Gekneust stuitje en veel geluk ..!!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ciinderella

Berichten: 1222
Geregistreerd: 13-07-06
Woonplaats: Zetten

Gekneust stuitje en veel geluk ..!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 12:52

.. Na 2 weken ziek in bed te hebben gelegen van een hefige buikgriep was ik eindelijk weer goed genoeg om naar mijn leergezin te gaan. Heel veel lol gehad daar maar onwijs moe toen ik terug moest rijden. Regenen en dus wil je gauw naar huis. Zeker als je nog een uurtje op de scooter vooruit moet.

Dus ik ben bijna thuis. Sta al 10 min. te wachten om over te steken. Ja je word dus ongeduldig en verveelt om daar te staan wachten. Maar ik heb daar al zoveel zien gebeuren.. ik ben niet gek!! Ik kijk daar altijd goed uit me doppen.. dan maar n kwartier wachten inplaats van onder de auto te komen!!

En ja hoor je kunt het wel verwachten. Van links stond het licht op rood. En van recht stopte een auto wand hij moet de kruising vrij houden. Dus ik geef gas voordat van links op groen springt (anders kun je weer 5 min wachten). Begint die sukkel van rechts te tuteren en niet ff van he ofzo nee echt lang en lomp. Dus ik schrik en kijk hem aan waarom die tuterd zowel vertrekt hij zijn gezicht en meer wist ik niet meer...

Het ging zo snel allemaal. Ik open mijn ogen en lig languit op de grond. Iedereen staat om me heen. Maar die jongen in die grijze auto zie ik niet meer. Ik was bang tegen hem aan geknalt te zijn.. Maar nee die rode auto van links mog rijden en had mij niet gezien. Ik ben tegen haar opgereden en tegen de zijkant van haar auto eraf gevallen. De scooter lag toto op de straat te knipperen en iedereen stond om me heen. Een man vertelde me dat ik volgens hem gunstig was gevallen en hij maar "net" kon stoppen of hij was er nog f overheen gereden Scheve mond oftewel onwijs veel geluk gehad.

Ben naar huis gereden al deed mijn scooter het bijna niet meer en kreeg ik hem zowat niet vooruit. Hopend op niet weer een rood stoplicht ben ik door een paar rode heen gereden.. Het intresseerde me allemaal niet meer ik wou naar huis!!!! Stomstomstom... achteraf had er nog veel meer daardoor kunnen gebeuren. Ik heb mijn scooter voor op de stoep neergepoot en met veel pijn en moeite naar mijn broer (die achter in de tuin bezig was met zijn scoot) gelopen. Mijn broer schrok zich totelos toen ik met mijn mascara ergens op mijn lippen langend naar hem toe kwam denderen. Heb hem alles verteld en ben naar boven gegaan en op bed gaan liggen. Al snel kwam mijn moeder naar boven die bang was dat mijn steutje gebroken was.. Ik heel boos mee naar het ziekenhuis (hier om de hoek).

Maar het bleek gewoon een gekneust stuitje te zijn en verder weinig. Ze zaten in een spoedoperatie dus ik moest om half 9 maar terug komen.. Maar ben niet terug gegaan.

Nou heb ik natuurlijk na de hand veel spierpijn en lig dus "weer" thuis ... Mijn stage vond het verschrikkelijk en niet erg dat ik thuis bleef. De kids daar natuurlijk wel. Dus voel me er nog behoorlijk opgelaten door!!

Sorry van het lange verhaal maar ik wou het ff kwijt aan jullie.
Wie weet er goeie tips om het sneller te laten helen? Ik ga al zo'n 3 a 4 x ff warm douchen dat ikzelf goed warm blijf. Mijn vriend heeft het gister ff ingesmeerd en probeer zo veel mogelijk te bewegen. Gewoon te doen wat ik normaal ook doe.. wie weet er nog iets? Ik wil er namelijk snel vanaf. Kan bijna niet slapen van de pijn als ik lig en zitten doet ook zeer!!

Kikka

Berichten: 4691
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Gekneust stuitje en veel geluk ..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 12:55

Klinkt misschien stom hoor, maar zou je voor je eigen welzijn niet nog ff een keer naar het ziekenhuis gaan? Nagelbijten / Gniffelen

Beterschap!

ssssuus

Berichten: 3165
Geregistreerd: 16-02-04

Re: Gekneust stuitje en veel geluk ..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 12:56

Hmm.. Dom dom dom...

Maargoed, Heel veel sterkte en hoop dat je gauw weer opknap!! Ach gut

Zinn

Berichten: 4518
Geregistreerd: 03-11-06
Woonplaats: Beerse, Belgiƫ

Re: Gekneust stuitje en veel geluk ..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 12:57

hoi,ik ben 2 jaar geleden ook aangereden toen ik op mijn brommer zat en ik had ook een gekneusd staartbeentje! Er is helaas niets om het sneller te laten genezen Boos! idd warme douche om de pijn wat te verzachten en voor de rest zoveel mogelijk op een kussentje zitten zodat het kan rusten,dat is al wat je eraan kan doen!veel succes nog!

0maris0
Berichten: 5811
Geregistreerd: 16-04-05

Re: Gekneust stuitje en veel geluk ..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 13:00

Sterkte en succes!!

Ciinderella

Berichten: 1222
Geregistreerd: 13-07-06
Woonplaats: Zetten

Re: Gekneust stuitje en veel geluk ..!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 13:15

Dankje allemaal Haha! .. njaa als het niet overgaat in december moet ik toch voor controle terug bij mijn huisarts komen. Dus dan zien we het dan wel. Je kunt toch weinig zien aan het stuitje. Je kunt er geen foto's van maken ofzo dus ze pijnigen je alleen en zeggen dan ja het is gekneust.. ja dat wisten we al. Een pilletje tegen de pijn en ze sturen je weer weg.. nee naar het ziekehuis ga ik niet weer terug.. heeft toch geen zin. Een keer erheen vind ik genoeg!!