Vlekkerig zien

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sjaslique

Berichten: 2094
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Vlekkerig zien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 19:57

Hey bokkers,

Ik heb er de laatste tijd steeds meer last van dat ik vlekkerig zie. Het lijkt er op alsof het een beginnende migraine aanval is maar het zet steeds niet door. Ik zie echt bijna heel de dag door vlekken alsof je naar de zon of een lamp gekeken hebt. Wie herkent dit of wat zou het kunnen zijn?

_Kimberley

Berichten: 5090
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: den helder

Re: Vlekkerig zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 00:45

Ik heb alleen heel af en toe dat ik vlekken zie. Beetje wazige vlekken, of het wordt helemaal zwart voor m'n ogen. Ik weet niet of dit er wat mee te maken heeft ?

Zinn

Berichten: 4518
Geregistreerd: 03-11-06
Woonplaats: Beerse, België

Re: Vlekkerig zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 01:19

Heb je de laatste tijd veel last van stress?of problemen of iets dergelijk?Iets waar je mee zit? Als ik van zoiets last heb,heb ik ook heel gemakkelijk een migraine aanval die niet doorkomt en blijft aansluimeren...heel lastig.

Trieske_

Berichten: 3790
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: brabant

Re: Vlekkerig zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 01:21

ik heb dit ooit 1 keer gehad, ik dacht ook dat ik in een lamp ofzo had gekeken en schonk er geen aandacht aan tot later de migraine kwam...ben meteen op bed gaan liggen en na wat hevige hoofdpijn was het de volgende ochtend weg...
Verders gelukkig nooit meer gehad..

inkiepinkie

Berichten: 355
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Vriezenveen

Re: Vlekkerig zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:24

ik heb dit ook alleen aan 1 oog.. heel vervelend en vaak valt het op als het donker is en je licht tv te kijken.. bij ons zit migraine in de familie en ik heb nu heel erg last van mn rug en loop bij een chirorpractor.. t moet wel gaan helpen ben nu 5 keer geweest... maar dit is heel vervelend en geen idee wat er tege te doen

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Re: Vlekkerig zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:34

Dit heet oog migraine heb ik mij laten vertellen door de opticien.
Ik heb dit zelf ook een aantal maanden gehad, soms dagen niet en dan zo in ene keer weer wel.

De opticien zei er verder niet veel op, ik moest alleen aan een bril. Deze heb ik 1 á 2 maanden gedragen daarna nooit meer.
Ik heb nu ook nooit meer last van zulk soort "aanvallen"