Moet ik naar de dokter

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leo3hoekje
Berichten: 520
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Amstelveen

Re: Moet ik naar de dokter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 00:58

Hej ezmee,
Ik heb ook heel erg met zulk soort problemen gelopen zo erg dat ik allerlei klachten kreeg die eigenlijk daar vandaan kwamen.
Ik heb toen een een tijdje bij een psycholoog gezeten.
Ik heb daar echt geleerd hoe ik met dit soort dingen om moet gaan, hiervoor ben ik eerst naar de huisarts geweest en ik ben heel blij dat ze me zo goed geholpen hebben.
trek je niet zo veel aan van die andere mensen. Nu komt een dr. phil zin, word je eigen beste vriendin.
Ga vooral niet in om die vervelende dingen, zeker niet boos worden, want dan wordt het alleen maar leuker om jou te pakken. Negeren is de beste optie.
Ook als het thuis niet zo lekker gaat, wat ik een beetje uit je verhaal opmaak is het lekker om met iemand te praten die echt naar je luistert en soms met oplossingen komt.
Probeer misschien een boekje te maken met leuke momenten (in de klas), je zult zien dat dat er nog best wel veel zijn.
En soms heb je gewoon een dagje nodig, maar laat je niet wegjagen, jij mag daar net zo goed zijn als alle andere leerlingen.
En iedereen heeft ook positieve kanten, dus jij ook, zoek die dingen op en maak daar het beste van, laat zien wie je bent en wees niet bang om jezelf te zijn!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, succes bij de dokter, het doet je vast goed.