Niesen> stuitje?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Niesen> stuitje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 13:04

Als ik de laatste tijd nies, schiet het in me stuitje, dat doet echt zo ontzettend veel pijn, ik vind het eigenlijk wel raar ook, zijn er nog meer mensen die dit hebben? enig idee hoe t kan? ik nies namelijk niet eens hard!

Juulja
Berichten: 681
Geregistreerd: 19-12-05

Re: Niesen> stuitje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 21:58

pardon? je stuitje zit aan de andere kant van je lichaam:S

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Re: Niesen> stuitje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 22:11

Ja, en waar eindigt je ruggengraat, waar je hoofd (dus niesbeweging) aan vastzit? Ach gut

Ontopic: Als ik jou was zou ik even naar de dokter gaan, klinkt niet helemaal normaal!

Qimm

Berichten: 15203
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Niesen> stuitje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 22:27

Ik kan nu hele enge dingen gaan vertellen over een hernia, maar het lijkt me verstandig dat je er gewoon even mee naar je huisarts gaat.
Een hernia heet ook wel een HNP en er is een ezelsbruggetje, Hoesten, Niezen, Persen en wanneer dat pijnlijk is is het het misschien mogelijk dat.... maar goed. Naar de HA dus!

Shirley__

Berichten: 854
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vaassen

Re: Niesen> stuitje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 22:28

ik heb het ook wel eens hoor;) ik maak me er echt niet druk om, maar krijg je er veel last van bv 's nachts (van je stuitje) zou ik tog naar de dokter gaan

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Niesen> stuitje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 22:56

ik heb t alleen als ik nies, verder niet, zal anders morgen even gelijk bellen..!
edit; ik heb overigens wel rugpijn, maar ik mest uit en op me andere werk buk ik altijd.

Ciinderella

Berichten: 1222
Geregistreerd: 13-07-06
Woonplaats: Zetten

Re: Niesen> stuitje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:25

Nou ik heb dus zins een weekje of 2 mijn stuitje gekneust en dus ook bij niezen Vrezelijke pijn!!
Ik douche erg vaak nu!! Om het warm te houden. Lange truitjes aan enzv. als het koud word doet het al helemaal zeer als je niest (of hoest, bij mij).

Maar heb voordat ik hem heb gekneust al een tijd hele erge pijn eraan gehad. Als ik wat langer zit of lang blijf liggen in bed. Onrustig slaap enzv. Bij veel bewegingen doet het altijd al wel zeer.

dus hou het f in de gaten