Super waterproof mascara?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wreen
Berichten: 384
Geregistreerd: 14-08-06
Woonplaats: Klarenbeek

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:01

Ik heb de waterproof mascara van de hema, merk Miss Helen dacht ik. Heb ik al jaren en werkt perfect! Kost 3 euro fzo.

ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 15:08

De mascara van Rimmel is SUPER waterproof, net als de eyeliner.
Ik kan daarmee zwemmen duiken en weet ik veel, het zit nog precies hetzelfde!

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 20:31

tinkerliefde schreef:
Mn zus heeft dees van l'oréal.. nou die is echt zo waterproof als het maar zijn kan Tong uitsteken ze krijgt hem dr echt met nix meer af

fotooo

deze heb ik gekocht!
Heb hem meteen uitgeprobeert in bad, en hij blijft super goed zitten! En je krijgt er ook nog eens mooie wimpers van!
OK dan!

Anoniem

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 19:34

ik heb vandaag etos mascara gekocht,krul en huppeldepup...
waterproof.
heb al 2 keer onder de douche gestaan(haren verven,dus uitspoelen en weer verven en uitspoelen...)
Nog geen veegje, en je krijgt er echt mega wimpers van,klontert niet en is onder de 4 euro.

rosan

Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Opperdoes

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 21:45

tinkerliefde schreef:
Mn zus heeft dees van l'oréal.. nou die is echt zo waterproof als het maar zijn kan Tong uitsteken ze krijgt hem dr echt met nix meer af

Afbeelding


Ja die heb ik ook, niet normaal..

Ik krijg hem er gewoon niet meer vanaf Sigaar

Celiien

Berichten: 13262
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 21:48

Van Rimmel: 100 % waterproof ofzo, wacht zoek even foto..

gevonden Clown :

Afbeelding

werkt goed niet klonterig, mooi laagje!!

edit: ik kan er zlefs mee onder de douch(de straalerop zetten) en het blijft zitten! krijg je er wel moeilijk aaf hoor! Tong uitsteken

_Astrid

Berichten: 1097
Geregistreerd: 08-02-06
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:38

ja die heb ik ook pas gekocht.
zonder ook maar een streepje onder mn oog, door de rot regenbuien gekomen van vorige week Lachen
idd niet klonterig, zorgt ook voor mooie wimpers Lachen
alleen wel vervelend afhalen, maar dat is volgens mij met elk waterproof mascara.

Celiien

Berichten: 13262
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:39

inderdaad moeilijk eraf haln, iemand nog een superlotion waar je het mee afkan halen zonder dat het heel erg gaat vlekken? Haha!

BLK

Berichten: 953
Geregistreerd: 25-10-06

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:22

In de Fancy stond een stuk over waterproof mascara's zal het hier even plaatsen:

- WATERPROOF EASY MASCARA, BOURJOIS : Een stuk hardlopen in een regenbuitje kan ie aan, maar als ik daarna onder de douche spring zit de mascara in no time tot aan m'n kin ( € 12.90 )

- MORE LASHES WATERPROOF MASCARA, MAX FACTOR : Een verfrissende face spray overleeft ie niet zonder over te gaan op de panda look ( € 10.95 )

- CURLY EXTRA WATERPROOF MASCARA, ETOS : Een regenbui doorstaat ie ( € 3.69 )

- INTENSE XXL WATERPROOF VOLUME EN LENGTH, MAYBELLINE : Omdat er geen huilfilm op tv was, heb ik een ui staan snijden. En ja hoor, de tranen kwamen en de mascara bleef keurig zitten! ( € 12.99 )

- INTENSIFIQUE, L'OREAL PARIS : Helemaal. Ik heb ermee in de regen gewandeld en er zat geen spettertje verkeerd! ( € 12.49 )

- WATERPROOF MASCARA, MISS SPORT : Ja, al gaan mijn wimpers wel wat aan elkaar plakken ( € 2.99 )

- DOUBLE EFFECT MASCARA, ETOS : Ik heb de mascara getest onder zeer Hollandse omstandigheden : op de fiets in de regen. Ondanks dat je er als een verzopen kat uitziet, zit je mascara nog goed! ( € 2.49 )

- VOLUME SHOCKING MASCARA WATERPROOF, L'OREAL PARIS : 100%! Zelfs na twee keer spoelen met een oogdouche blijft de mascara op z'n plaats! ( € 14.99 )

- 100% WATERPROOF MASCARA, RIMMEL : Deze mascara doorstaat makkelijk een tennispartij in de regen ( € 7.99 )

BLK

Berichten: 953
Geregistreerd: 25-10-06

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:23

Clienn schreef:
inderdaad moeilijk eraf haln, iemand nog een superlotion waar je het mee afkan halen zonder dat het heel erg gaat vlekken? Haha!



Ik heb Nivea Visage, 2in1 melkreiniging en tonic. En daar krijg ik werkelijk iedere mascara heel gemakkelijk mee af! Al staat er dat je het niet moet gebruiken voor bij je ogen, doe ik het toch en werkt het super.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:58

Ik ben wel eens naar het zwembad geweest met waterproof mascara van Bourjois (die pump up the volume mascara), en die bleef toen goed zitten.
Loopt ook nooit uit in regenbuien oid.

En ik haal het eraf met eye make-up reinigingsolie (niet de lotion!) van de Hema.

floor__

Berichten: 1503
Geregistreerd: 18-10-05
Woonplaats: Pijnacker

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:06

Clienn schreef:
Van Rimmel: 100 % waterproof ofzo, wacht zoek even foto..

gevonden Clown :

[.img]http://images.ciao.com/ide/images/products/normal/216/Rimmel_100_Waterproof__2359216.jpg[/img]

werkt goed niet klonterig, mooi laagje!!

edit: ik kan er zlefs mee onder de douch(de straalerop zetten) en het blijft zitten! krijg je er wel moeilijk aaf hoor! Tong uitsteken

Die heb ik ook gehad en nu heb ik van L'Oréal Paronamic Curl. In het begin vond ik die ook heel fijn, maar nu kruimeld 'ie een beetje. Tijd voor een nieuwe Pling

Ik krijg waterproofmascara er trouwens wel gewoon heel makkelijk af Verward Gewoon met van die oogmake-up reinigings pads van de hema.

000
Berichten: 1785
Geregistreerd: 10-02-07

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:10

esther_sonja schreef:
jaa die heb ik Haha!
even kijken,Volum Express
waterproof mascara
Maybelline New York

Super fijn Haha!
gewoon bij de kruidvat ofzo.
Ik heb de lichtblauwe versie


die serie is goed, ik gebruik zelf altijd de zwarte versie, maar de lichtblauwe is de waterproof

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:11

Volgens mij is bijna alles van L'oréal wel waterproof, ik heb er al 3 verschillende gehad en van alledrie kreeg je hele mooie wimpers en die kreeg ik er 's avonds bijna niet af Clown

Kyrseltje

Berichten: 8731
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Wenum-Wiesel

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:19

Ik heb die van Rimmel 100% waterproof. Nou, ik kan er een dag mee in het water liggen en nog zit er geen vlekje verkeerd!

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:27

Bij kassa dat programma, hadden ze een mascara test.

Op nummer 1 kwam de etas waterproof mascara( zo'n licht blauwe dinges)

Ik heb hem zelf ik ben er erg tevreden mee!

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:28

Ja idd en die van de Etos is ook nog goedkoop!

Bienotje

Berichten: 10886
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:30

Hoe duur zijn eigenlijk de mascara's van Dior/ estee lauder/lancaster ?
Weet iemand dat? Ik denk dat ik toch binnenkort maar eens voor een duurder merk ga, bevatten die nog borsteltjes of juist kammetjes?

azriM

Berichten: 656
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Sambeek

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:30

Die van de etos is goed waterproof. Hiervoor gebruikte ik altijd een andere nog fijnere, huismerk van de kruidvat maar die is uit het assortiment gehaald Verdrietig

Nicky15
Berichten: 697
Geregistreerd: 23-03-07

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:33

tes_saa schreef:


ik zou die echt never kopen , een vriendin vn mij heeft hem , en hij bevalt mij echt niet, mijn wimpers gaan helemaal aan elkaar plakken , hij isnogal duur , en je krijgt hem er bijna niet af , en als je hem eraf krijgt , heel moeilijk.
Ik zou deze in iig niet kopen.

Kyrseltje

Berichten: 8731
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Wenum-Wiesel

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:37

Hmm als ik het zo hoor is de etos ook erg goed. Laat ik die maar eens gaan kopen.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:37

nicky_f schreef:
tes_saa schreef:


ik zou die echt never kopen , een vriendin vn mij heeft hem , en hij bevalt mij echt niet, mijn wimpers gaan helemaal aan elkaar plakken , hij isnogal duur , en je krijgt hem er bijna niet af , en als je hem eraf krijgt , heel moeilijk.
Ik zou deze in iig niet kopen.

Dat je heb er niet afkrijgt is volgens mij een teken dat hij heel waterproof is.

SorayaDL
Berichten: 507
Geregistreerd: 19-07-05

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:23

Bienotje schreef:
Hoe duur zijn eigenlijk de mascara's van Dior/ estee lauder/lancaster ?
Weet iemand dat? Ik denk dat ik toch binnenkort maar eens voor een duurder merk ga, bevatten die nog borsteltjes of juist kammetjes?


Prijzen liggen ongeveer tussen de E20 a E25. Wel wat anders dan de prijzen die hiervoor zijn genoemd dus. Dior/Lancaster/Estee hebben over het algemeen nog gewoon borsteltjes, maar dan in verschillende uitvoeringen.

Alle waterproof/waterresistant mascara moet je echt met goede oogmake-upreiniger eraf halen. Als je dit niet doet beschadig je je wimpers. Oogmake-upreiniger van L'Oreal is heel goed, kost ongeveer E7 en Lancome is ook heel goed, maar deze kost E25.

none
Berichten: 5541
Geregistreerd: 25-07-04

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:13

Had ik net een mooi lijstje gemaakt van alles mascara's die hier genoemd zijn zie ik dat er al een soortgelijk lijstje is Clown

Over die blauwe van Rimmel 100% waterproof, nou bij mij is ie dat echt niet hoor
Nu weet ik nog steeds niet welke ik moet kopen Sigaar over elke wordt wel iets positiefs én negatiefs gezet.
Deze week moet ik er toch echt eentje kopen voor vakantie.

Ranovich

Berichten: 312
Geregistreerd: 09-04-07

Re: Super waterproof mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:34

Ik heb laatst eentje van de Etos gekocht.
Waarbij de eerst wit op moet doen en dan zwart (weet de naam zo niet uit mijn hoofd)
En ik vind dat die wel super werkt, ook al moet je wel dat wit eerste goed laten drogen, anders is het geen gezicht