Van permanent krijg je haar uitval?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Petrichor

Berichten: 10539
Geregistreerd: 14-04-06

Van permanent krijg je haar uitval?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 13:41

Hallo bokkers!

Ik denk eraan om permanent te nemen van die mooie kleine krulletjes...
Maar mijn zus heeft ook permanent gehad, en een halfjaar naar dat haar permanent eruit was kreeg ze haar uitval enzo.
Nu mijn vraag: is permanent slecht voor je haar?

Gr Kirsten

ulestro
Berichten: 1007
Geregistreerd: 10-10-06

Re: Van permanent krijg je haar uitval?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 13:43

permanent is idd slecht voor je haar, als je dit doet moet je er wel voor zorgen dat je je haar heel goed verzorgt en dus ook speciale producten gebruikt
ik heb het al enkele keren gedaan/geprobeerd en steeds heb ik er spijt van
na 2 jaar moet ik nog steeds iedere maand naar de kapper om mijn haar te toppen omdat het zo snel kappot gaat

Sophie2
Berichten: 4814
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Winterswijk

Re: Van permanent krijg je haar uitval?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 14:24

Ik hoor altijd verschillende verhalen. Het is een feit dat een permanent niet heel gezond is voor je haar, maar heel slecht is weer het andere uiterste. Ik ken genoeg mensen wie heel tevreden zijn en eigenlijk geen last hebben van haaruitval, of kapot haar.

ulestro
Berichten: 1007
Geregistreerd: 10-10-06

Re: Van permanent krijg je haar uitval?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 14:31

het is idd wel te zien welk soort haar je hebt...
ik heb heel fijn haar en daar werkt het dus echt niet goed mee

_Anouck

Berichten: 4310
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: Twente

Re: Van permanent krijg je haar uitval?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 14:34

Ik heb nu voor de 3e keer permanent...haar is wel erg droog maar na mate je het goed verzorgt en er wat tijd over heen gaat is het zo dat je haar wel weer beter word. Doe het iig niet vaker dan 1x per half jaar! ik doe het 1x per 8 a 9 maanden. Verder kam ik mijn haar niet door want dan gaat het splijten en heb je 1 bos pluizig haar. Misschien dat je zus dat ook niet deed en dat het daarom leek of ze veel haar uitval had, omdat ze het niet uitkamt zeg maar. 2x per week kam ik het uit en daarna meteen uitwassen, speciaal spul er in en dan LATEN drogen, absoluut niet door een föhn!

wreen
Berichten: 384
Geregistreerd: 14-08-06
Woonplaats: Klarenbeek

Re: Van permanent krijg je haar uitval?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 22:54

Ik heb vorig jaar permanent gehad, ik heb lang haar. Het is inderdaad een stuk droger erna, maar daar moet je gewoon de juiste producten voor kopen, dan is het ook zo weer fit. Verder geen haaruitval of wat dan ook gehad. Geen nare ervaringen dus Knipoog Het ligt ook wel erg aan je haar, zo had mijn zus haar haren een heel stuk droger dan wat ik had na het permanenten.