Nagelgroei

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 17:07

Hebben jullie daar ook al "last" van?
Dat ze niet willen groeien of heel sloom?
mijn "Nagels" (wat je nagels kunt noemen...) zijn echt heel kort maar dat is ook wel m'n eigen schuld, ik knip ze, maar de laatste tijd (2 maanden al) heb ik ze goed verzorgd maar het is geen mm langer... Verdrietig
Iemand nog tips, en heb jij dat ook?

Ik ga binnekort een fot maken van nu, en dan laat ik ze echt goed groeien en dan kijk ik hoe lang ze worden Tong uitsteken

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:37

ik denk dat je blij moet wezen Knipoog mijne groeien extreem hard, ik heb 2 weken geleden acryl nagels laten zetten die van mn moeder zitten nog mooi (slome nagelgroei) de mijne vallen er al weer bijna af, en aan de achterkant heb ik van mezelf alweer een lange nagel, ik drink veel karnemelk, en veel zuivel producten, heb ooit eens gehoord dat dat zou helpen.

xsimone
Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-10-06
Woonplaats: Groningen

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:39

Mijn nagels groeien juist heel hard, en blijven heel lang, (maar eigenlijk ben ik gaar ook niet zo blij mee.. Boos! )
Maar, ik drink absoluut geen karnemelk, en ook weinig zuivelproducten, dus dat is gewoon een fabeltje..

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:40

daarom zei ik heb ooit eens gehoord, weet niet of ik t geloof volgens mij is dat gewoon iets van jezelf Ja

Bienotje

Berichten: 10889
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 08:34

Ik beet vroeger nagels, toen groeiden ze dus ook echt maar niet bij (ondanks dat ik er vanaf bleef).

Daar ben ik nu gelukkig vanaf, ik knip ze ook niet maar vijl ze bij. Zodra ik ze netjes blijf bijvijlen groeien ze erg hard. Bijt ik er stiekem weer eens eentje korter duurt het veel langer voordat die weer bijgroeit.

Misschien heeft het even tijd nodig om weer goed op groei te komen Knipoog

PinkyBubble

Berichten: 2696
Geregistreerd: 18-02-07

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 09:34

Mijn nagels groeien ook best hard, Misschien moe tje meer vitamine en mineralen binnenkrijgen? Daar kan het ook aan liggen Knipoog

Mariel89

Berichten: 1245
Geregistreerd: 15-07-04

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 13:38

Nagelbijten / Gniffelen ik ken t haha
mn nagels van mn handen groeien wel gewoon..
maar mn teennagels hoef ik echt nooit te knippen..
die groeien gewoon niet. (nouja, héél langzaam)
best apart Vork Nagelbijten / Gniffelen

Jennyzz

Berichten: 2856
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Schalkwijk

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 17:11

Ik heb wel eens gelezen dat nagels sneller groeien als 't warm is.
Dus in de zomer en als je koorts hebt.
Maar 't is natuurlijk niet altijd zomer en je bent ook niet altijd ziek, dus ik denk dat er niet veel aan te doen valt. Knipoog

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 18:56

Hmmph, mijn teennagels groeien zelfs nog harder als mijn vingernagels..

karinFTbing

Berichten: 1708
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: Breda

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 15:51

'Mijn nagels groeien ook heel snel, maar bij mij gaan ze ook sneller groeien als ik heb moeten afwassen ofzo (jaa, wij hebben geen vaatwasser Tong uitsteken) Misschien dat dat wel helpt Tong uitsteken

Bonaire
Berichten: 1351
Geregistreerd: 09-11-06

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 15:53

Mijn nagels groeien ook snel. Niet erg alleen krijg ik zo verschrikkelijk snel van die rouwrandjes.. dat wordt weer flink vijlen..

Daphne__
Berichten: 12498
Geregistreerd: 12-12-06

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 16:57

mijn nagels groeien juist heel hard.
ik denk dat ze vanzelf wel gaan groeien als je ze goed verzorgd Lachen

tanya89

Berichten: 3092
Geregistreerd: 06-05-05

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 17:03

Mijne groeien ook heel erg hard vooral in de zomer en als ik veel in water zit..

_Marije

Berichten: 250
Geregistreerd: 24-04-07
Woonplaats: Oooosten van Gelderland

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:25

Toch een kwestie van geduld denk ik, als je ze jaren hebt geknipt moeten ze eerst herstellen en daarna zullen ze vanzelf gaan groeien. Hoe verzorg je ze dan nu? Als je ze iedere dag (of om de paar dagen) vijlt is het natuurlijk logisch dat ze niet groeien, want je vijlt die paar mm er zo weer vanaf. Ik doe niet zo veel aan mijn nagels, ze groeien vrij snel, maar niet echt superhard ofzo. Als ik er genoeg van heb vijl ik ze weer kort en tussendoor veil ik de oneffenheden bij (wel goed bijhouden, want je hebt er zo scheuren in zitten en weg nagel) en een beetje op gelijke lengte en vorm. Verder doe ik er niks aan.

maud_23
Berichten: 207
Geregistreerd: 20-05-06

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:28

Mijn nagels groeien ook hard, en zijn ook best sterk! Niet altijd fijn.. Maar je kunt eens proberen om je nagels te lakken, dat schijnt ook te helpen.

Yinari

Berichten: 3639
Geregistreerd: 19-08-05

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:33

Die van mij groeien 's winters echt niet. Ik krijg er dan ook echt zo'n ribbel in (jaarringen Lachen ). Ik heb gruwelijk last van winterhanden dus dat heeft er zeker mee te maken. Ben benieuwd naar je resultaat, of je het kan zien ofp de foto's

MandyL

Berichten: 1593
Geregistreerd: 13-04-04

Re: Nagelgroei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 17:46

verdikki! iedereen zn nagels hier groeien hard.. Tong uitsteken
mijne lijken ook amper langer te worden.. maar ik heb ook van die breede nagels.. dus al waren ze lang dan is het nog niet mooi Verdrietig