Bult in nek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peach

Berichten: 632
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Bult in nek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:11

Ik heb er ook wel 's last van, als ik verkouden ben, vermoeid of dat m'n afweersysteem niet helemaal goed zit. Meestal komt het door een ontsteking in je lichaam. Dan gaan je lymfeklieren opzetten.
Het is opzich doodnormaal, maar als je echt zorgen maakt dan zou ik ook maar naar de HA gaan. Lachen Beterschap!

BlacKjee

Berichten: 582
Geregistreerd: 07-04-05

Re: Bult in nek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 17:40

Widner schreef:
In je arm. Je moet gewoon even de anderen kant op kijken en dan voel je er niets van Lachen


Ja dat had ik paar maanden geleden ook moest toen ook bloedprikken omdat ze dachten dat ik bloedarmoede had maar dat was niet zo.
Gelukkig nou ik hou jullie op de hoogte!

BlacKjee

Berichten: 582
Geregistreerd: 07-04-05

Re: Bult in nek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 17:42

Jorieke schreef:
Ik heb er ook wel 's last van, als ik verkouden ben, vermoeid of dat m'n afweersysteem niet helemaal goed zit. Meestal komt het door een ontsteking in je lichaam. Dan gaan je lymfeklieren opzetten.
Het is opzich doodnormaal, maar als je echt zorgen maakt dan zou ik ook maar naar de HA gaan. Lachen Beterschap!


Ja eigenlijk wel het lichaam moet zich afweren natuurlijk, Ik ga laaste tijd wel vaak laat naar mn bed en werk vrij veel..
Misschien moet ik ook gewoon een keer vroeg gaan slapen maarja dat lukt me niet echt.
Het is niet dat ik me er zorgen om maak maar gewoon ff voor de zekerheid

R_Maryn
Berichten: 212
Geregistreerd: 06-11-06

Re: Bult in nek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:44

ik heb ze altijd. was er vroeger ook een keertje ongerust over en toen ben ik ook naar mn huisarts geweest en die zei toen t zelfde. heb meerdere bultjes in mn hals. maak me nergens druk om! hoef je ook niet te doen, behalve als je t natuurlijk echt niet vetrouwd

BlacKjee

Berichten: 582
Geregistreerd: 07-04-05

Re: Bult in nek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 22:46

Nou vandaag naar de huisarts geweest, Ik was er gister maar ze waren me vergeten op de lijst te zetten lekker handig! Dokter heeft gevoeld, het ene bultje in me hals is weer kleiner geworden was echt mega groot maarja toen ontdekte ik er laast weer een weer lopen frunniken enzo ja dan groeit die ook weer. ik kreeg een verwijsbrief door naar het ziekenhuis op eventuele pfeiffer. En anders is het oververmoeidheid.
Volgende week bellen voor uitslag.

BlacKjee

Berichten: 582
Geregistreerd: 07-04-05

Re: Bult in nek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 12:06

Ik heb net gebeld naar de huisarts ennn........ mijn bloedtest is postitief ik heb de ziekte van pfeiffer

ConAmoreX

Berichten: 631
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Bennekom

Re: Bult in nek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 12:08

Als het een verstopte klier is kan dat wel even duren voor het wegtrekt, zelf heb ik in mijn arm eens een vetbult gehad die hebben ze onder verdovind weggehaald, stelde niks voor!
rustig afwachten en er niet teveel aanzitten (hierdoor werd die bij mij steeds groter!

BlacKjee

Berichten: 582
Geregistreerd: 07-04-05

Re: Bult in nek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 12:10

De bulten in mn nek weten we inmiddels waar dat vandaan komt, vorige week heb ik bloed laten prikken net gebeld naar de huisarts en de uitslag is positief ik heb de ziekte van pfeiffer,

Hannanas
Berichten: 13030
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Bult in nek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:38

sommige opgezwollen klieren kunnen wel een jaar opgezwolen blijven.

Niks om je zorgen om te maken dus.
Ik heb het zelf ook.