moeilijk in slaap geraken, soms tot 3 uur wakker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Red_Savage
Berichten: 9713
Geregistreerd: 29-06-06
Woonplaats: Wien, Österreich

Re: moeilijk in slaap geraken, soms tot 3 uur wakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:10

Ik lig al mijn hele leven lang tot diep in de nacht wakker, gewoon omdat ik een avondmens ben. Hoe moe ik overdag ook ben, 's avonds word ik weer hélemaal hyper. Dan sta ik echt overrond te springen en door het huis te vliegen.
En ja dat is iritant Scheve mond

Tam_

Berichten: 3730
Geregistreerd: 24-09-05
Woonplaats: Dirksland. (ZH)

Re: moeilijk in slaap geraken, soms tot 3 uur wakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 16:49

Kims schreef:
Owja, onregelmatige bedtijden zijn ook killers voor een goed slaapritme, niet ineens in het weekend lang uitslapen om bij te slapen.
Vaak raakt je slaapritme daar gigantisch van in de war. Regelmatige tijden naar bed en ook opstaan rond dezelfde tijd



Ik kan ook heel slecht slapen, maar dan slaap ik wel uit! Dus als ik erg slecht slaap in het weekend gewoon de wekker op 9 uur zetten ofzo?

Anoniem

Re: moeilijk in slaap geraken, soms tot 3 uur wakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 17:14

Ik ken het, lig altijd minimaal nog tot 3 uur/half 4 wakker en soms langer.
Heb hetzelfde als Red_Savage, overdag ben ik suf en moe, en s'avonds rond een uur of 10 begin ik te leven. Clown

Echt heel irritant..

Red_Savage
Berichten: 9713
Geregistreerd: 29-06-06
Woonplaats: Wien, Österreich

Re: moeilijk in slaap geraken, soms tot 3 uur wakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 17:30

Ja, ik weet het...

anniek_uc

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Utrecht.

Re: moeilijk in slaap geraken, soms tot 3 uur wakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:10

ik heb het ook heel erg, neem dan vanavond voor een keer een slaap pil zodat ik uitgerust ben voor school maandag.
wat je niet moet doen is, uitslapen als je pas om 3 uur slaapt. ik bedoel dus in het weekeind. slaap je om 3 uur nog niet hoe vervelend het ook is om een uurtje of 9 je wekker zetten..dan slaap je die avond erna wel goed. ik ben hier deze vakantie ook mee bezig..sliep een tijdje pas om 4 uur half 5.. nu val ik in slaap om half 1. Clown na toch een verbetering.

Britt_Sisi

Berichten: 8947
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Re: moeilijk in slaap geraken, soms tot 3 uur wakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:39

een vriendin van mij slaapt om 5 uur s'nachtst tot 5 uur smiddag's en dan gaat ze naar haar paard. eten en weer op de computer en dan weer tot 5 uur haha ben ik zo grappig om haar om 10 uur te bellen.. omdat ze mij om 5 uur belde

traan_beauty

Berichten: 3837
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: Eibergen

Re: moeilijk in slaap geraken, soms tot 3 uur wakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:55

.. Heb ik ook. VRESELIJK!

Vooral in de dagen naar het weekend Nagelbijten / Gniffelen . Ik ga bijv. om 11 uur naar bed (ong. een uurtje en dan slaap ik) en ga uitslapen tot half 11.. De volgende nacht word ik helemaal gek omdat ik niet meer kan slapen.. Soms tot 1 uur maar soms ook langer Nagelbijten / Gniffelen . 's morgens slaap ik weer uit tot 11 uur (omdat ik mijn wekker heb gezet op die tijd heb gezet Bloos ).

In de vakanties slaap ik op andere tijden en dan is dan weer storend voor als ik naar school moet!

Ik draai me wel eens om (ga aan mijn voeteneind slapen) en val dan wel in slaap. Dit doe ik eigenlijk alleen in de zomer omdat het anders te koud is Clown

In andere kamers slaap ik vaak ook beter (of iig op een andere plek in mijn kamer) zolang het duurt..

Ik ga extra weinig drinken voor het slapen gaan omdat ik ander midden in de nacht naar de wc moet en ik de volgende dag dood op ben..

Ik vind het ongeloofelijk iritant dat wakker liggen! Hoe langer ik wakker blijf hoe meer ik ga denken over dingen (waardoor ik nog langer wakker blijf..) Ach.. Het is dus wel duidelijk dat ik niet tegen onregelmatigheid kan!

MyrtheJ

Berichten: 3972
Geregistreerd: 16-07-05

Re: moeilijk in slaap geraken, soms tot 3 uur wakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:02

Ik ken het. Tegenwoordig zet ik anti stress muziekjes op, heel zachtjes(van die natuurgeluiden Knipoog ) en ga dan proberen zoveel mogelijk te ontspannen.. Goed door m'n buik ademen, en al mn lichaamsdelen bewust proberen te ontspannen. Na een kwartiertje ben ik helemaal rustig, zet ik de muziek uit, draai ik me om en val in slaap Haha!

Anoniem

Re: moeilijk in slaap geraken, soms tot 3 uur wakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:44

Ik heb s'nachts altijd muziek opstaan, anders kan ik al helemaal niet slapen. Knipoog