Techniekdocent

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gowlan
Berichten: 4977
Geregistreerd: 21-04-06

Techniekdocent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 19:59

Mijn Techniek docent die ik dit jaar en vorig jaar al had die is er vaak ziek.
hij komt ook vaak niet op school omdat hij een schijtsrechter is bij een spel (geen idee wat voor, maarja) en daarbij heeft hij een knieblessure opgelopen.
nou is het dus ook zo dat wij er achter zijn dat het niet alleen aan de knie zou liggen...

hij schijnt volgens een aantal docenten die hem vrijwel goed kennen door meerdere samenwerking met hem, dat hij prostaatkanker zou hebben.
dat vind ik echt verschrikkelijk erg want het is een grappig mannetje, soms wel streng maar erg aardig en hulpvaardig bij mensen..
ik zou het erg vinden als hij zou moeten stoppen met het vak of misschien ooit te overlijden komt als ik nog Techniek van hem zou krijgen...
Heeft één van jullie misschien familie of vrienden die hetzelfde hebben, of ken je iemand die er aan overleden is of iets?
ik zou dan toch graag je verhaal horen want ik wil weten of het eerder een (erfelijke) ziekte is die maar weinig tot geen kwaad kan en hoe hij het zou kunnen hebben gekregen (of het erfelijk kan zijn of niet in zijn Familie).
ik vind het toch heel erg want hij is misschien een jaar of 50 maar hij heeft zelf ook een vrouw en kinderen. en hij is zo vaak afwezig dus zal hij wel erge pijn kunnen hebben.

ik hoop dat iemand reactie in dit topic der boven op gooit. ××× mij
(sorry voor mijn lange verhaal!!!)

Lianne007

Berichten: 2898
Geregistreerd: 03-06-03

Re: Techniekdocent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 21:15

misschien zou je op school een gesprekje kunnen aanvragen, om er zo zeker van te zijn of je docent dit ook daadwerkelijk heeft.
Verder heb ik niet ervaring met prostaatkanker (wel kanker in het algemeen) en het is gewoon altijd kl*te ook als is het goed of kwaadaardig,..ik denk als je op google zoekt er heel veel over kunt vinden.

CynthiaV
Berichten: 2989
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Re: Techniekdocent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 21:18

Mijn opa is er aan overleden, het is idd geen pretje. Als je even op google zoekt dan heb je in no time alle informatie die je maar wilt.

Gowlan
Berichten: 4977
Geregistreerd: 21-04-06

Re: Techniekdocent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 23:29

oke dankje allebei Lachen
het schijnt niet bepaald goed met hem te gaan.. zal er wat over opzoeken en dan maar effe afwachten en navragen natuurlijk.. hoe moeilijk het ook is..

CynthiaV
Berichten: 2989
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Re: Techniekdocent

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 15:12

Je kan altijd aan je leerkrachten vragen of jullie een kaartje mogen sturen. Dat zal hij vast heel leuk vinden.

Gowlan
Berichten: 4977
Geregistreerd: 21-04-06

Re: Techniekdocent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 21:45

jaa er schijnt er al 1 rond te zijn gegaan maar op dat moment was ik een S.O. Duits aan het maken en ze hadden hem al weggestuurd!! :'( :'( echt ik heb soms zo'n hekel aan die mensen uit mijn klas, ze laten me vet vaak zitten!!

Pauline
Berichten: 12191
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Techniekdocent

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 00:44

Hm je moet gewoon zelf een kaartje schrijven dan en afgeven aan de rector oid, komt echt wel goed en wordt ook zeker gewaardeerd Ja

Gowlan
Berichten: 4977
Geregistreerd: 21-04-06

Re: Techniekdocent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 11:14

nou maar toch baal ik er van.. ik ben namelijk altijd degene in de klas die gekent word omdat het zo is dat ik altijd degene was die werd gepest.. Boos!