keelamandelen verwijderen?? laserbehandeling?? knippen??

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
inkiepinkie

Berichten: 355
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Vriezenveen

Re: keelamandelen verwijderen?? laserbehandeling?? knippen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:25

mijne zijn der ook al tijd uit,, maar jah ijs eten dat ging bij mij nie bah deed veelste zeer.. dus hoe ze aan die uitspraak kome en blijve zegge...... this maar even en dan is het al over.... zo erg is het niet

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Re: keelamandelen verwijderen?? laserbehandeling?? knippen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 18:56

Mijn amandelen zijn een jaar of 3 geleden verwijderd (ben nu 33 jaar), en ook ik had het veel eerder moeten laten doen. Ik had meermaals per jaar last van keel ontstekingen met koorts. De operatie viel me 100% mee. Ik werd 's middags om 14:00 uur geopereerd en ondanks dat ik een aantal uur na de operatie nog gecontroleerd werd door de chirurg omdat er veel pus onder de amandelen bleek te zitten, zat ik 's avonds rond 19:00 uur alweer thuis. Het is dat ze me verboden om zelf naar huis te rijden, mijn auto stond voor het ziekenhuis geparkeerd en de verleiding was erg groot, maar moest toch wachten tot ik opgehaald werd Knipoog Tuurlijk wel keelpijn, maar met een paar pijnstillers prima vol te houden. De dagen erna lekker veel waterijsjes eten en wat zachte voeding. Moest wel verplicht 2 weken rust houden, maar ben na 1 1/2 week alweer aan het werk gegaan. Heb sindsdien nooit meer ergens last van gehad.
Ik geloof wel dat ik een behoorlijk hoge pijndrempel heb, maar dan nog. Geen zorgen maken dus.

ArGieVai

Berichten: 3085
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Dublin, Ireland

Re: keelamandelen verwijderen?? laserbehandeling?? knippen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 22:41

dankjulliewel Lachen