Niet eh je behoefte kunnen doen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Re: Niet eh je behoefte kunnen doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:16

Ik heb zelfs zo erg last van onderbewuste spanning dat ik er gewoon ziek van wordt..
NU heb ik druppeltjes van Bach..die erg goed schijnen te helpen!

No_worries

Berichten: 1830
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Re: Niet eh je behoefte kunnen doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:34

Er is ook een soort roosvicee, laxo heet het geloof ik en zoals de naam al zegt bevordert dat de stoelgang (goh wat zeg ik dat toch netjes Haha!)
Ook is er wel kruidenthee die diezelfde werking heeft.
Wens je in elk geval veel succes... want niks vervelender dan een probleem(pje) met de p**perij Knipoog

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Re: Niet eh je behoefte kunnen doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:39

meggiemeg schreef:
Is niets om je voor te schamen hoor! Er zijn veel mensen die daar last van hebben, ik gelukkig niet maar mijn man wel. Sinds een half jaar haal ik speciaal brood voor hem, sinds hij dat eet gaat het veel beter. Hij kon zijn grote boodschap met een beetje mazzel maar 1x per week kwijt. Vaak last daarvan natuurlijk en het moment supreme is ook niet echt een opluchting na die week........ Nu gaat hij bijna dagelijks met dit brood!
Ik haal brood dat heet: Vitaal Flora Tarwe en dat is dus goed voor je darmflora en de werking van je darmen. Het is ook nog in een andere smaak te krijgen, donkerder brood zeg maar. Het is te verkrijgen bij de AH in halve broden. De smaak is absoluut niet verkeerd!
Het heeft vaak ook te maken met de vezels die je te weinig binnen krijgt en het fruit enzovoorts..

mijn zoontje kon ook erg moeilijk ,is in het ziekenhuis aleens leeggehaalt,en sinds hij Vitaal donkerbruin eet komt het netjes om de paar dagen af! Haha!
ik eet het zelf ook ,en het is heerlijk brood wel een stuk duurder dan normaal bruin Boos! maar goed als het werkt Knipoog
en ook krijgt hij olie capsules met zalmolie [Ameupillen]en dat samen zorgt bij hem voor een goede regelmatige stoelgang Haha!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: Niet eh je behoefte kunnen doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:38

Microlax halen bij de apotheek Lachen

moonsparkle
Berichten: 21740
Geregistreerd: 21-03-05

Re: Niet eh je behoefte kunnen doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:42

Ik herken dit probleem, heb het altijd als ik ergens andersben. Maakt niet uit waar of met wie. Echt heel vervelend.

marleen_88

Berichten: 14072
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Niet eh je behoefte kunnen doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:46

Ik heb hier zelf ook erg last van, als ik op vakantie ga, kan ik ervan uitgaan dat ik een paar dagen niet kan poepen, echt vervelend maar kan er niks aan doen.
Mijn eigen wc poept het lekkerste. Clown

kainda

Berichten: 2734
Geregistreerd: 19-02-04

Re: Niet eh je behoefte kunnen doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:31

Probeer es als je lust, ieder ochtend een plak ontbijtkoek te eten??
En sinaasappelen helpt ook, net als peren en kiwi's.

Verder iedere ochtend een glas warm water drinken(ik lust het niet Clown )

En als je naar het toilet gaat, neem er de tijd voor, probeer je te ontspannen en neem een boekje mee Knipoog

Sterkte meid, het is inderdaad echt lastig Ach gut

Calice

Berichten: 9852
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Re: Niet eh je behoefte kunnen doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 17:26

wat je ook zou kunnen doen is bij de Tuinen oid. lijnzaad halen en er dagelijks 1 รก 2 theelepels van door de yoghurt oid. doen. bij m'n moeder werkte het in ieder geval zeer goed Schijnheilig

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Re: Niet eh je behoefte kunnen doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 17:32

Ik heb er ook last van. Bij mij is het niet stress, maar ik kan gewoon niet poepen op de WC van een ander. Wat bij mij helpt is: Glorix doekjes mee nemen, de bril goed schoon maken en dan lukt het (soms) wel. Misschien werkt het voor jou ook.

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Niet eh je behoefte kunnen doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 17:40

ik heb niet alles gelezen, maar eet eens een paar heerlijke pruimen Vork

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Niet eh je behoefte kunnen doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 17:43

ik las dat je wit brood eet, ik deed dat ook en eet nu lichtbruin, ik merk het heel erg! wit brood verstopt alles!

Pierrot_An

Berichten: 155
Geregistreerd: 17-05-07
Woonplaats: Oost-Souburg

Re: Niet eh je behoefte kunnen doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:09

Ik heb precies hetzelfde probleem als ik niet thuis ben zegmaar Lachen
Ik heb ook een tijd gehad dat er echt 5 dagen soms meer tussen zat. Ik ben er ook voor naar de dokter geweest en heb Regulan gekregen. Zijn vezels in poedervorm. Deze werken heel goed.. alleen innemen op het moment dat het minder gaat. Werkt super.. in smaak citroen en sinaasappel.. ik heb ook een herhaal recept gekregen... mocht het zijn dat je het vaak nodig hebt.
Wat verder ook goed werkt is kruidenthee van Zonnatura (natuurlijke stoelgang) van de Kruitvat... misschien kan je er wat mee!

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Re: Niet eh je behoefte kunnen doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:11

Toen ik klein was had ik er ook meer last van en heb toen poederzakjes gekregen,legendal...werkte goed. V

Voor de rest kan je ook eens naar een natuurwinkel gaan..die hebben ook goed werkende spullen!

coco84
Berichten: 577
Geregistreerd: 19-12-06
Woonplaats: Buurt van Arhnem

Re: Niet eh je behoefte kunnen doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:12

Ohw wat rot zeg je hoef je er niet voor te schamen hoor.Veel kauwgom eten dat werkt laxerend bij overmatig gebruik

Zaina

Berichten: 3448
Geregistreerd: 09-11-06
Woonplaats: Huizen

Re: Niet eh je behoefte kunnen doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 19:48

weetje wat ook wel helpt? roosvicee laxo