteken ) tenzij ik later een operatie moet ondergaan, doe ik dat wel in 1 x, maar k ben ook bang dat ik er een litteken van overhoud en dat is het me niet waard.

Toke

Berichten: 1790
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Achel, Belgiƫ

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 13:56

Zoals ik al eerder zei hebben ze bij mij langs de tepel afgesneden ivm het litteken, is eigenlijk zo goed als niks van te zien.
De snee de ze hebben moeten maken is nu wel groter, omdat ze er nu ingegaan zijn en zo naar het knobbeltje gegaan zijn, maar als ik nu een bikini draag is er niemand die er iets van ziet.

psvub
Berichten: 104
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:40

ok, maar toch stel ik het zo lang mogelijk uit Tong uitsteken

Lonan
Berichten: 1960
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: plaggehut

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 16:17

Weg halen was helemaal geen optie, dat zei de dokter meteen, dat deden ze niet meer, dat was vaak terleurstellend betreft littekens en vaak krijgt iemand op dezelfde plek een cyste terug. ( schijnt ) ik moet zeggen dat ik smorgens er wel pijn aan heb als ik er op heb gelegen maar verder heb ik er geen last van, ik zie het wel aan. Mocht de pijn erger worden dan ga ik wel opnieuw naar de dokter.

milo

Berichten: 4914
Geregistreerd: 26-11-04
Woonplaats: Lelystad

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:27

gelukkig dat het niet kwaadaardig is! ik hoop dat de pijn snel zal wegtrekken voor je. sterkte!

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Re: pijnlijk bultje in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:06

Ik vond mammodinges foto maken wel heel vervelend. Je boob wordt tussen twee platen in geklemd, echt heel strak. Niet fijn, deed eigenlijk behoorlijk pijn. Maar dat was natuurlijk wel maar voor eventjes. Gewoon tot honderd tellen en aan je paard denken. sterkte