Wild vlees

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Wild vlees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 08:16

Hai Bokkers,
enige tijd geleden heb ik een navelpiercing laten zetten, deze is ontstoken geraken en nou kwam er een raar bultje op en het gaat maar niet weg. Dus ik vanmorgen naar de dokter geweest, zegt ie dat het wild vlees is. In weze gaat dat nooit meer weg. Weghalen dmv branden kan wel maar daar word het vaak minder mooi van. En ik zie het ook niet zo zitten want het schijnt nogal pijn te doen.
Wie heeft hier nog meer last van? En is er echt niks aan te doen aangezien het nog in het beginstadium is?

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Re: Wild vlees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 09:12

Geen ervaring met wildvlees. Maar wel met het wegbranden opzich. Ik had een moedervlek op mijn rug (die iets op de huid lag) en die vond ik niet mooi. Hij was niet zo heel groot dus kon de dokter hem wegbranden. Het was geen fijn gevoel maar echt pijnlijk nou ook weer niet. Het resultaat is heel mooi geworden. De verdikking is eraf en mijn moedervlek is nu nog maar iets groter dan een soort vergroot sproetje. Hij kon nog verder weg maar ik vond het prima zo.

luuntje

Berichten: 14005
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Wild vlees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 09:56

Heb zo'n 15 jaar geleden wildvlees op mijn kleine teen gehad.
Ik moest toen van de huisarts 2x daags weken in een bak met soda + hele dag een nat verband om mijn teen doen.
Na een paar weken was het wildvlees weg.

Maar ja een teen is natuurlijk wel anders dan een navel.

Jmc

Berichten: 900
Geregistreerd: 20-09-06
Woonplaats: Roosendaal

Re: Wild vlees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:56

Mijn pa had een klein plekje in zijn gezicht met wild vlees, en dat is operatief weggehaald. Je ziet er helemaal niets meer van! Zelfs geen litteken.

barbar

Berichten: 4889
Geregistreerd: 26-06-06
Woonplaats: nieuw-vennep

Re: Wild vlees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:34

ik heb wel eens wildvlees aan een teen gehad, daar kreeg ik een soort stiftje voor, daarmee moest ik het wildvlees een paar keer per dag mee aantippen en op een gegeven moment was het weg

blackpegasus

Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: delfgauw

Re: Wild vlees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 10:11

ik heb zelfs heel veel wild vlees, vooral op mijn hals en onder mijn oksels. Soms worden ze ineens zwart en sterven ze af, maar ze kunnen ook groter worden. dat kunnen ze idd alleen branden of snijden. ik had er pas 2 op mijn ooglid en 1 ervan stak helemaal uit en dat was zo irritant. maar ze kunnen daar niet verdoven dus ze hebben 'gewoon' die 2 van mijn ooglid afgeknipt, auw. ik zie er meer opkomen nu, maar ik durf niet zo goed meer. ik ben echt geen held in dat soort dingen.

Britt

Berichten: 18895
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Wild vlees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 11:18

Smeren met vitamine e creme om nog meer vorming tegen te gaan, dat iig. Ook vermindert het vaak de vorming die er al is Ja

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Wild vlees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 21:05

@ blackpegasus: dat is echt heel vervelend wat jij hebt, en dat er ook weinig aan te doen is blijft nog erger

Targaryen

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Re: Wild vlees

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:19

Bij een vriend van me is het wildvlees op zijn elleboog operatief verwijderd. Je ziet er niks meer van!