Gebeten.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke__
Berichten: 913
Geregistreerd: 09-04-06

Gebeten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 23:19

Gister op de manege moest ik een verjaardagspartijtje begeleiden. Dan krijgen ze altijd eerst een rondleiding. Eerst liet ik de manegepaarden zien en ook Armstrong omdat hij de grootste daarvan is. Armstrong is altijd een beetje chagerijnig als ik met zo veel kindjes aan kom en gister dus ook. Hij liep te klieren, dus ik gooi zo een beetje m'n hand in de lucht, van hou op. Nou dat heb ik geweten. Opeens hap, in m'n hand. Jeetje wat deed dat pijn. Nou ik beetje huilen van de schrik. Maar omdat er allemaal kindjes van 5 jaar bij stonden en ik zo'n pijn had heb ik hem niet eens gestraft daarvoor. Ik dacht dat ik het partijtje wel af kon maken, dus ik ga verder met de rondleiding en word opeens heel erg duizelig, hoorde niks meer en zag ook niks meer. Ik moest me echt vast houden anders was ik gevallen. Toen moest ik iemand anders gaan zoeken om het partijtje verder te doen. Ik liep echt alsof ik dronken was. Iemand gevonden en ik heb toen m'n moeder gebelt of ik ingeënt was tegen tetanus en dat was ik nog, maar moest wel naar huis komen. Toen heeft m'n moeder de dokterspost gebelt en die zeiden dat ik toch even langs moest komen. Nou wij daar heen, moet ik aan de antibiotica voor een week Scheve mond Ik moest ook met m'n vingers in het verband en heel veel coolen, zodat ik niet van die worstenvingertjes zou krijgen. Wel dus Boos! 's Avonds nog Sinterklaas gevierd met m'n zielige handje, maar gelukkig is het goed gekomen Bloos

Zazoo
Berichten: 3341
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: de bilt

Re: Gebeten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 23:21

wow das rot voor je. werd je zo duizelig van de pijn? verder geen enge dingen ofzo? dan heeft ie je goed te pakken gehad. sterkte ermee.

Lieke__
Berichten: 913
Geregistreerd: 09-04-06

Re: Gebeten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 23:22

Zazoo schreef:
wow das rot voor je. werd je zo duizelig van de pijn? verder geen enge dingen ofzo? dan heeft ie je goed te pakken gehad. sterkte ermee.


Ja ik werd echt duizelig van de pijn. Verder gaat alles goed, geen enge dingen Knipoog

Zazoo
Berichten: 3341
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: de bilt

Re: Gebeten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 23:25

haha je snapte dat van de enge dingen Lachen. ik bedoelde tetanus of iets in die buurt Lachen. is de pijn al minder?

Lieke__
Berichten: 913
Geregistreerd: 09-04-06

Re: Gebeten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 23:29

Zazoo schreef:
haha je snapte dat van de enge dingen Lachen. ik bedoelde tetanus of iets in die buurt Lachen. is de pijn al minder?


Voor tetanus ben ik tot m'n 19e ingeënt Knipoog En de pijn is al wel minder ja Knipoog Vanavond uit. Hoop dat er niemand tegen aan stoot Bloos