kies gevuld

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

kies gevuld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 00:45

zo;n 2 weken terug heb ik een gaatje in de kies gehad en gevuld,nou heb ik er nog last van als ik erop bijt of als ik iets moet kauwen op die kies ze zeggen vaak dat dat normaal is omdat ze op de zenuw geboord hebben wie herkent dit..gr emaartje Bloos

Schimmelig

Berichten: 6926
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: kies gevuld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:47

Ouch, als ze een zenuw geraakt hebben en je blijft hier last van houden.... Misschien zul je dan een wortelkanaalbehandeling moeten ondergaan...... Ik wil je niet bang maken Tong uitsteken

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Re: kies gevuld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 00:49

Schimmelig schreef:
Ouch, als ze een zenuw geraakt hebben en je blijft hier last van houden.... Misschien zul je dan een wortelkanaalbehandeling moeten ondergaan...... Ik wil je niet bang maken Tong uitsteken


nou nee dit is andere pijn Knipoog gewoon nog erg gevoelig

Schimmelig

Berichten: 6926
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: kies gevuld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 01:02

Lucky you een wortelkanaalbehandeling is niet veel fun... Heb er 3 achter de rug Nagelbijten / Gniffelen

Misty12

Berichten: 7049
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: kies gevuld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 14:10

Ik ben vorige week ook geweest. Bij mij was een kies afgebroken en nu is dat deel aangevuld. De tandarts heeft flink lopen hakken en boren en nu voel ik het nog. Bij mij is een gevulde kies ook nog een tijdje gevoelig. Hoe het komt weet ik ook niet, maar ik baal er van dat ik na de tijd soms nog meer pijn heb dan ervoor.

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: kies gevuld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:21

Ik heb al 5 wortelkanaalbehandelingen gehad.
En mn 2 voortanden zijn al eens geheel uit mn mond geweest, die heb ik nog moeten zoeken in het zand van de bak. Clown
Leuk hoor, paardrijden. Knipoog

Misschien even terug naar de Tandarts? Of even bellen?

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Re: kies gevuld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 17:32

Faelivrin schreef:
Ik heb al 5 wortelkanaalbehandelingen gehad.
En mn 2 voortanden zijn al eens geheel uit mn mond geweest, die heb ik nog moeten zoeken in het zand van de bak. Clown
Leuk hoor, paardrijden. Knipoog

Misschien even terug naar de Tandarts? Of even bellen?


kom er morgen toch moet mijn andere kies morgen wel een wortelkanaalbehandeling doen...kunnen ze gelijk even verder kijken gr emaartje

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Re: kies gevuld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-06 15:15

ik ben bij de tandarts geweest,een wortelkanaalbehandeling gehad en dat viel inderdaad reuze mee gelukkig,en die andere kies wie ze laatst gevuld hadden was normaal dat die zo gevoelig was, en dan kon wel een half jaar duren op z'n langst .dat Knipoog is niet anders dan maar gewoon afwachten dan maar
Laatst bijgewerkt door Emaartje op 30-11-06 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Tempus_Fugit
Berichten: 3666
Geregistreerd: 08-08-05

Re: kies gevuld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 15:17

Ik heb ook wel eens dat een aantal van m'n kiezen (jaja heel zwak gebit met veel vullingen) zeer doen als ik iets eet (vooral en vaak bij zoetigheid!)

Djaleesa

Berichten: 4432
Geregistreerd: 15-06-04
Woonplaats: Gelderland

Re: kies gevuld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:31

Ik heb het ook gehad en heb er afentoe nog last van ik moest eigenlijk wortelkanaalbehandeling maar niet gedaan het ziet er nou goed uit. Maar afentoe met eten blijft het zeer doen en volgend jaar moet ik een hele nieuwe vulling laten zetten auw. Schijnheilig